Dag,
Ik wil eind deze maand graag een game pc kopen voor ongeveer 300 tot 400 euro. Wat zijn de mogelijkheden voor mij?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Over het algemeen gewoon een beetje mee internetten en games spelen zoals. Dead island & Arma 3,
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst tussen de 300 en 400 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Alleen het randapparatuur zoals muis, beeldscherm & printer.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een compleet systeem inclusief een besturtings systeem.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee in principe niet alles wat werkt is prima toch.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Ga je overklokken?
USB aansluiting, CD rom speler
Ik heb veel op internet opgezocht voor een degelijk systeem het probleem is echter dat iedereen wat anders zegt en omdat 400 euro nogal een klein budget is wil ik maximale performance voor mijn geld.
Hardstikke bedankt,
Ik wil eind deze maand graag een game pc kopen voor ongeveer 300 tot 400 euro. Wat zijn de mogelijkheden voor mij?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Over het algemeen gewoon een beetje mee internetten en games spelen zoals. Dead island & Arma 3,
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst tussen de 300 en 400 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Alleen het randapparatuur zoals muis, beeldscherm & printer.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een compleet systeem inclusief een besturtings systeem.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee in principe niet alles wat werkt is prima toch.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Ga je overklokken?
USB aansluiting, CD rom speler
Ik heb veel op internet opgezocht voor een degelijk systeem het probleem is echter dat iedereen wat anders zegt en omdat 400 euro nogal een klein budget is wil ik maximale performance voor mijn geld.
Hardstikke bedankt,