Nieuw (clean) install van Windows 8.1 gedaan.
Netjes al m'n software, etc. er weer op gezet.
Alleen 1 device wil niet meer, mijn i1Display2 monitor calibratie unit.
- Software geïnstalleerd
- Reboot
- Device aangesloten
- Drivers opgegeven
"Windows found driver software for your device but encountered an error while attempting to install it.
"The System Cannot Find the path specified"
That's it qua foutmelding.
Googlen helaas niks bruikbaars opgeleverd.
Ook al geprobeerd om de drivers in C:\Windows\System32\DriverStore te zetten, maar helaas... nog steeds dezelfde foutmelding.
USB2.0 poorten allemaal gehad, ook de USB3.0 poorten. Geen succes...
Tot ik vanmorgen mijn systeem opnieuw installeerde, werkte dit prima. Driver is dus goed. (Er is ook geen nieuwere versie op de site van X-rite).
Waarom het nu niet meer werkt...
Iemand enige tips hoe ik dit verder kan troubleshooten? Geen zin om weer een hele clean install te doen, de rest staat namelijk allemaal al netjes ingesteld, etc.
Netjes al m'n software, etc. er weer op gezet.
Alleen 1 device wil niet meer, mijn i1Display2 monitor calibratie unit.
- Software geïnstalleerd
- Reboot
- Device aangesloten
- Drivers opgegeven
"Windows found driver software for your device but encountered an error while attempting to install it.
"The System Cannot Find the path specified"
That's it qua foutmelding.
Googlen helaas niks bruikbaars opgeleverd.
Ook al geprobeerd om de drivers in C:\Windows\System32\DriverStore te zetten, maar helaas... nog steeds dezelfde foutmelding.
USB2.0 poorten allemaal gehad, ook de USB3.0 poorten. Geen succes...
Tot ik vanmorgen mijn systeem opnieuw installeerde, werkte dit prima. Driver is dus goed. (Er is ook geen nieuwere versie op de site van X-rite).
Waarom het nu niet meer werkt...
Iemand enige tips hoe ik dit verder kan troubleshooten? Geen zin om weer een hele clean install te doen, de rest staat namelijk allemaal al netjes ingesteld, etc.