Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen. Ik heb mijn huidige TV aan een physix PHW100S muurbeugel hangen. Nu wil ik een grotere tv (van 22 naar 32 inch) en volgens de handleiding van de muurbeugel is deze alleen geschikt voor tv's tot 26 inch. Maar op de website staat tot 37 inch... Zij geven geen antwoord, dus dan maar hier de vraag. De Vesa maat van de tv (200x200) is wel geschikt voor de beugel en te zwaar is de tv ook niet. Ik heb hier weinig kaas van gegeten, maar mijn logica is dus dat het zou moeten kunnen. Weet iemand hier meer vanaf?

Alvast bedankt! :)

• DJrDJ666
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-10-2025
The FLAT SMALL wall mount from Physix is suitable for TV's from 19'' to 37'' weighing up to 20 kg.

zou dus gewoon moeten lukken zolang hij onder de 20kilo is

link naar artikelomschrijving: klik

[ Voor 37% gewijzigd door DJrDJ666 op 01-01-2014 21:46 ]

Verwijderd

Topicstarter
Maar waarom zou er dan op de verpakking en de handleiding staan dat het tot 26 inch is? Zal er toch niet voor niks staan... En mij lijkt het ook dat het gewoon zou moeten lukken, maargoed, een tv kopen om dat uit te proberen is wel erg veel risico :-)

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-01 15:38

NSG

Je weet niks!

Misschien dat jouw exemplaar in een tijd gefabriceerd dat tv's een hoger gewicht hadden? In de handleiding op de productpagina staat namelijk 37".

• DJrDJ666
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-10-2025
de product pdf's geven ook 37 inch aan.

formaat zou volgens mij zowiezo niet uit moeten maken, zolang de vesa 200x200 en gewicht 20kg (of minder) overeenkomen dan moet het geen probleem zijn

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:02

Melkaz

Melkazar

Toen ik vorig jaar een muur beugel aan het zoeken was voor mijn 55 inch scherm had ik een soortgelijk probleem, alle beugels gaven aan voor kleinere TV's te zijn maar in de realiteit was de VESA maat + max gewicht belangrijker dan de max inch.

Blijkbaar leven de beugel makers nog in de tijd dat zelfs de platte tv's nog boven de 20+ kilo wogen. Uiteindelijk een Vogel beugel gehaald die max 46 inch was geloof ik. De TV hangt nu een jaar later nog gewoon hoor ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Melkaz op 01-01-2014 22:03 ]

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Verwijderd

Topicstarter
Pfew, dit geeft me wel hoop, haha. Bedankt voor de hulp mensen!
Pagina: 1