Vertraagde levering esprase.nl *

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSnels
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-10 22:13
Ik heb er de 27e een order geplaatst voor onderdelen voor mijn defecte Krups koffiezetapparaat. Tot nu toe blijft de bestelling in "in behandeling" staan. Het 06 nummer wordt ook niet opgenomen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

kerst vakantie? dicht vanwege nieuwjaar? zou zomaar kunnen in deze periode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSnels
Kenzi schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 11:06:
kerst vakantie? dicht vanwege nieuwjaar? zou zomaar kunnen in deze periode.
Dat denk ik ook, maar dat mogen ze dan wel even ergens melden. Zit nu maar aan de filterkoffie :9 **aan het hanussen met koffiefilters**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt mij op een webwinkel die dit ernaast doet. Ik denk dat jij je niet heel erg zorgen hoeft te maken, maar ik denk wel dat je soms iets beter bij een professionele winkel kan bestellen als je zeker wilt weten dat je het product de volgende dag in huis hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:33
DJSnels schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 10:36:
Ik heb er de 27e een order geplaatst voor onderdelen voor mijn defecte Krups koffiezetapparaat. Tot nu toe blijft de bestelling in "in behandeling" staan. Het 06 nummer wordt ook niet opgenomen |:(
Je weet dat dit meestal aparte dagen zijn, waarin veel mensen vrij zijn?
Je bestelt op een vrijdag, wat voor sommige ook nog eens een verplichte vrije dag is.

Site ziet er goed en redelijk professioneel uit, dus gewoon even wachten tot volgend jaar. Je gaat dan waarschijnlijk gewoon normaal reactie krijgten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
Rolfie schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 11:58:
[...]

Site ziet er goed en redelijk professioneel uit, dus gewoon even wachten tot volgend jaar. Je gaat dan waarschijnlijk gewoon normaal reactie krijgten.
De site zegt toch niks over de service? Het is wel beleefd naar de klant toe om even op de site of via een automatisch bericht de klant op te hoogte te brengen dat ze met vakantie zijn.

Een 'gewoon normaal reactie' dus :)

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSnels
Ik zal het nog even tot het einde van de week afwachten. Ik vind het wel vreemd dat het 06 nummer niet opgenomen wordt. Helaas zijn er niet vele nadere (Nederlandse) webwinkels met deze specifieke onderdelen.
Pagina: 1