Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-09 22:39
Hallo,

Ik zit al een lange tijd aan het stoeien om het gastnetwerk op mijn Linksys EA6500 werkend te krijgen.. Maar krijg het niet voor elkaar.

Ik kan het netwerk wel vinden, en ernaar connecten, maar vervolgens blijf ik beperkt netwerk houden. Als ik IE opstart krijg ik ook geen scherm waar je normaal gesproken het wachtwoord moet invoeren.

Draai de nieuwste firmware: 1.1.28.147876
Gastnetwerk staat gewoon aan.
Ik heb internet van Ziggo. (Alles-in-1 Plus)

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:53

lier

MikroTik nerd

Wat geeft een ipconfig /all?
Hoe heb je het precies op de Linksys ingesteld?

Eerst het probleem, dan de oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zorg dat het een router binnen het netwerk draait (vaak de router zelf waar je dat gastnetwerk op hebt aangemaakt).

Ook moet er een DHCP pool worden aangemaakt binnen dit gastnetwerk/subnet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinL94
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11:16
Onzin, als de router een gastnerwerk als optie heeft wordt dit meestal allemaal door de router zelf afgehandeld en hoef je niets te doen verder.

Kijk hier eens. Heb je dit allemaal op de goede manier gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-09 22:39
@RobinL94, Na mijn weten heb ik dit allemaal uitgevoerd.

@RILA, hoe zet je dan de DHCP pool aan? Ik kan hem alleen aan of uit zetten in de router.

@lier, ik krijg een ip adres alleen niet die ik zelf heb onder mijn eigen private netwerk. Krijg namelijk een 172.21.204.*** verder is subnet 255.255.255.0. Router 172.21.204.93 idem voor DNS.

Hoop dat dit voldoende informatie is?

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!