Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vaag probleem met Muis

Pagina: 1
Acties:

• JKMH
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:13
Beste Medetweakers,

ik zit met het volgende probleem; Ik heb gister windows 8 op mijn computer gezet, omdat ik dat sneller vond werken. Alle drivers geinstalleerd en alles doet het. echter heb ik één vaag probleem. Wanneer ik mijn computer aanzet / opnieuw opstart, werken de knoppen van mijn muis niet meer. Ik kan wel gewoon bewegen over het bureablad maar ik kan niet klikken.

Dingen die ik al geprobeerd heb:

- Windows opnieuw installeren
- Bios gereset
- Andere muis geprobeerd (die werkte wel normaal)
- Drivers geupdate
- Andere usb poort geprobeerd
- USB ingang drivers in Apparaatbeheer verwijderd.

Het lijkt me sterk dat de muis defect is, want op windows 7 werkte hij prima!
Herkennen jullie dit probleem om weten jullie een oplossing? Laat het dan asjeblieft weten hieronder in de reacties.

Specificaties computer:

Intel core i7 4770k
MSI Z87 G45
MSI GTX 770
Roccat Isku
Roccat Kone Pure

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Als een andere muis wel werkt is het toch iets met de muis of de driver daarvan. Stop de muis eens in een andere PC of laptop, doet ie het daar wel gelijk zal het toch iets softwarematigs zijn met deze muis en het OS.

Edit: Iets meer info is trouwens wel handig. Aangezien je Windows 8 geinstalleerd hebt zal de muis het tijdens de setup waarschijnlijk wel normaal gedaan hebben. Op welk punt precies is ie er dan mee gestopt ? Direct na de setup of misschien pas later nadat je iets geinstalleerd hebt ?

[ Voor 39% gewijzigd door PilatuS op 01-01-2014 01:31 ]

• JKMH
PilatuS schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 01:29:
Als een andere muis wel werkt is het toch iets met de muis of de driver daarvan. Stop de muis eens in een andere PC of laptop, doet ie het daar wel gelijk zal het toch iets softwarematigs zijn met deze muis en het OS.

Edit: Iets meer info is trouwens wel handig. Aangezien je Windows 8 geinstalleerd hebt zal de muis het tijdens de setup waarschijnlijk wel normaal gedaan hebben. Op welk punt precies is ie er dan mee gestopt ? Direct na de setup of misschien pas later nadat je iets geinstalleerd hebt ?
Ook in de bios is hetzelfde probleem, ik heb toch het idee dat de muis defect is, heb hem net getest op een andere pc en daad deed hij ook zo raar. morgen voor de zekerheid ook op een andere testen.

• JKMH
Ik heb op 3 verschillende computers de muis getest, en op alle 3 doet hij raar. Dit word dus een gevalletje RMA.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Mooi dat je de oorzaak weet :)