Toon posts:

Versterker maakt geluid bij bewegen van muis.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb een versterker aangesloten op mijn geluidskaart. Alleen sinds kort maakt ie opeens een krakend geluid als ik met mijn (optical) muis beweeg :(

Weet iemand hoe dit kan?¿?

Alvast bedankt...

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:51
Is ie draadloos?

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 07 juni 2001 19:14 schreef dennisdotcom het volgende:
Is ie draadloos?
Nop...

Ik zal es proberen het te aarden... maar het gekke is dat ik hier nooit last van heb gehad?¿?

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 07 juni 2001 19:15 schreef MREn het volgende:
Aarden die handel!!!

Zie: http://gathering.tweakers.net/misc?action=faq&id=1#A06
Hiermee kom ik er niet uit... Ik heb namelijk niet de "kabel" er op aangesloten...

iemand nog suggesties?

Verwijderd

Topicstarter
Niemand meer?¿? :o

Verwijderd

Probeer de (audio)draad naar de versterker verder weg te leggen van ontvanger, muis en pc. Zet je versterker iets verder weg. Probeer een andere verbindingskabel, die beter is geaard.

Verwijderd

je versterker maakt geluid...?... :? ...hhmmm ook geen speakers meer nodig.... >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 07 juni 2001 20:43 schreef bartcore het volgende:
Probeer de (audio)draad naar de versterker verder weg te leggen van ontvanger, muis en pc. Zet je versterker iets verder weg. Probeer een andere verbindingskabel, die beter is geaard.
Mmmm ik zou is een andere kabel kunnen proberen jaaah...

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 07 juni 2001 20:46 schreef Fatboy_of_Nirvana het volgende:
je versterker maakt geluid...?... :? ...hhmmm ook geen speakers meer nodig.... >:)
Whahahaaa LOL, nee idd die kan ik dan wel weggooien :) Ik bedoel dan dus dat er geluid uit mijn boxies komen.... :7

Verwijderd

Topicstarter
Omhoog ermee.... :)

Verwijderd

Topicstarter
Thnx voor de reply's het was echter niet waar we aan zaten te denken...

Ik ging es wat geluiden "muten" :) en toen deed ik dus CD-audio en het gekraak was weg. Dus ik d8 heeee, bleek het kabeltje van mijn DVD los te zitten :)

Thnx voor de hulp...
Pagina: 1