Toon posts:

Reciever: gamen en muziek luisteren tegelijk?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk om via mijn denon avr-x1000 te gamen op mijn xbox 360 met het geluid uit, en dan muziek afspeel via airplay over mijn boxen? Ik wil dit dus tegelijkertijd.

Als ik nu de xbox aan heb en airplay via ipad doet dan schakelt die het signaal van mijn xbox uit en projecteerd mijn tv de airplay.

Hoop het duidelijke genoeg te hebben formuleerd.

Gr

• MarVanOs
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-01 20:44
De Denon AVR-X1000 kan overweg met slechts 1 zone en kan dus niet 2 verschillende bronsignalen tegelijk verwerken.

Is het geen optie om de Xbox direct aan de tv te verbinden, dus zonder tussenkomst van de receiver?

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar dan kan ik geen surround geluid krijgen met gamen..

• MarVanOs
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-01 20:44
Waarom wil je overigens tijdens het gamen geen geluid van de Xbox maar via airplay?

Verwijderd

Topicstarter
Als ik bijvoorbeeld fifa speel. Wil ik graag muziek ipv comentaar van het spel..

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:58

DjVe

Hatsaflats!

Je kan toch van de xbox naar de tv met HDMI en dan van de tv met optisch/coaxiaal naar de receiver? heb je geluid op je tv en receiver en kan je dus je receiver op een andere bron zetten als je muziek luisteren terwijl je aan het gamen bent.

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Negeer de opmerking over zones, dat gaat over meerdere outputs.

Als je een xbox met hdmi hebt doe je het volgende:
-start de audioplayback
-druk op de afstandsbediening op de option knop
-gebruik in dat menu de video select om het videokanaal van de xbox als uitvoer te gebruiken
Pagina: 1