Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Tweakers kan vijf 250GB Samsung EVO-ssd's weggeven

Pagina: 1
Acties:

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Topicstarter
plan: Tweakers kan vijf 250GB Samsung EVO-ssd's weggeven

Komt er nog een update over dat de winnaars bericht hebben gehad en/of wie de winnaars zijn?

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 20:49

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
(jarig!)
In de tekst staat "De winnaars krijgen uiterlijk op 31 december persoonlijk bericht". Dat maakt in mijn ogen een update irrelevant, maar heb het er voor deze keer toch even bijgezet :)

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:27
Ik kan twee redenen bedenken waarom je standaard update-berichten zou moeten plaatsen, inclusief (profiel)namen van de winnaars:
  1. Het laat zien dat er wordt uitgekeerd. Dat het geen loze actie is, maar dat tweakers daadwerkelijk prijzen uitdeeld. Nuttig voor met name de wantrouwende mensen ('er zijn geen prijzen, doen ze alleen om voor de fabrikant reklame te maken" of "ze houden die prijzen vast zelf")
  2. Het laat zien dat er aan gewone mensen zoals jij & ik wordt uitgekeerd en dat motiveert om een volgende keer weer mee te doen: "als jantje de afgelopen keer gewonnen had, dan kan ik deze keer winnen". Een psychologisch bij-effect.
Oh, en nog een mogelijke derde reden: als de redactie een keer vergeet om een trekking te doen vanwege drukte of zo, dan zorgt het niet verschijnen van een update ervoor dat mensen je helpen herinneren. :)