• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:21

SeatRider

Hips don't lie

Topicstarter
Ik was voornemens een 24" scherm aan te schaffen voor het thuiskantoor. Via een aanbieding van blokker kwam ik echter op het spoor van tv/dvd combi's, en vond ik een mooi uitziend exemplaar voor 169 euro (klik). Deze heeft ook een full HD panel, kost hetzelfde als een normale 24" monitor, maar als bonus zit er ook een DVB-T tuner en dus een DVD speler in. Altijd handig, dacht ik zo. Welke denkfout maak ik als ik zo een scherm koop in plaats van een "echte" monitor?

Nederlands is makkelijker als je denkt

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-02 21:37

TommieW

Numa numa.

Dat ligt er aan hoe je het scherm wil gaan aansluiten. Zo ver ik kan zien, heeft dit scherm geen DVI of VGA aansluiting.
Als je hem via HDMI wil aansluiten, is er geen probleem.

Je hebt wel kans dat bijvoorbeeld de kleuren wat minder zijn dan bij een duurder scherm.

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 17 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:21

SeatRider

Hips don't lie

Topicstarter
TommieW schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 14:04:
Dat ligt er aan hoe je het scherm wil gaan aansluiten. Zo ver ik kan zien, heeft dit scherm geen DVI of VGA aansluiting.
Als je hem via HDMI wil aansluiten, is er geen probleem.
Ik dacht dat van DVI naar HDMI triviaal was, als er geen VGA op zit kan dat wel lastig zijn, de meeste van die Salora's hebben overigens wel VGA (naast component, SCART etc). Is nog wel een goede om even op te letten!

EDIT: Ik net de manual gevonden (van de Dual-variant, maar dat schijnt hetzelfde te zijn), en daarin staat dat ie inderdaag VGA en HDMI heeft, maar geen DVI.
Je hebt wel kans dat bijvoorbeeld de kleuren wat minder zijn dan bij een duurder scherm.
Maar als ik anders een budget 24" TFT monitor had gehaald, zou het dan veel uitmaken?

[ Voor 10% gewijzigd door SeatRider op 01-01-2014 17:40 ]

Nederlands is makkelijker als je denkt

• Ivo NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 25-01 19:55
Nee, denk het niet. Echter krijg je voor 130 euro al een budget 24 inch monitor, dus wil je die 40 euro voor tv en dvd extra betalen?

[ Voor 68% gewijzigd door Ivo NL op 01-01-2014 18:00 ]

Android fanboy