Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Wat geeft een ipconfig /all?
Hoe heb je het precies op de Linksys ingesteld?
Hoe heb je het precies op de Linksys ingesteld?
Eerst het probleem, dan de oplossing
Verwijderd
Zorg dat het een router binnen het netwerk draait (vaak de router zelf waar je dat gastnetwerk op hebt aangemaakt).
Ook moet er een DHCP pool worden aangemaakt binnen dit gastnetwerk/subnet.
Ook moet er een DHCP pool worden aangemaakt binnen dit gastnetwerk/subnet.
Onzin, als de router een gastnerwerk als optie heeft wordt dit meestal allemaal door de router zelf afgehandeld en hoef je niets te doen verder.
Kijk hier eens. Heb je dit allemaal op de goede manier gedaan?
Kijk hier eens. Heb je dit allemaal op de goede manier gedaan?
@RobinL94, Na mijn weten heb ik dit allemaal uitgevoerd.
@RILA, hoe zet je dan de DHCP pool aan? Ik kan hem alleen aan of uit zetten in de router.
@lier, ik krijg een ip adres alleen niet die ik zelf heb onder mijn eigen private netwerk. Krijg namelijk een 172.21.204.*** verder is subnet 255.255.255.0. Router 172.21.204.93 idem voor DNS.
Hoop dat dit voldoende informatie is?
@RILA, hoe zet je dan de DHCP pool aan? Ik kan hem alleen aan of uit zetten in de router.
@lier, ik krijg een ip adres alleen niet die ik zelf heb onder mijn eigen private netwerk. Krijg namelijk een 172.21.204.*** verder is subnet 255.255.255.0. Router 172.21.204.93 idem voor DNS.
Hoop dat dit voldoende informatie is?
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!