[PW] 12V Amperage tonen als specificatie bij voedingen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesserr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-09 15:38
Ik merk dat ik bij het zoeken naar een voeding, vaak nog op de site van de fabrikant moet opzoeken wat de capaciteit van de 12V rails is. Aangezien GPU fabrikanten hier nadrukkelijk eisen aan stellen (die voorzichtig gezegd soms wat overdreven zijn), is het fijn om in een oogopslag te zien of de voeding voldoet aan de eisen van de GPU fabrikant.

Suggestie dus: zou het niet een goed idee zijn om daar een vast veld voor te maken voor de voedingen?

Als alternatief zou het bij de bijzonderheden genoemd kunnen worden, als men een apart veld overdreven vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:41

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Een aparte specificatie is een goed idee. Maar zou je dat alleen voor de 12V lijnen willen weten? Want ik zie bijvoorbeeld bij XFX ook 3.3V en 5V lijnen gespecificeerd staan. Of boeit dat niet zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesserr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-09 15:38
Ik kwam nu toevallig achter deze behoefte wegens de eis van GPU fabrikanten, maar zou niet goed weten of er op de 3.3 en 5 ook echt zo'n behoefte zou zijn voor anderen. Ik heb me daar in ieder geval compleet niet druk over hoeven maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:41

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Zojuist heb ik de volgende 4 specs aangemaakt:
Capaciteit 12V1 Rail
Capaciteit 12V2 Rail
Capaciteit 12V3 Rail
Capaciteit 12V4 Rail

Dus per rail kan vanaf nu worden aangeven wat de capaciteit in ampère is. Tot dusver is nog niks ingevuld, dus er kan nog niet op gefilterd worden, het gaat mij op korte termijn ook niet lukken om daar tijd voor vrij te maken. Mocht iemand zich een middagje vervelen, het staat je vrij om ons meldpunt te vullen met vers ingevulde specs :)