Zal niet over MGS gaan, die gaan ze echt niet 6 weken voor de release uitleveren.HaskoF schreef op maandag 03 februari 2014 @ 23:22:
[...]
Gaat dit nu om MGS of om de ps4 voor 350 via amazon.de...?
Tja link verwijst naar MGSHaskoF schreef op maandag 03 februari 2014 @ 23:22:
[...]
Gaat dit nu om MGS of om de ps4 voor 350 via amazon.de...?
Ienni1983 schreef op maandag 03 februari 2014 @ 22:44:
[...]
uhhhhh oke....
http://www.mediamarkt.de/...35,1127757.html?langId=-3
Hoera
Status: Dispatching now
Description: We are processing your parcel now. We'll send you an e-mail when it's dispatched. You can still request cancellation if you’ve changed your mind.
[ Voor 12% gewijzigd door Jay47 op 03-02-2014 23:49 ]
Ik woon in Almelo. Is de PS4 in Duitsland bij de MM te krijgen dan nu ineens?!
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Het ging over Metal Gear Solid Ground Zeroes,Dyna20 schreef op maandag 03 februari 2014 @ 23:34:
Klopt maar dan staat er wel 20.03.2014
De game komt ook 20-03-2014 uit volgens meerdere bronnen.
En het ging over de PS4 verstuurd vanuit Engeland.
http://tinyurl.com/5sdar8p
Verwijderd
Probeerde net alvast een psn plus account aan te maken om resogun en don't starve te kunnen downloaden(omdat ik de ps4 nog niet heb): Deze code kan niet verzilverd worden op een pc
Was vorig jaar al bekend dat MGS 20 maart uitkomt 😊Ienni1983 schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 07:12:
[...]
Het ging over Metal Gear Solid Ground Zeroes,
De game komt ook 20-03-2014 uit volgens meerdere bronnen.
En het ging over de PS4 verstuurd vanuit Engeland.
Wel op de playstation appVerwijderd schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 07:49:
Probeerde net alvast een psn plus account aan te maken om resogun en don't starve te kunnen downloaden(omdat ik de ps4 nog niet heb): Deze code kan niet verzilverd worden op een pc
Verwijderd
Dan hoop ik voor je dat je vandaag of morgen vroeg voor de middag je ps4 krijgt aangezien Resogun en Don't Starve morgen worden vervangen.Verwijderd schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 07:49:
Verwijderd
Thx voor de tip! Helaas heb ik een windows phoneRichard0072 schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 08:13:
[...]
Wel op de playstation appheb ik ook gedaan namelijk
Vandaar dat ik nu de code wilde verzilveren.Verwijderd schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 08:14:
[...]
Dan hoop ik voor je dat je vandaag of morgen vroeg voor de middag je ps4 krijgt aangezien Resogun en Don't Starve morgen worden vervangen.
ik heb ook een windows Phone en kon de spellen daarmee ook niet veilig stellen. Via de desktop ging dat echter prima hoor. Goed nieuws is overigens dat Sony waarschijnlijk ook windows phones gaat maken, Dan zal die app er ook wel komen.
Ik heb iPhone bij mij doet die het prima. heb die code toen versilverd en daarna alle games via de app aangeschaftVerwijderd schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 08:54:
[...]
Thx voor de tip! Helaas heb ik een windows phoneMaar eens even een android toestel lenen hier dan. Kan je ook de games aanschaffen zo?
[...]
Vandaar dat ik nu de code wilde verzilveren.
Tot mijn grote verbazing kon ik vanochtend de PS4 in eens via Sony.nl bestellen. Gelijk maar gedaan 
Verwachte levering 18 / 19 februari
Ben benieuwd
Ben benieuwd
En dat zeg je nu pas...Pixeldude schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 09:21:
Tot mijn grote verbazing kon ik vanochtend de PS4 in eens via Sony.nl bestellen. Gelijk maar gedaan
Ben benieuwd
Dikke onzin natuurlijk....
Dit product is momenteel niet beschikbaar. Om de aankoop van andere beschikbare producten te kunnen voltooien dient u dit product uit uw winkelwagen te verwijderen.
Heb toch echt net een mail van Sony gekregen.koffieboontje schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 09:24:
[...]
Dikke onzin natuurlijk....
Dit product is momenteel niet beschikbaar. Om de aankoop van andere beschikbare producten te kunnen voltooien dient u dit product uit uw winkelwagen te verwijderen.
Bedankt Dhr. Hol,
Hierbij bevestigen wij dat we uw bestelling hebben ontvangen.
U zult deze ontvangen tussen 18.02.2014 en 19.02.2014.
Hoe dan? Met die script bug?Ruben1075 schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 09:27:
Kan volgens mij nog steeds op Sony.nl
Ik heb geen "trucjes" gebruikt om te bestellen zojuist.
Ik kan 'm ook bestellen. 2 weken levertijd.
Besteloverzicht
Totaal bestelling 399,99 €
inlcusief 21% BTW 69,42 € .
--------------------------------------------------------------------------------
Subtotaal 399,99 €
Verzending kost GRATIS .
--------------------------------------------------------------------------------
Verwachte levering:
18 februari - 19 februari
Totaal bestelling 399,99 €
inlcusief 21% BTW 69,42 € .
Subtotaal 399,99 €
Verzending kost GRATIS .
Verwachte levering:
18 februari - 19 februari
Verwijderd
Ligt aan je browser zie ik.
In Chrome kreeg ik ook de melding dat ik niet kan bestellen, maar in internet explorer en firefox kan ik wel gewoon bestellen.
In Chrome kreeg ik ook de melding dat ik niet kan bestellen, maar in internet explorer en firefox kan ik wel gewoon bestellen.
Ik heb alle 3 de browsers. In alle 3 kan ik wel op de bestel knop drukken maar bij afrekenen krijg ik die melding dat ik het uit mijn winkelmand moet verwijderen....Verwijderd schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 09:31:
Ligt aan je browser zie ik.
Weet niet of het uitmaakt, (kan me niet voorstellen) maar ik gebruikte Safari (Mac)
Zojuist besteld, moest wel 2 keer proberen, 1e keer kwam ik gewoon weer op sony.nl
Heb net ook kunnen bestellen, gisteren zag ik inderdaad ook dat je hem weer kon toevoegen aan je winkelmandje maar verder kwam j niet.
Rond de 18 / 19e binnen volgens Sony
Zojuist via mijn iPhone kunnen bestellen!
Verwijderd
Even met Sony gebeld.
Het nadeel vind ik dat de 18/19 februari niet gegarandeerd kan worden en dat de betaling direct afgeschreven wordt van de creditcard.
Dus met een beetje pech wacht je vervolgens nog 4 weken (de persoon die ik aan de lijn had, had het over eind februari)
Het nadeel vind ik dat de 18/19 februari niet gegarandeerd kan worden en dat de betaling direct afgeschreven wordt van de creditcard.
Dus met een beetje pech wacht je vervolgens nog 4 weken (de persoon die ik aan de lijn had, had het over eind februari)
Mooi dat ik hier even kijk.
Net ook via sony.nl besteld
Net ook via sony.nl besteld
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Dan zal hij nu wel uitverkocht zijn weer.Prolution schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 09:38:
Heb net ook kunnen bestellen, gisteren zag ik inderdaad ook dat je hem weer kon toevoegen aan je winkelmandje maar verder kwam j niet.
Zelfs op mijn telefoon (3G) werkt het niet op de standaard browser als in Dolphin browser niet...
Heb al paar keer geprobeerd maar blijft met de melding komen:
Wellicht helpt het om je browser cache te legen.koffieboontje schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 09:41:
[...]
Dan zal hij nu wel uitverkocht zijn weer.
Zelfs op mijn telefoon (3G) werkt het niet op de standaard browser als in Dolphin browser niet...
Besteld vanochtend.
Wel bevestiging van PayPal maar nog niet van Sony in de mail.
Als ze m niet op voorraad hebben rond de 18e gaan we m echt niet krijgen of ie wel of niet te bestellen is nu.
Wel bevestiging van PayPal maar nog niet van Sony in de mail.
Als ze m niet op voorraad hebben rond de 18e gaan we m echt niet krijgen of ie wel of niet te bestellen is nu.
Verwijderd
Dat geeft hij inderdaad aan, maar kan je dan toch niet bovenaan kiezen voor Afrekenen?koffieboontje schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 09:41:
[...]
Dan zal hij nu wel uitverkocht zijn weer.
Bovenaan de pagina naast Totaal bestelling en de prijs?
De site is ook gewoon k-u-t, want ook bij aanmelden word ik er inmiddels 4 keer uitgegooid.
Nou Tomb Raider voor de prijs van 29 euro is ook al binnen hoor
ik kan ook gwn bestellen,maar ik wacht tot maart,dan haal ik mijn ps4 pas.geduld is een schone zaak:D
Ik heb even via sony.nl alle cookies laten verwijderen en nu deed hij het wel.
Benieuwd of die leveringsdatum klopt.
Thanks!
PS. Tomb Raider voor 29,- gister bij MM, ook vandaag binnen ondanks dat ik gister al later was en er bij levertijd stond: in bestelling 2-3 weken levertijd.
Benieuwd of die leveringsdatum klopt.
Thanks!
PS. Tomb Raider voor 29,- gister bij MM, ook vandaag binnen ondanks dat ik gister al later was en er bij levertijd stond: in bestelling 2-3 weken levertijd.
Levert Sony.nl Japanse ps4? Kan iemand dat bevestigen?
Ik heb er namelijk een besteld en ben benieuwd
Verwijderd
Jup heb hem ook van Sony.nl.persianboy schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 09:53:
Levert Sony.nl Japanse ps4? Kan iemand dat bevestigen?
oh dat is mooi, vanmiddag maar het geld overmaken naar Sony, want ING mobile werk niet!!HaskoF schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 09:54:
sony levert japanse modellen.
Sorry, het topic is iets te lang en Google is niet direct duidelijk, wat is het verschil tussen Japanse en Europese modellen?
Niemand kan bevestigen wat nou echt het verschil is. Maar ik hb toch liever de Japanse versie aangezien Japan alleen maar premium producten maakt en geen crapBoterham71 schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 09:56:
Sorry, het topic is iets te lang en Google is niet direct duidelijk, wat is het verschil tussen Japanse en Europese modellen?
Het verschil is BULLSHITBoterham71 schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 09:56:
Niks, is gewoon lulkoek. Zelfde hardware, zelfde proces.Boterham71 schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 09:56:
Het lijm proces op de mobo is beter
................
Chinezen saboteren de PS4 ( Anti japan)
Dus de japanse modellen zijn zeker wel beter
*weg*
[ Voor 94% gewijzigd door BM op 04-02-2014 10:34 ]
+1HaskoF schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 10:02:
Japan is anti chinees bedoel je.HaskoF schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 10:02:
Ik weet niet of je de geschiedenis kent,maar Japan was en is nog steeds erg.Een streng land.
Ook een heel apart land btw.Zogenaamd bescheiden voor de rest van de wereld,maar intussen....
*Weg*
[ Voor 96% gewijzigd door BM op 04-02-2014 10:34 ]
China heeft gewoon slechtere qualiteits normen dan Japan. Sabotage is wat anders
Lucky Goldstar
Dus volgens deze volwassen discussie zijn PS4's die in Europa geleverd worden van Chinese makelij en deze zouden PS4's saboteren. Daar geloof ik dus helemaal niets van. Ik vermoed dat de omstandigheden in Japan in de fabrieken net zo slecht zijn als in China, maar goed, daar weet ik niets van, dus val me er niet op aan.
Jongens, stop hiermee. Want zometeen zit er weer een slotje op.
Haha jongens.... rustig aan. Laat iemand lekker zijn mening uiten.
Los van het feit dat het inderdaad gewoon onzin is dat de japanse "beter" zijn dan een "chinese". Er is nog helemaal niemand hier op tweakers die dat verschil heeft aangetoond met kei harde bewijzen of een filmpje. De japanse is echt niet stiller als een chinese. Enige is dat het percentage DOA (kapotte HDMI ingang) bij de chinese variant ietsje pietsje hoger is, maar dat is te verwaarlozen. Desalniettemin zijn er dan ook meer in China geproduceerd dan in Japan.
Verder is het een fabeltje om te doen geloven dat een Japanse beter is.
[ Voor 9% gewijzigd door BM op 04-02-2014 10:35 ]
Mijn vraag was ook gewoon oprecht, in ieder geval bedankt voor de antwoorden :-)
Jezus willen jullie dat deze topic weer dicht gaat? Stelletje kleuters
Sony levert geen Japans model PS4 het is made in Japan en geen Japans model.......dat zijn 2 dingen door elkaar halen!
En er is geen enkel bewijs dat de Japanse beter is, ja er is een verhaal in de wereld geholpen door een Chinees later bleek het om en hoax te gaan.
Dus mensen hou het netjes en stop elkaar af te zeiken met de mededeling welke versie beter is, nogmaals er is geen bewijs
Trouwens heb ook kunnen bestellen op Sony.nl voor 379,05 euri
Sony levert geen Japans model PS4 het is made in Japan en geen Japans model.......dat zijn 2 dingen door elkaar halen!
En er is geen enkel bewijs dat de Japanse beter is, ja er is een verhaal in de wereld geholpen door een Chinees later bleek het om en hoax te gaan.
Dus mensen hou het netjes en stop elkaar af te zeiken met de mededeling welke versie beter is, nogmaals er is geen bewijs

[ Voor 6% gewijzigd door Jay47 op 04-02-2014 10:34 ]
379,05????Jay47 schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 10:30:
.....
Hun, wut? Tomb Raider voor PS4 voor €29,-? Waar dan?
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Was gister verkrijgbaar in de Mediamarkt webshop. Inmiddels niet meer beschikbaar. Een foutje denk ikEricNL schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 10:37:
Gisteren op mediamarkt.nl, maar is niet meer leverbaar en weet niet zeker of het een foutje was.EricNL schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 10:37:
Blijven mensen die onzin herhalen?HaskoF schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 10:02:

Chinese bedrijven maken al jaren massaal producten voor Japanse bedrijven. PS3s, Vita's e.d. worden al jaren in China gemaakt. Waarom zou dan de PS4 specifiek gesaboteerd worden?
Dit is niets meer dan een grap die teveel mensen serieus nemen.
Verwijderd
Discussie was al afgelopen maar toch bedanktymmv schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 10:40:
[...]
Blijven mensen die onzin herhalen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Chinese bedrijven maken al jaren massaal producten voor Japanse bedrijven. PS3s, Vita's e.d. worden al jaren in China gemaakt. Waarom zou dan de PS4 specifiek gesaboteerd worden?
Dat zeg ik dus, maar dat jochie begrijpt 't niet. Maak voor de gein maar eens een "Japanse" PS4 open. Op het Moederbord staat gewoon "Made in China"ymmv schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 10:40:
[...]
Blijven mensen die onzin herhalen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Google het desnoods maar. Mensen die nog serieus geloven dat "Japanse" PS4's beter zijn dankzij die sabotage hoax...
Ik koop hem lekker bij de Bart Smit of Media Markt zodat als het ding binnen 2 jaar stuk gaat ik hem gewoon langs kan brengen i.p.v. 7 euro verzendkosten te moeten betalen om hem naar Sony terug te sturen.
[ Voor 12% gewijzigd door impy101 op 04-02-2014 10:49 ]
Verwijderd
Jay, deel je tip dan even? Kan de rest misschien ook €20 korting krijgen.Jay47 schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 10:30:
...
DOH!JesseSebastian schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 10:39:
[...]
Was gister verkrijgbaar in de Mediamarkt webshop. Inmiddels niet meer beschikbaar. Een foutje denk ik

Voor €29,- had ik hem zeker gekocht! Is die ook al binnen bij de gene die hem besteld hadden?
Ja, mijne is al binnen!EricNL schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 10:47:
[...]
DOH!![]()
Voor €29,- had ik hem zeker gekocht! Is die ook al binnen bij de gene die hem besteld hadden?
Nice! Ook wel eens terecht dat ze hem ook leveren voor die prijs, en geen Saturn achtige praktijken (ook al bleef de prijs toen hetzelfde).
Mediamarkt en Saturn vallen onder dezelfde holding toch ofniet?EricNL schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 10:51:
[...]
Nice! Ook wel eens terecht dat ze hem ook leveren voor die prijs, en geen Saturn achtige praktijken (ook al bleef de prijs toen hetzelfde).
Zojuist een PS4 kunnen bestellen op Sony.nl
Klopt, maar het "geintje" wat Saturn uithaalde een aantal weken na de release van de PS4 was niet grappig.JesseSebastian schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 10:55:
[...]
Mediamarkt en Saturn vallen onder dezelfde holding toch ofniet?
Spellen aanbieden voor €39,- (dacht dat het 39 was hoor). Levertijd: 1 á 2 werkdagen. Vervolgens pas na een week communiceren dat ze uitverkocht zijn, om vervolgens klanten hun bestelling te laten annuleren, waarna ze een nieuwe bestelling konden doen (en het volledige bedrag moesten betalen) om vervolgens geld terug te krijgen...
ik zie het ja. Is wel pas sinds vandaag dat je de bestelling überhaupt kan plaatsen. gisteravond werkte het nog niet. dus ik was even enthousiast.Samplex schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 11:01:
[...]
Ja alleen: Wordt binnen 2-3 weken geleverd
Bij mij ook 5 minuten geleden bezorgt.EricNL schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 10:47:
[...]
DOH!![]()
Release date is pas 20 maart.HaskoF schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 11:14:
Heeft iemand al de MGS binnen gekregen?
Het is geen chatgesprek hier, scroll voortaan even terug of zoek door op de Quotes te klikken!?
Het gaat om Tomb Raider!
(Bezorger staat nu voor m'n deur maar ik zit op werk

[ Voor 24% gewijzigd door Ralphoman op 04-02-2014 11:17 ]
Heeft iemand al een bevestiging van Sony.nl?
Heb besteld maar nog geen mail gehad!
Heb besteld maar nog geen mail gehad!
Vond het aardig grappig. Had toen killzone mooi goedkoop.EricNL schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 11:00:
[...]
Klopt, maar het "geintje" wat Saturn uithaalde een aantal weken na de release van de PS4 was niet grappig.
Spellen aanbieden voor €39,- (dacht dat het 39 was hoor). Levertijd: 1 á 2 werkdagen. Vervolgens pas na een week communiceren dat ze uitverkocht zijn, om vervolgens klanten hun bestelling te laten annuleren, waarna ze een nieuwe bestelling konden doen (en het volledige bedrag moesten betalen) om vervolgens geld terug te krijgen...
Ja, de prijs was grappig. Ik heb toen ook AC:BF besteld. Alleen de manier van afhandeling en klantenservice was verre van grappig.jaaoie17 schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 11:27:
[...]
Vond het aardig grappig. Had toen killzone mooi goedkoop.
Maar hoe kreeg die ene gast hier de PS4 op sony.nl nou een stukje goedkoper ?!
Hij heeft kortingscode ONZIN ingetoetstPeter_Aragorn schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 11:28:
Maar hoe kreeg die ene gast hier de PS4 op sony.nl nou een stukje goedkoper ?!
Nu ook niet meer te bestellen overigens.
Via shopkorting kon je ook nog 5% korting krijgen over de bestelling bij Sony.nl.
[ Voor 8% gewijzigd door Prolution op 04-02-2014 11:33 ]
PS4 bij Bol.com besteld, 9 december.
Altijd 30-1-2014 als leverdatum gehad. Nu ineens aangepast naar 24-2-2014...
Zet er aub gewoon bij dat je het niet weet Bol.com

Het kan altijd beter of meer..
tja bij bigu bestelt sinds begin augustes ook nog niks hier.Kleinebehuizing.nl schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 11:32:
Hmmm bij mij staat er nog steeds: in bestelling, bezorging 2-3 weken; in behandelingRalphoman schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 11:15:
[...]
Het is geen chatgesprek hier, scroll voortaan even terug of zoek door op de Quotes te klikken!?
Het gaat om Tomb Raider!
(Bezorger staat nu voor m'n deur maar ik zit op werk)
Hopelijk gaat het niet zolang duren.
Heb ook nog een mailstrijd gehad omtrend het feit dat ze wel een verplichting scheppen als je bijna 2 maanden lang aan durft te geven dat hij er de 30e van januari is. Daar zat geen rek in helaas. Ze geven Sony de schuld. Het enige wat ik kan doen is de koop ontbinden...Kleinebehuizing.nl schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 11:32:
Ik las elders dat Sony 1,3 miljoen PS4's per maand maakt... dat klinkt toch hoopvol. Mijn geduld raakt echter wel langzaamaan op...
Het kan altijd beter of meer..
Verwijderd
Iemand al iets gehoord van MM? of zullen we daadwerkelijk volgende week de levering krijge?
Hmm denkt dat Sony het druk heeft, mijn ideal betaling staat nog steeds op word verwerkt??
En geen mail gehad met bestelgegevens.
En geen mail gehad met bestelgegevens.
Dit topic is gesloten.
Let op:
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.