Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slammer72
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-12-2021
Heb zojuist mijn mediaspeler binnen gekregen en aangesloten, maar krijg niets in beeld op mijn TV.
Ik heb het met de HDMI geprobeerd en met de composietkabel, maar helaas zwart scherm, ondanks dat de MP aanstaat.

De AB doet het ook, maar er gebeurd niets.

Als ik enkele minuten wacht zie ik wel het logo van WD als een soort screensaver door mijn beeld gaan, maar ik kom niet in een hoofdmenu of wat dan ook.

Iemand een idee wat ik fout doe?

Ik heb hem ook aan mijn PC monitor gekoppelt en wilde hem toevoegen, maar dan vraagt ie om een WPS-PIN wat je zou moeten hebben (zoals ze zeggen bij WD), maar geen idee waar ik die zou moeten vinden. Ook niet aan de onderkant van de MP

Ik zou heel blij zijn met antwoorden van jullie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
Aan de achterkant zit een reset knopje. Druk die eens in met een paperclip of balpen. Kans dat de video instellingen niet goed staan voor je TV.

Op je PC monitor doet hij het wel, dus het lijkt mij geen defect. De WPS-PIN kan je vinden in je router (of op een sticker op je router).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slammer72
Hij doet het ook niet op mijn PC hoor.

Alleen ik dacht dat ik hem moest toevoegen in mijn config scherm, maar dan vraagt ie dus om mijn pin.
F4T4L_3RR0R schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 18:48:
Aan de achterkant zit een reset knopje. Druk die eens in met een paperclip of balpen. Kans dat de video instellingen niet goed staan voor je TV.

Op je PC monitor doet hij het wel, dus het lijkt mij geen defect. De WPS-PIN kan je vinden in je router (of op een sticker op je router).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slammer72
de wps-pin staat niet op mijn router.
Er staat een WPA2code maar dat is het niet.

Ben er niet zo heel slim in hoor, kan je me nog helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastPinguin
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-09 15:15
Je haalt nu 2 verschillende dingen door elkaar. De speler via het netwerk bereiken en het beeld aansluiten. Laten we beginnen met beeld krijgen en vergeet die WPA2/WPS code even. Als je de MP aansluit met hdmi op je monitor zonder dat er een ander apparaat aan de monitor is gekoppeld (alles ook echt los behalve je MP). Krijg je dan beeld? Of gaat het standby lampje knipperen of staat er no signal? hdmi kabel eruit en erin terwijl beide aanstaan werkt ook nog wel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
Soms moet je nog handmatig de TV of monitor op het goede HDMI kanaal zetten.

PS: vragen kan gewoon hier, daarvoor hoef je geen priveberichten te sturen.

[ Voor 34% gewijzigd door F4T4L_3RR0R op 31-12-2013 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slammer72
wat ik dan ook gedaan heb, ik heb hem opnieuw op mijn tv aangesloten.
Hij doet het nu en ook via wifi, dus ... bedankt maar kan gesloten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
En hoe heb je het opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-08 20:39
Herkenbaar, bij mij lag het er aan dat de HDMI aansluiting erg gevoelig was (lees kapot) en de kabel er op een bepaalde manier ingedrukt moest worden (meerdere TV's, kabels en HDMI aansluitingen geprobeerd!). Vervelende was dat hij dus ook soms tijdens het kijken losser begon te zitten en dus weer terug op zwart beeld ging.

Dus uiteindelijk maar teruggestuurd, ook omdat de software behoorlijk onstabiel was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slammer72
Eindelijk alles werkend gekregen, maar nu speelt ie weer geen video-ts mappen af, hij herkend ze niet.
Klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

slammer72 schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 18:00:
Eindelijk alles werkend gekregen, maar nu speelt ie weer geen video-ts mappen af, hij herkend ze niet.
Klopt dit?
Google eens op WD TV Play en mpeg2 en er gaat een wereld voor je open. Of je blij gaat worden van de aangetroffen info is een tweede ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 23:39

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Wellicht zou je kunnen aangeven welke stappen je nu daadwerkelijk hebt doorlopen en hoe je het eerste probleem hebt opgelost. GoT is geen helpdesk, we verwachten ook wat eigen input... die ontbreekt nu.

Graag nog even je info wat aanvullen ;)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racinfo
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-02-2022

racinfo

E-MTB

Sinds een week de WD HD TV Play in gebruik, wat een meesterlijk apparaat is dat (voor de prijs van Conrad a 39 piek) maar ik vraag mij wel af hoe ik in windows xp het apparaat in het wifi home netwerk zet.

In windows 7 of 8 lukt het prima, maar onder xp zie ik (nog) geen mogelijkheid. Beeldkwaliteit is prima in weergave van MP4. Niet alle MPG files speelt hij af maar na converteren met DVD5 of @Super naar mp4 is dat ook geen belemmering meer. Wel mooi dat ie ook MOV afspeelt. Wat ook opvalt is dat de upscaling van 320x240 naar groter prima verloopt en dat de films niet wazig worden.

Afstandsbediening werkt naar tevredenheid maar een tablet of smartphone met "remote control" is toch wel prettig wanneer je veel zoekopdrachten wil intypen.

Edit (afbeelding remote control)
https://dl.dropboxusercon...t_2014-02-14-08-48-08.png

[ Voor 16% gewijzigd door racinfo op 14-02-2014 13:26 . Reden: Upscaling naar groter formaat afspelen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slammer72
Beter laat als nooit een reactie van mijn kant ...
Ik had eigenlijk niets gedaan, alleen maar weer aangesloten op mijn TV.

Ik had er cht veel plezier van tot vanavond.
Alleen maar zwart scherm.

Bij stekker eruit en weer erin, wd loading (dus zie wel wat) en dan zwart beeld en vervolgens niets meer.
ook niet na reset.

Iemand een oplossing???

Van blijven proberen word je beter zeggen ze en idd ...

Weer beeld ... uiteindelijk bleek het dus de HDMI kabel te zijn.
Ik sloot hem aan met de AV en voila

[ Voor 18% gewijzigd door slammer72 op 22-02-2014 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racinfo
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-02-2022

racinfo

E-MTB

Het welkoms scherm met WD erin is van lage resolutie, daarna schakeld ie om in high, wat door de kabel dan waarschijnlijk niet werd doorgegegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-08 20:39
Heb ik ook gehad ja, HDMI aansluiting is bijzonder gevoelig. Er opnieuw insteken beetje bewegen en als hij doet de kabel op de een of andere manier zo weten vast te zetten dat hij in die hoek blijft zitten. Dat heb ik 1 week volgehouden (moest hem regelmatig opnieuw insteken) en toen maar teruggestuurd.. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 23:39

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Ik zet deze dicht, gelet op geringe inhoud. GoT is geen helpdesk :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.