Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 536286

Topicstarter
Zojuist tijdens oud en nieuw mijn telefoon kwijt geraakt, waarschijnlijk uit mijn zak gestolen.
Is er enige manier om mijn telefoon te traceren? Wellicht wanneer iemand verbinding maakt met het internet?
Het gaat om een Samsung S3

:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-06 07:51

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik krijg de melding, locatie niet beschikbaar. Laatst gebruikt 26-12-13. Geen idee of deze functie ingeschakeld is op mijn telefoon, kan ik uit deze melding opmaken dat de functie wel aan staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-05 20:21

leuk_he

1. Controleer de kabel!

plan A: bel hem een aantal keer. Wellicht heeft iemand hem gevonden en wil hem (tegen vindersloon lijkt me...) wel terugleveren.

staat hij aan en heeft hij internet? >>

http://www.howtogeek.com/...er-set-up-a-tracking-app/

[ Voor 31% gewijzigd door leuk_he op 01-01-2014 13:17 ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb vannacht direct mijn simkaart laten blokkeren, dus heeft nu geen verbinding, tenzij iemand anders hem via WIFI verbonden heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-06 07:51
ik zie dit. En inderdaad ga je alleen een nieuwe locatie zien als iemand er een nieuwe simkaart in doet of via wifi verbinding zoekt denk ik.

Afbeeldingslocatie: http://s9.postimg.org/59p1e8af3/image.png

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:01
Anoniem: 536286 schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 13:17:
[...]

Ik heb vannacht direct mijn simkaart laten blokkeren, dus heeft nu geen verbinding, tenzij iemand anders hem via WIFI verbonden heeft.
Dan gaat het een lastig verhaal worden..
Bellen/smsen gaat al niet, en traceren via android apparaatbeheer alleen als er via wifi wordt verbonden.

Simkaart eruit, factory reset en je vindt je telefoon nooit meer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23-06 21:28

TommieW

Numa numa.

Als je telefoon verbinding heeft met internet, zou je kunnen proberen Plan B van Lookout te installeren.
Oeps, nevermind. Zie hieronder.

[ Voor 9% gewijzigd door TommieW op 01-01-2014 13:36 ]

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
TommieW schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 13:32:
Als je telefoon verbinding heeft met internet, zou je kunnen proberen Plan B van Lookout te installeren.
NOTE: Plan B only works with 2.0 - 2.3 versions of Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb het wachtwoord van mijn Google account ook al direct gewijzigd, dus de hele telefoon werkt niet meer indien er verbinding word gemaakt met internet denk ik..
Baal er echt van.
Kan ik niks met het MAC nummer van de telefoon? Deze staat nog bij ons in de router als het goed is.

ps. Bellen heb ik als eerste van alles geprobeerd, maar kreeg de melding dat het toestel buiten gebruik was.

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 536286 op 01-01-2014 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Volgens mij zijn de technische oplossingen dan wel echt op.

Dus naar de plek gaan waar je hem hebt verloren, en zoeken/vragen blijft nu over.

Emei nummer kan de provider wat mee, maar aangezien het niet eens diefstal is za politie zich niet inzetten, en de provider heeft ook geen reden.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
leuk_he schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 15:53:
Volgens mij zijn de technische oplossingen dan wel echt op.

Dus naar de plek gaan waar je hem hebt verloren, en zoeken/vragen blijft nu over.

Emei nummer kan de provider wat mee, maar aangezien het niet eens diefstal is za politie zich niet inzetten, en de provider heeft ook geen reden.
Ik weet dus niet of ik hem zelf verloren heb of dat ik bestolen ben. Verloren lijkt me sterk, het is best een grote telefoon en hij is nooit spontaan uit mijn broekzak gevallen. Tevens kwam ik een Spanjaard tegen op mijn weg naar huis welke een beetje amicaal begon te doen en zijn arm om me heen sloeg. Op dat moment is iedereen dronken dus ik lulde maar wat mee en vervolgens ging hij weer. Ben nu dus bang dat hij me gewoon bestolen heeft.

Heb nog wel mijn weg terug gelopen in de hoop hem op straat te vinden maar dat mocht dus niet baten.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 536286 op 01-01-2014 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Iemand is online geweest op mijn Whatsapp account, kan ik hier nog wat mee? Heb deze persoon een via een ander toestel een berichtje gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Anoniem: 536286 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 14:16:
Iemand is online geweest op mijn Whatsapp account, kan ik hier nog wat mee? Heb deze persoon een via een ander toestel een berichtje gestuurd.
als dat echt klopt (en geen whatsapp foutje is), is je toestel dus via wifi online gekomen. Dan komen alle tips die hier boven stonden om een androidlost app te pushen naar je toestel via gmail weer naar boven.

Dus meteen zo'n app pushen, en kijken of die de lokatie kan bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
leuk_he schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 14:21:
[...]

als dat echt klopt (en geen whatsapp foutje is), is je toestel dus via wifi online gekomen. Dan komen alle tips die hier boven stonden om een androidlost app te pushen naar je toestel via gmail weer naar boven.

Dus meteen zo'n app pushen, en kijken of die de lokatie kan bepalen.
Ik heb dat gedaan en de apps zouden geïnstalleerd worden, maar ik had het wachtwoord van mijn google account direct gewijzigd, het lijkt mij dus dat mijn telefoon geen apps meer kan installeren omdat hij geen verbinding met mijn account meer kan maken. (Ik kan bij google helaas mijn oude wachtwoord ook niet herstellen, Google accepteert geen machtwoorden welke eerder gebruikt zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 856619

Hoi allemaal,

Ik ben vandaag mijn telefoon verloren. Waarschijnlijk gewoon stom ergens laten liggen maar wie weet is ie wel gejat! Ik heb dus heel het internet afgestruind om hem te vinden waaronder dit forum. Nu heb ik de Anroid Device Manager geprobeerd, maar hij geeft me geen locatie. Kan dit komen doordat de telefoon uit staat of moet het dan alsnog werken? Hij was namelijk al erg leeg vanmorgen...

Groeten,
Ariane

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18:41
Als hij uit staat gaat device manager je niet helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 856619

Ik heb hem gevonden! Bij de balie in de winkel laten liggen, super dom! Kon de laatst bekende locatie inzien via Google Timeline.

Zie ook: http://lifehacker.com/goo...ry-in-a-timeli-1719543525
En hier in het Nederlands: https://mobielsnel.nl/art...en_na_verlies_of_diefstal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:32

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Anoniem: 856619 schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 23:10:
Kan dit komen doordat de telefoon uit staat of moet het dan alsnog werken? Hij was namelijk al erg leeg vanmorgen...
Fijn dat je telefoon weer terecht is. Maar topic kicken en topic kaping is niet toegestaan op tweakers, hier gaat dus ook een slotje op
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.