Koptelefoon voor gitaar spelen gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 978 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolsokje
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20-02 14:08
Hallo,

Ik ben op zoek naar een koptelefoon en in-ear oordopjes. De koptelefoon wil ik gebruiken om bijvoorbeeld 's avonds gitaar te kunnen spelen zonder dat m'n omgeving er al te veel last van heeft. De koptelefoon hoeft niet van enorm hoge kwaliteit te zijn, omdat ik 'm enkel aansluit op m'n versterker wanneer het echt niet anders kan. Ook wil ik 'm het liefst bij Bax-shop bestellen, aangezien ik daar cadeaubonnen t.w.v. in totaal €20,- voor heb :P

Bedankt voor de moeite alvast :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

En welke moeite heb je zelf al genomen een selectie te maken?

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolsokje
Ik heb al op internet (fora, bax-shop zelf e.d.) rond gekeken, maar aangezien er zo veel keuze is, weet ik niet welke de goede is. Vandaar dat ik hier vraag om hulp.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Jeetje, wat een goed excuus zeg... maak eerst eens een selectie op je budget en daarna zoek je reviews en gebruikerservaringen van de overgebleven modellen. Moeilijk? nee, het kost je alleen wat tijd en inzet

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolsokje
Vrolijke vriend, als ik dat nou al gedaan heb? Ik vraag het hier omdat ik weet dat er (doorgaans) hier mensen zijn die 1. willen helpen en 2. er meer verstand van hebben dan mij en dus beter aan kunnen geven welke zaken aan mijn eisen voldoen. En wat dan nog als ik het niet zou hebben gedaan, reageer dan gewoon niet en laat andere mensen elkaar helpen. Kom op zeg.

Oh en.. Waarop heb ik eigenlijk zogenaamd een excuus gegeven? Voor het openen van een topic op een forum? Gebeurt toch wel vaker :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimothyW
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-05 08:34
Zelf heb ik gekeken naar het bereik en ook het type speaker. Ik kwam tot de conclusie dat een Mc Crypt HP-680 voor die centen wel aardig was en ik ben er tevreden mee.
Gevonden op Conrad
http://www.conrad.nl/ce/n...470?WT.mc_id=tt&insert=9J

Het ding geeft een goed geluid en gaat niet snel over zijn nek. al geruime tijd in het bezit ervan. Hij is lekker groot, waardoor je oren niet afgekneld worden.

Maargoed, als het niet te duur moet zijn, en het is niet zo heel erg van belang of het geluid goed is, dan is feitelijk iedere koptelefoon goed.

Edit: Ik doe moeite, maar dat boeit ook niet kennelijk. en het is: "dan ik" en niet "dan mij".

[ Voor 7% gewijzigd door TimothyW op 12-01-2014 23:53 . Reden: bier ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rev-anche
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-05 18:54
Ja als je al begint met "Here's Johnnie" :o

‘Eén dode is een tragedie, een miljoen doden een statistiek.’

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15:08

mr.paaJ

generatie cmd+z

Blijft heel persoonlijk, maar in de buurt van de €20 zijn de Sennheiser HD2xx modellen altijd wel ok. Liefst ga je zelf wat beluisteren, specs zeggen bar weinig bij hoofdtelefoons.

--
Lekker laat :p

[ Voor 5% gewijzigd door mr.paaJ op 26-09-2016 14:38 ]

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev-anche
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-05 18:54
Probeer maar eens een Behringer HPM1000.

Voor het geld de moeite waard op een budget.

‘Eén dode is een tragedie, een miljoen doden een statistiek.’

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Oké, nog een keer dit oude topic omhoog schoppen, voegt niets toe. Op slot dus.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.