Aan de hand van de best buy guide van juli 2013 heb ik een computer aangeschaft. Ik had gekozen voor de mainstreamgamesysteem en heb daarbij alle onderdelen aangehouden die ook in de guide stonden. Het in elkaar zetten ging goed, alleen met het installeren van windows had ik wat problemen. Na een paar keer proberen kwam het uiteindelijk toch goed en tot circa een week geleden deed de computer het prima. Tot ik ineens bluescreens kreeg met de error message: MEMORY_MANAGEMENT. Ik ben toen alle mogelijke oorzaken langsgelopen en dacht eerst dat het aan de SSD lag. Uiteindelijk bleek dat toen ik mijn oude ram gebruikte alles weer werkte. Ter controle heb ik daarna weer de goede ram erin gedaan en toen kreeg ik weer een bluescreen na circa 10 minuten. De motherboard en ram lijken allebei nog goed te functioneren, alleen de combinatie zorgt voor de bluescreens. Hoe zou dit kunnen komen? Aangezien de computer het circa vijf maanden goed heeft gedaan heb ik geen idee waarom die nu ineens crasht door de RAM.
RAM: pricewatch: Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU
Motherboard: pricewatch: Gigabyte GA-Z87-HD3
Best buy guide juli 2013: reviews: Desktop Best Buy Guide: juli 2013
Mvg Paul
RAM: pricewatch: Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU
Motherboard: pricewatch: Gigabyte GA-Z87-HD3
Best buy guide juli 2013: reviews: Desktop Best Buy Guide: juli 2013
Mvg Paul