Whatsapp crasht op iPhone 4s bij maken foto. (iOS 7)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chippie777
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-09 15:39
Ik heb hier twee iPhones type 4s (geen jailbreak, iOS 7 16GB en 32GB), beide vertonen het volgende gedrag in whatsapp:
Alles werkt prima, echter zodra ik een foto wil maken vanuit whatsapp gaat dat ook goed, totdat ik kies voor „stuur”, zodra je dat aanklikt crasht te app (scherm wordt zwart) en kom ik terug op mijn homescreen. Wanneer ik dan terug ga naar whatsapp is de foto niet gemaakt en deze staat ook niet in de filmrol.
Een work around is om eerst een foto te maken met de gewone foto app van de iphone zelf, maar ja dat kan niet de bedoeling zijn. (er is genoeg geheugen over op beide iPhones trouwens)
Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 27-09 14:19
Ff whatsapp eraf gooien en opnieuw installeren al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:11

PBP

Hier ook last van op een 4s. Zal wel een bug zijn in Whatsapp oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieselb0y
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10:31
Ik ook.. Is whatsapp schijnbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murzeltje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-02-2024

Murzeltje

PSN/XBOX : Murzeltje1976

Hier ook hetzelfde probleem met een 4s.. soms wel, soms niet...

PSN/XBOX : Murzeltje1976

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chippie777
Het was bij mij soms wel, soms niet, maar de laatste dagen is het eigenlijk continu. In mijn omgeving zijn ook iPhones 4 in gebruik en die vertonen dit gedrag niet.
Kan Whatsapp er uiteraard opnieuw opzetten maar ben dan wel mijn chat geschiedenis kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
chippie777 schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 13:38:
Het was bij mij soms wel, soms niet, maar de laatste dagen is het eigenlijk continu. In mijn omgeving zijn ook iPhones 4 in gebruik en die vertonen dit gedrag niet.
Kan Whatsapp er uiteraard opnieuw opzetten maar ben dan wel mijn chat geschiedenis kwijt.
Persoonlijk heb ik liever een goed werkende Whatsapp zonder geschiedenis dan een niet werkende met ... :) Aan de andere kant valt er met dit bugje te leven en als iemand het aan WA support gemeld heeft, komt het vast wel goed.

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chippie777
PinokkioTV schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 13:49:
[...]

Persoonlijk heb ik liever een goed werkende Whatsapp zonder geschiedenis dan een niet werkende met ... :) Aan de andere kant valt er met dit bugje te leven en als iemand het aan WA support gemeld heeft, komt het vast wel goed.
Goed punt, ik heb het gemeld op hun support pagina. We wachten het af, het is niet het einde van de wereld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Mijn pa had dit ook en daar was een reboot van de iPhone genoeg?

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 12345dan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-09-2024
U kan het opnieuw installeren en dan de iPhone opnieuw starten.

Ik merk er niks van op mijn iPhone 5s, dus het zal echt alleen met de iPhone 4s zijn.

Ik hoop dat WhatsApp de bug snel oplost.

- 12345dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
12345dan schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 20:59:
Ik hoop dat WhatsApp de bug snel oplost.
Het leek mij geen probleem van WhatsApp, maar een probleem van iOS in combinatie met de camera in apps. Ik had hetzelfde probleem namelijk ook met WhatsApp, Facebook en de Rabobank-app. Een reboot later was het probleem opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chippie777
Probleem opgelost, gewoon nieuwe iphone 5S gekocht :-)

Deze stond al in bestelling :-). De 4S is nu naar een ander gezinslid overgegaan en daar is hij opnieuw ingesteld als nieuwe iphone, en whatsapp werkt daar zonder problemen. Dus geen crash meer bij het maken en uploaden van een foto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Lijkt toch niet bij alle gebruikers te zijn. Ik heb een 4s en heb er geen last van.

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:41

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Hier nog een 4S-bezitter zonder dit probleem.

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
Hebben jullie een jailbreak? Ik heb namelijk ook dit probleem gehad op mn iPhone 5. Dit heeft niks te maken met WhatsApp maar een tweak die een error maakte met photorol. Alle apps die gebruik maken van de photorol van de iPhone crashten zodra ik een foto wilde versturen. Een reboot hielp, maar het probleem kwam steeds na een bepaalde tijd terug. Inmiddels heb ik nergens meer last van omdat ik een restore heb uitgevoerd en maar een paar tweaks heb geïnstalleerd.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chippie777
@ASNNetworks, zie mijn eerste regel van mijn eerste bericht: ...geen jailbreak...
Pagina: 1