Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

mic gecombineerde aansluiting

Pagina: 1
Acties:

• Dunta
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 20-11 12:42
Hallo tweakers,

Ik ben op zoek naar een nieuwe headset en zie dat de meeste een gecombineerde aansluiting hebben voor het geluid en de microfoon. Nu weet ik niet of mijn moederbord / geluidskaart dit ondersteund en of ik hiervoor nog iets nodig hebt.

Moederbord: pricewatch: Gigabyte GA-P67A-D3-B3
Geluidskaart: pricewatch: Eminent Eminent PCI Sound Card 7.1 met SPDIF

Alvast bedankt,
Kazuyakevin.

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Waarschijnlijk heb je in de vekeerde categorie gekeken, als je een PC-headset zoekt moet je in http://tweakers.net/categorie/563/gaming-headsets/producten/ wezen.

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

• Dunta
De headset waar ik het over hebt is deze: pricewatch: Razer Electra Essential Gaming & Music Headset Stereo (Groen, Zwart)
Al lijkt deze me ook wel goed, alhoewel deze wel een aparte aansluiting heeft: pricewatch: Logitech G230 Stereo Gaming Headset

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Ik denk dat je het kan uitproberen, in het ergste geval werkt er iets gewoon niet goed, en dan kan je gewoon een verloopje gebruiken om het wel te laten werken.

• Dunta
Ah, ik zie nu dat de Razer een "Microfoon" in het snoer heeft. Dan ga ik toch zeker liever voor de logitech, dat merk heeft me ook nooit in de steek gelaten ;)

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Voor de Razer Electra heb je een extra kabel nodig om hem aan te sluiten op je pc om ook de mic werkend te hebben. http://www.razerzone.com/...ter-for-the-razer-electra

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

Pagina: 1