Ik heb er de 27e een order geplaatst voor onderdelen voor mijn defecte Krups koffiezetapparaat. Tot nu toe blijft de bestelling in "in behandeling" staan. Het 06 nummer wordt ook niet opgenomen

Dat denk ik ook, maar dat mogen ze dan wel even ergens melden. Zit nu maar aan de filterkoffieKenzi schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 11:06:
kerst vakantie? dicht vanwege nieuwjaar? zou zomaar kunnen in deze periode.
Verwijderd
Je weet dat dit meestal aparte dagen zijn, waarin veel mensen vrij zijn?DJSnels schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 10:36:
Ik heb er de 27e een order geplaatst voor onderdelen voor mijn defecte Krups koffiezetapparaat. Tot nu toe blijft de bestelling in "in behandeling" staan. Het 06 nummer wordt ook niet opgenomen
De site zegt toch niks over de service? Het is wel beleefd naar de klant toe om even op de site of via een automatisch bericht de klant op te hoogte te brengen dat ze met vakantie zijn.Rolfie schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 11:58:
[...]
Site ziet er goed en redelijk professioneel uit, dus gewoon even wachten tot volgend jaar. Je gaat dan waarschijnlijk gewoon normaal reactie krijgten.
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq