Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Aparte volume voor speakers.

Pagina: 1
Acties:

• Dunta
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 20-11 12:42
Ik heb mijn speakerset (Logitech x530) altijd op een enkele 3.5mm plug aangesloten op mijn computer. nu heb ik een geluidskaart (Eminent em3752) aangeschaft die wel 5.1 ondersteund dus kan ik mijn speakerset met de 3 3.5mm plugs aansluiten. Nu ik alle drivers heb gedownload en geinstalleerd hebt werkt alles. Nu wil ik alleen dat de rear speakers iets harder van geluid worden aangezien die verder van me af zitten dan de front speakers. Als ik dit probeer in de meegeleverde software (PCI 3D Audio Configuratie) wil dat echt niet lukken, wat ik ook probeer. De rear speakers worden er niet harder op. Als ik in windows zelf de speakers configureer hoor ik duidelijk dat de speakers wel allemaal apart zijn. Mijn vraag is of er andere software zijn waarmee ik de speakers apart qua volume kan beheren. Ik heb Realtek HD al geprobeert maar die ziet de geluidskaart niet.

Alvast bedankt,
Kazuyakevin.

• Dunta
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 20-11 12:42
Niemand? :(

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18:37
Je eigen topic een schopje geven binnen 24u wordt niet op prijs gesteld... je bent wat ongeduldig, het is nu nog niet eens 24u geleden :)

Wat probeer je in de meegeleverde software, je zal wat duidelijker moeten omschrijven wat het probleem nou precies is... in principe kan je met de bijgeleverde software suite vrij gemakkelijk het volume per speaker regelen. Welke instellingen probeer je te veranderen? Het plaatsen van een screenshot kan in dit soort gevallen ook een goede hulp zijn.

• Pataar
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-10 10:50
Heb je misschien al een rondje bing/google geprobeerd daar staan meestal echt veel goede programma's tussen. Je moet wel eventjes controleren of het geen malware is dus dat eventjes wat reviews opzoeken.

Stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:23
Bij Luidsprekers (speakericoontje onderin) is het volgens mij de speakervolume apart te regelen (afspeelapparaten)