Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diondokter
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-07 23:17

diondokter

Dum spiro, spero

Topicstarter
Beste tweakers:

Ik sinds kort een CMStorm Sirus headset in mijn bezit. Na dat de eerste weer terug naar winkel moest omdat hij het niet naar behoren deed, heb ik nu deze.
Ik ben er erg blij mee en sinds ik deze tweede heb, heb ik ook geen problemen meer.

Maar sinds gisteren gaat er iets fout...

Elke keer dat de headset wordt ingeschakeld (door bijv. Skype), kan ik mijn muis niet meer bewegen. Voor de rest doet alles het nog. Ik heb van zowel de muis als de headset de drivers en software verwijderd, maar dat mocht niet baten.

Btw, ik heb een win7 pc. De laatste windows update was 11-12-13. (Beste datum ooit 8)7)

Als iemand hier ervaring mee heeft of je weet waar het probleem zou kunnen liggen, help me dan a.u.b.
Dion Dokter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Permutor
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-03-2022
Hoe zijn de kabels aangesloten?
Aannemende dat je een USB muis hebt, zit die op dezelfde poort-set als de Sirus? Het kan namelijk zijn dat de Sirus te veel stroom trekt en dat de muis dan niks meer krijgt.
Wat als je de muis (alleen USB !) uitplugt en weer aanplugt? Wat gebeurt er dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:23

leuk_he

1. Controleer de kabel!

headset gebruikt zoveel stroom dat muis uitgeschakeld wordt? dus via een powerd usb hub aansluiten? (of andere usb poort proberen...)

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diondokter
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-07 23:17

diondokter

Dum spiro, spero

Topicstarter
Het kan idd een stroomprobleem zijn... zal het uitproberen. Het lijkt me wel onwaarschijnlijk aangezien het eerder wel werkte.

Wanneer ik de muis(idd usb) opnieuw inplug wanneer hij bevroren is, gebeurt er niks. nog steeds bevroren.

[ Voor 30% gewijzigd door diondokter op 01-01-2014 15:15 ]