Ja juistem
Ik wacht er met smart op, MGS is gewoon beste saga ooit!
Iemand met een glazen bol of gewoon 'een lijntje met...' die iets kan zeggen over de beschikbaarheid van de PS4 bij Game Mania? Ik heb daar begin deze maand toch maar een pre-order gedaan, want die vrije verkoop zal nog wel even duren.
Verwijderd
Mijn Amazon.co.uk bestelling van vanochtend staat ook op preparing for dispatch, volgende week in huis.
Nog een tip voor iedereen die wel gratis Resogun en Don't Starve voor de PS4 wil (instant game collection) maar niet de PS4 in huis heeft voor deze titels weer betaald worden:
Maak alvast een PSN account aan en activeer je gratis twee weken PS Plus of koop alvast een abonnement. Dan kan je ze op de PC store van tevoren aanschaffen voor niets en zodra je PS4 er is downloaden.
Heb ik ook gedaan en beide titels zijn de moeite waard en gaan per 5 februari 2014 uit de instant game collection.
Nog een tip voor iedereen die wel gratis Resogun en Don't Starve voor de PS4 wil (instant game collection) maar niet de PS4 in huis heeft voor deze titels weer betaald worden:
Maak alvast een PSN account aan en activeer je gratis twee weken PS Plus of koop alvast een abonnement. Dan kan je ze op de PC store van tevoren aanschaffen voor niets en zodra je PS4 er is downloaden.
Heb ik ook gedaan en beide titels zijn de moeite waard en gaan per 5 februari 2014 uit de instant game collection.
Verwijderd
EIND FEBRUARIHenriL schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 17:25:
ik besluit hem toch maar uit de UK te halen.. mediamarkt Rotterdam centrum vertelde me dat eind februari een nieuwe levering komt, maar dat de reserveringslijst al enorm is dus je er toch niet meer bij zit als men nu reserveert.. jammer

Hoe kom je aan gratis 2 weken playstation plus als je geen ps4 heb?Verwijderd schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 17:45:
Mijn Amazon.co.uk bestelling van vanochtend staat ook op preparing for dispatch, volgende week in huis.
een PS3?jayesh schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 18:51:
[...]
Hoe kom je aan gratis 2 weken playstation plus als je geen ps4 heb?
http://tinyurl.com/5sdar8p
Je kunt via de website met je account op abonneren, alleen de site loopt moeilijk te doen met inloggen momenteel.jayesh schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 18:51:
[...]
Hoe kom je aan gratis 2 weken playstation plus als je geen ps4 heb?
https://store.sonyenterta...!/nl-nl/home/games/psplus
blijkbaar heeft Amazon meer dan 999 Playstation 4's
ja waarom niet? zij zijn een van de grootste retailers volgens mij,Ienni1983 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 19:09:
blijkbaar heeft Amazon meer dan 999 Playstation 4's
jawel het is echt waar! medewerker zocht het naVerwijderd schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 18:22:
[...]
EIND FEBRUARIHoop niet dat dit waar is..
Verwijderd
Zocht het na? Ze kunnen nooit weten wanneer ze een levering krijgen. Meestal krijgen ze het een paar dagen van te voren te weten.. las ik hierHenriL schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 19:16:
[...]
ja waarom niet? zij zijn een van de grootste retailers volgens mij,
[...]
jawel het is echt waar! medewerker zocht het na
nog iemand wat van Dixons gehoord naar laatste bericht niks meer gehoor daar heb alternatief 5
gekozen maar niks meer gehoord
Andere winkeliers ja.Amazon niet. Weet je wel hoe groot Amazon is? Gigantisch ouweVerwijderd schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 19:18:
[...]
Zocht het na? Ze kunnen nooit weten wanneer ze een levering krijgen. Meestal krijgen ze het een paar dagen van te voren te weten.. las ik hier
Verwijderd
We hebben het over mediamarktzakaro schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 19:23:
[...]
Andere winkeliers ja.Amazon niet. Weet je wel hoe groot Amazon is? Gigantisch ouwe
Ik nam aan dat je het eerste gedeelte van de text quotte vandaar.
Verwijderd
Oh nee ging automatischzakaro schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 19:26:
[...]
Ik nam aan dat je het eerste gedeelte van de text quotte vandaar.
Verwijderd
De eerste beelden van de nieuwe Tomb Raider op de PS4 :
Het is net zo mooi als op mijn laptop editie van vorig jaar.
Enjoy.
(Zet em op 720P)
Het is net zo mooi als op mijn laptop editie van vorig jaar.
Enjoy.
(Zet em op 720P)
Ik zit nu te twijfelen.... wachten op Mycom met de mogelijkheid 5 dat het nog een halve maand / maand duurt.
Of gewoon meteen Amazon en standaard versie
Of gewoon meteen Amazon en standaard versie
ik heb zojuist bij amazon uk de standaard ps4 besteld.. krijg hem 4-5 februari. nu alleen even een belangrijke vraag, welk type kabel was het ook al weer dan ik moest veranderen?
C-7 kabelHenriL schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 20:22:
ik heb zojuist bij amazon uk de standaard ps4 besteld.. krijg hem 4-5 februari. nu alleen even een belangrijke vraag, welk type kabel was het ook al weer dan ik moest veranderen?
En weer terug naar "Not yet dispatched". De cancel- en andere opties zijn ook weer beschikbaar.BamSlam_ schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 16:30:
De status van mijn gisteren bestelde PS4 bij Amazon UK is net veranderd naar "Preparing for dispatch". Delivery estimate is nog steeds dinsdag 4 februari.

Maar niet een bericht van dat ze niet op voorraad zijn? Twijfel nog ff om deze ook daar te halen...BamSlam_ schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 21:09:
[...]
En weer terug naar "Not yet dispatched". De cancel- en andere opties zijn ook weer beschikbaar.Wel is de verwachte leverdatum nog steeds 4 februari.. Wat een idioterie is dat toch met die PS4-leveringen.
Amazon UK heeft minstens duizend PS4s op voorraad..Beatz schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 21:26:
[...]
Maar niet een bericht van dat ze niet op voorraad zijn? Twijfel nog ff om deze ook daar te halen...
Ok...dan maar eens kijken waar ik even een creditcard vandaan haal...ymmv schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 21:51:
[...]
Amazon UK heeft minstens duizend PS4s op voorraad..
-woosh-
[ Voor 93% gewijzigd door Bron op 31-01-2014 22:28 ]
virtuele credit cardBeatz schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 22:12:
[...]
Ok...dan maar eens kijken waar ik even een creditcard vandaan haal...
Maaaaar het is toch niet verstandig om een PS4 via Amazon UK te halen?
Ivm garantie en spellen?
Ivm garantie en spellen?
CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!
Spellen zijn niet regio gebonden, en al was het wel regio gebonden, UK gebruikt ook PAL net als Nederland en de rest van Europa.UnitedJunk schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 22:35:
Maaaaar het is toch niet verstandig om een PS4 via Amazon UK te halen?
Ivm garantie en spellen?
Garantie is gewoon europees geregeld, zijn misschien winkels die er een leuk verhaal van maken dat je dan alleen in Engeland garantie hebt maar dat is onzin. Loopt gewoon via Sony Nederland.
Enige zorg is dat je een stroomkabel van 5,- erbij moet halen,
Tenzij je nog een PS3 hebt, tenzij het een nieuwe kabel is, of een verloopstekker.Bron schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 22:37:
[...]
Spellen zijn niet regio gebonden, en al was het wel regio gebonden, UK gebruikt ook PAL net als Nederland en de rest van Europa.
Garantie is gewoon europees geregeld, zijn misschien winkels die er een leuk verhaal van maken dat je dan alleen in Engeland garantie hebt maar dat is onzin. Loopt gewoon via Sony Nederland.
Enige zorg is dat je een stroomkabel van 5,- erbij moet halen,
Same here. Ik heb het gevoel dat ze het expres vertragen en hopen dat er nog een paar annuleren.loonstar schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 19:19:
nog iemand wat van Dixons gehoord naar laatste bericht niks meer gehoor daar heb alternatief 5
die anderen mogen van mij wel annuleren zijn wij ook wat eerder aan de beurt wanneer heb jij besteld
ik 29 11 2013 weet ik ook beetje hoelang ik moet wachten

Supremo schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 10:04:
[...]
Same here. Ik heb het gevoel dat ze het expres vertragen en hopen dat er nog een paar annuleren.
[ Voor 12% gewijzigd door loonstar op 01-02-2014 11:34 ]
Sinds vanochtend weer "Preparing for dispatch". Dat geldt zowel voor de bestelling van de PS4 zelf, als de aparte bestelling met de extra DS4 en camera.BamSlam_ schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 21:09:
[...]
En weer terug naar "Not yet dispatched". De cancel- en andere opties zijn ook weer beschikbaar.Wel is de verwachte leverdatum nog steeds 4 februari.. Wat een idioterie is dat toch met die PS4-leveringen.
Heb de camera-bestelling trouwens zojuist gecancelled en hem opnieuw besteld, want er was inmiddels bijna 5,5 Pond van de prijs afgegaan (50 Pond versus 55,42 Pond).
[ Voor 14% gewijzigd door BamSlam_ op 01-02-2014 12:08 ]
Verwijderd
Ik had zoals iedereen op dit forum zo'n zin in de PS4, nu heb ik 'm zo'n 3 weken en ik verveel me dood erop.
Fifa 14 geeft veel te veel bullshit, NFS Rivals is veel te snel uitgespeeld (tenzij je de politie-carrière interessant vindt), en BF4 is bizar moeilijk online omdat iedereen beter dan jou lijkt te zijn en de single player heb ik al uitgespeeld. Nu maar aan 't wachten tot maart wanneer de echte games uitkomen..
Fifa 14 geeft veel te veel bullshit, NFS Rivals is veel te snel uitgespeeld (tenzij je de politie-carrière interessant vindt), en BF4 is bizar moeilijk online omdat iedereen beter dan jou lijkt te zijn en de single player heb ik al uitgespeeld. Nu maar aan 't wachten tot maart wanneer de echte games uitkomen..
Maarja dat heb ik ook met de xbox one en dat ga ik ook krijgen met de ps4. Komt ook dat ik de meeste games op pc speel en alleen de exclusives op de consoles speel.Verwijderd schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 12:16:
Ik had zoals iedereen op dit forum zo'n zin in de PS4, nu heb ik 'm zo'n 3 weken en ik verveel me dood erop.
Verwijderd
Ja op de Xbox One heb je Forza nu al dus daar zou je even mee vooruit kunnen aangezien dat een best groot spel is.jaaoie17 schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 12:23:
[...]
Maarja dat heb ik ook met de xbox one en dat ga ik ook krijgen met de ps4. Komt ook dat ik de meeste games op pc speel en alleen de exclusives op de consoles speel.
ikzelf op 24-11-2013loonstar schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 11:32:
die anderen mogen van mij wel annuleren zijn wij ook wat eerder aan de beurt wanneer heb jij besteld
![]()
[...]
Ik heb er gelijk 2 besteld!! Thanks voor de link
En niet stiekem met winst doorverkopen op Marktplaats, hè?persianboy schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 14:38:
Ik heb er gelijk 2 besteld!! Thanks voor de link
Kom net van de MM Arena vandaan, hier doen de PS3 en 360 wel mee met de 21%btw actie. PS3 kost 147 euri......voor de gene die nog wilt.
Verwijderd
weet iemand hoe het zit met de levering van MyCom eind januari/begin februari? Toen ik een paar weken geleden een vrouw van de active care afdeling aan de telefoon had zij ze dat ik mijn ps4 1 februari kon krijgen maar na al dat gedoe van die bundels..
Verwijderd
deze link te vertrouwen ?
http://www.sonycenter.lu/plays...
http://www.sonycenter.lu/plays...
[ Voor 123% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2014 15:18 ]
Verwijderd
Denk dat ze daar gewoon van af willen. Maar heb je nog gevraagd of ze aankomende week een levering verwachten?Jay47 schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 14:57:
Kom net van de MM Arena vandaan, hier doen de PS3 en 360 wel mee met de 21%btw actie. PS3 kost 147 euri......voor de gene die nog wilt.
Verwijderd
Ja of de week daarna zijn de geruchten en Hengelo had het getweetVerwijderd schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 15:39:
Dus MM gaat leveren volgende week?
Verwijderd
Ik heb de PS4 en Xbox One gehad, geloof me bespaar je geld en wacht tot ze goedkoper zijn en er een groter aanbod aan games is.
Trust me
.
Trust me
Het is net een soort DayZ aankoop....Verwijderd schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 16:41:
Ik heb de PS4 en Xbox One gehad, geloof me bespaar je geld en wacht tot ze goedkoper zijn en er een groter aanbod aan games is.
Trust me.
nobody trusts nobody
Ik heb de knoop ook doorgehakt, de PS4 in preorder gezet bij mijn werkgever, kon het voor die €260 niet laten. Nu gaat het wachten beginnen zal naar schatting ergens in maart of april worden, de informatie voorziening is karig vanuit Sony en iedere keer als er een levering is is het een verrassing hoeveel het er zijn.
Hopelijk krijg ik hem evenredig aan de release van MGS V: Ground Zeroes binnen.
Hopelijk krijg ik hem evenredig aan de release van MGS V: Ground Zeroes binnen.
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Wat een load of crap. Ik beleef al superveel plezier aan mijn ps4. En met de games komt het wel goed.Verwijderd schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 16:41:
Trust me.
PSN ID = OTL002
He-le-maal mee eens . De PS4 staat hier stof te vergaren. Speel nog steeds op mijn PS3.Verwijderd schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 16:41:
Trust me.
Nou de PS4 gaat de komende 2 jaren echt niet in prijs dalen! En 400 euro vind ik niet duur, games komen er wel.Verwijderd schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 16:41:
Trust me.
Nee niet gevraagd was echt een kippenhok daar, was binnen 5 min weg veels te druk.Verwijderd schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 15:27:
[...]
Denk dat ze daar gewoon van af willen. Maar heb je nog gevraagd of ze aankomende week een levering verwachten?
Ik heb Wehkamp.nl toegevoegd aan mijn Ps4 Checker, ook heb ik deze iets overzichtelijker gemaakt.
http://www.devispagina.nl...loads/Overige/checker.php
Als iemand nog een betrouwbare webshop die de playstation 4 aanbied heeft, mail me of pm me.
EDIT: Nadat ik de link had gepost ging het aantal bezoekers van 3 naar 13. lol
Als iemand nog een betrouwbare webshop die de playstation 4 aanbied heeft, mail me of pm me.
[ Voor 13% gewijzigd door BerryGosie op 01-02-2014 19:04 ]
Ze krijgen begin februari een kleine levering.Verwijderd schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 15:10:
weet iemand hoe het zit met de levering van MyCom eind januari/begin februari? Toen ik een paar weken geleden een vrouw van de active care afdeling aan de telefoon had zij ze dat ik mijn ps4 1 februari kon krijgen maar na al dat gedoe van die bundels..
Ik moest mijn bundel omzetten naar een losse ps4 en zou een bevestiging krijgen.
dit is na 1 week nog steeds niet gebeurd, wel kreeg ik een herinneren dat ze niet wisten of ik de mail had ontvangen.
Daarna heb ik ze gebeld de 23ste en daar hadden ze aangegeven dat ze achter liepen met het beantwoorden van emails, dit zou 6 dagen duren, Het is nu dag 9 en nog steeds geen mail of wat dan ook ontvangen.
Maandag ga ik ze weer bellen, want ze laten totaal niks van zich horen en geven geen antwoord op mijn vraag
Angelo NL / Global Cargo VTC
NiceBerryGosie schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 18:49:
Ik heb Wehkamp.nl toegevoegd aan mijn Ps4 Checker, ook heb ik deze iets overzichtelijker gemaakt.
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 07:44
:strip_icc():strip_exif()/u/17239/crop586cd04bb358c.jpeg?f=community)
Mee eens de prijs gaat niet snel dalen, misschien de Xbox om toch nog een beetje te concurreren met de PS4. maar de PS3 ansich gaat de komende 2 jaar echt niet noemenswaardig, goedkoper worden.Jay47 schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 18:43:
[...]
Nou de PS4 gaat de komende 2 jaren echt niet in prijs dalen! En 400 euro vind ik niet duur, games komen er wel.
En ook ik heb al heel wat uurtjes plezier beleeft aan Killzone\Resogun\Black Flag.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
De PS4 is "Dispatching now".BamSlam_ schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 12:01:
[...]
Sinds vanochtend weer "Preparing for dispatch". Dat geldt zowel voor de bestelling van de PS4 zelf, als de aparte bestelling met de extra DS4 en camera.
Ik wacht nu totdat Saturn of Mediamarkt weer hun 365 dagen Playstation plus online gooit.
De PS4 gaat voorlopig inderdaad geen prijsverlaging krijgen, dat heeft SCEE's president al laten weten een tijdje geleden, maar ik geef je inderdaad gelijk dat je beter kan wachten met de aanschaf van een PS4. Het is een prachtding, dat zeker, maar er zijn nog veel te weinig games en de komende 3 maanden komen er slechts 3 games die echt de moeite waard zijn (zoals Infamous). Mijn PS4 heb ik inmiddels ook verkocht en ik beleef nog genoeg plezier aan mijn PS3 met duizenden beschikbare games.
Net 2 PS4's besteld via Amazon UK.
Daar zijn ze gewoon op voorraad en zie dat ze dinsdag 4 feb hier zouden moeten zijn.
Geneuzel met wachtlijsten.
Tijd geleden al eens ingeschreven bij Intertoys maar dat schiet allemaal niet op en als ik zie dat mensen van eind november/begin december nog ergens op een wachtlijst staan...
De spellen komen vanzelf wel en zo'n enorm rap tempo met spellen spelen heb ik niet (papa van 40 :-)).
Daar zijn ze gewoon op voorraad en zie dat ze dinsdag 4 feb hier zouden moeten zijn.
Tijd geleden al eens ingeschreven bij Intertoys maar dat schiet allemaal niet op en als ik zie dat mensen van eind november/begin december nog ergens op een wachtlijst staan...
De spellen komen vanzelf wel en zo'n enorm rap tempo met spellen spelen heb ik niet (papa van 40 :-)).
Ja ik zit ook te twijfelen of ik op MyCom ga wachten.Tadream schreef op zondag 02 februari 2014 @ 13:01:
Net 2 PS4's besteld via Amazon UK.
Want dit begint een grote drama te worden met wachttijden.
Maar als je 1 day delivery gekozen hebt dan zijn ze er idd 4 Februari
Klopt, heb het via 1 day delivery gedaan.
Je bent ietsje meer kwijt ivm. euro - gbp wisselkoers maar dat valt wel mee vind ik.
Ik las nog iets over andere voedingskabels in UK maar zoals ik het hier en daar lees heb je een C7 kabel nodig en daarvan heb ik er hier nog een paar liggen. (en is dat niet dezelfde connector als op de PS3?).
Je bent ietsje meer kwijt ivm. euro - gbp wisselkoers maar dat valt wel mee vind ik.
Ik las nog iets over andere voedingskabels in UK maar zoals ik het hier en daar lees heb je een C7 kabel nodig en daarvan heb ik er hier nog een paar liggen. (en is dat niet dezelfde connector als op de PS3?).
JepTadream schreef op zondag 02 februari 2014 @ 13:12:
Klopt, heb het via 1 day delivery gedaan.

Yes! Zojuist ontving ik een mail van Amazon UK met de melding dat mijn ps4 nu echt verzonden is. EDA: a.s. dinsdag.
Zal je net zien.... koop ik een PS4 bij Amazon UK, krijg je van Mycom een mail u kunt uw PS4 ophalenBamSlam_ schreef op zondag 02 februari 2014 @ 14:39:
Yes! Zojuist ontving ik een mail van Amazon UK met de melding dat mijn ps4 nu echt verzonden is. EDA: a.s. dinsdag.
Verwijderd
Nog net voor 16:00 besteld bij Amazon! Die bol.com gelijk geweigerd, iets meer betaald maarja! Heb hem dinsdag !
Verwijderd
Wat kost het dan inclusief verzenden?Verwijderd schreef op zondag 02 februari 2014 @ 15:58:
Nog net voor 16:00 besteld bij Amazon! Die bol.com gelijk geweigerd, iets meer betaald maarja! Heb hem dinsdag !
Verwijderd
470 euro, als je hem binnen een dag in huis wilt hebben
70 euro extra betalen terwijl er nog geen spellen uit zijn die de moeite waard zijn.... Wauw.Verwijderd schreef op zondag 02 februari 2014 @ 17:06:
[...]
470 euro, als je hem binnen een dag in huis wilt hebben. (2dagen nu omdat het weekend is)
Meningen verschillen.impy101 schreef op zondag 02 februari 2014 @ 17:12:
[...]
70 euro extra betalen terwijl er nog geen spellen uit zijn die de moeite waard zijn.... Wauw.
Ja dus? Het is zijn geld, als hij een PS4 wilt kopen dan is dat zijn recht. En qua games.....smaken verschillen! Niet iedereen vind leuk wat jij leuk vind.impy101 schreef op zondag 02 februari 2014 @ 17:12:
[...]
70 euro extra betalen terwijl er nog geen spellen uit zijn die de moeite waard zijn.... Wauw.
Nou dan heb ik bij deze besloten maar toch langer te wachten totdat Mycom een mailtje stuurt.Verwijderd schreef op zondag 02 februari 2014 @ 17:06:
[...]
470 euro, als je hem binnen een dag in huis wilt hebben. (2dagen nu omdat het weekend is)
Zelf heb ik er ook geen problemen mee om wat meer te betalen als ik snel geholpen kan worden.
(sterker nog, heb er 2 besteld).
Kan niet echt wakker liggen van 70 euro moet ik zeggen, ligt helemaal aan iemand persoonlijke situatie/voorkeur of hij dat gerechtvaardigd vind of niet.
Heb hier AC4 al liggen en die vind ik zeker de moeite waard, ben daar wel even zoet mee totdat er weer wat nieuws verschijnt.
(sterker nog, heb er 2 besteld).
Kan niet echt wakker liggen van 70 euro moet ik zeggen, ligt helemaal aan iemand persoonlijke situatie/voorkeur of hij dat gerechtvaardigd vind of niet.
Heb hier AC4 al liggen en die vind ik zeker de moeite waard, ben daar wel even zoet mee totdat er weer wat nieuws verschijnt.
[ Voor 4% gewijzigd door Tadream op 02-02-2014 17:58 ]
wat ik me dan toch afvraag! ik lees net dat jullie dik meer voor die one day delivery betalen.. ik bestelde hem vrijdag middag met de gratis bezorg methode en krijg hem ook dinsdag binnen;) tel dit is in werkdagen, duurt even lang. misschien een tip voor degenen die hem nog gaan bestellen op korte termijn!
Verwijderd
jij wilt nog maar pas een PS4 of niet?impy101 schreef op zondag 02 februari 2014 @ 17:12:
[...]
Waarom is de dualshock bijna nergens te koop.
Ik word er nu wel een beetje gek van Evenals de camera. en de controller stand Die voor 50 euro word verkocht terwijl de Adviesprijs 30 euro is.
Ik wacht op toys xl want ik heb een tegoedcode
Ik word er nu wel een beetje gek van Evenals de camera. en de controller stand Die voor 50 euro word verkocht terwijl de Adviesprijs 30 euro is.
Ik wacht op toys xl want ik heb een tegoedcode
Ik heb maar de knoop doorgehakt en de order geplaatst bij Amazon.co.uk
Verwijderd
Joepy! HahaIenni1983 schreef op zondag 02 februari 2014 @ 18:55:
Ik heb maar de knoop doorgehakt en de order geplaatst bij Amazon.co.uk
Hoeveel heb je ervoor betaald als ik vragen mag?
360 pond ongeveer 438 euroVerwijderd schreef op zondag 02 februari 2014 @ 19:00:
[...]
Joepy! Haha
Hoeveel heb je ervoor betaald als ik vragen mag?
Delivery estimate Wednesday 5 Feb 2014 - Thursday 6 Feb 2014
[ Voor 6% gewijzigd door Ienni1983 op 02-02-2014 19:07 ]
Verwijderd
Oh oke, bedankt.
Ik heb er 477 voor betaald, ik denk omdat ik One day delivery heb gedaan
Ik heb er 477 voor betaald, ik denk omdat ik One day delivery heb gedaan
Verwijderd
Gelukkig ben ik zelf inmiddels voorzien dankzij een vriendelijke mede-tweaker.
Nu voor mijn zwager en een vriend toch nog een beetje het forum in de gaten aan het houden, maar het is al even geleden dat er echt iets positiefts te melden is.
Geen linkjes, geen tips voor vrije verkoop.
Op naar een nieuwe week in spanning dit forum volgen.
Nu voor mijn zwager en een vriend toch nog een beetje het forum in de gaten aan het houden, maar het is al even geleden dat er echt iets positiefts te melden is.
Geen linkjes, geen tips voor vrije verkoop.
Op naar een nieuwe week in spanning dit forum volgen.
Morgen wellicht
We blijven hopen
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
HAHAHAHA
check deze stomme oplichter op MP.
Wat klopt hier niet ? Wat een NOOB.
http://www.marktplaats.nl...abe740c1b&previousPage=lr
Tja hij heeft de playstation 4 wel.zakaro schreef op zondag 02 februari 2014 @ 19:56:
HAHAHAHA
Aangezien ze bijde op de Foto staan.
Gewoon zeggen dat je hem wilt zonder spellen die hij voor 125 verkoopt
En dan zegt hij "Nee"jayesh schreef op zondag 02 februari 2014 @ 20:04:
[...]
Tja hij heeft de playstation 4 wel.
Aangezien ze bijde op de Foto staan.
Gewoon zeggen dat je hem wilt zonder spellen die hij voor 125 verkoopt
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Nou ja als hij zei dat hij 5 ps4 games had dan had ik je gelijk gegeven.zakaro schreef op zondag 02 februari 2014 @ 19:56:
HAHAHAHA
Maar er staat gewoon bij incl. 5 spellen
Geef toe is gwn dom.Is hetzelfde als een ps3 verkopen met ps2 spellen.Ienni1983 schreef op zondag 02 februari 2014 @ 20:43:
[...]
Nou ja als hij zei dat hij 5 ps4 games had dan had ik je gelijk gegeven.
Maar er staat gewoon bij incl. 5 spellen
Wat moet je nou met die spellen als je een ps4 hebt?
Ik heb hem gemaild (heb al een ps4 maar was toch benieuwd), hij geeft gewoon keurig aan dat ze niet op de ps4 werken.
Is dus gewoon een ps4 voor een (slimme) hogere prijs met games waar hij nog vanaf moest.
Is dus gewoon een ps4 voor een (slimme) hogere prijs met games waar hij nog vanaf moest.
Klopt alleen aan ghosts kan je wat hebben als de code erbij zitzakaro schreef op zondag 02 februari 2014 @ 21:05:
[...]
Geef toe is gwn dom.Is hetzelfde als een ps3 verkopen met ps2 spellen.
Wat moet je nou met die spellen als je een ps4 hebt?
Keurig? Nee. Het zou keurig zijn geweest als hij in de advertentie had gezet dat die games niet op een PS4 werken. Of nog beter: als hij de PS3 games en de PS4 console in aparte advertenties had aangeboden.Donstil schreef op zondag 02 februari 2014 @ 21:09:
Ik heb hem gemaild (heb al een ps4 maar was toch benieuwd), hij geeft gewoon keurig aan dat ze niet op de ps4 werken.
Verwijderd
Heey,
Ik heb via amazon in de uk 2 ps4 besteld, kreeg ik in de avond van bestelling ineens een mail dat ik copy enzo van creditcard moet sturen omdat ze het niet vertrouwen met het adres van bezorgen en creditcard houder verschillend is.
Hebben nog meer mensen dit gehad?
En als ik nu in me order lijst kijk zie ik helemaal niks staan van ps4
Ik heb via amazon in de uk 2 ps4 besteld, kreeg ik in de avond van bestelling ineens een mail dat ik copy enzo van creditcard moet sturen omdat ze het niet vertrouwen met het adres van bezorgen en creditcard houder verschillend is.
Nooit copy van je credicard versturen, ik vermoed een hack. Adres zou niks moeten uitmaken, je kan bijv verhuisd zijn of het laten bezorgen op je werk.Verwijderd schreef op zondag 02 februari 2014 @ 22:02:
Heey,
Ik denk dat iemand aan het fishen is....pas op!
Maar dan had iedereen weer gevallen over het feit dat hij 575 vraagt.BamSlam_ schreef op zondag 02 februari 2014 @ 21:14:
[...]
Keurig? Nee. Het zou keurig zijn geweest als hij in de advertentie had gezet dat die games niet op een PS4 werken. Of nog beter: als hij de PS3 games en de PS4 console in aparte advertenties had aangeboden.
525 euroDonstil schreef op zondag 02 februari 2014 @ 23:09:
[...]
Maar dan had iedereen weer gevallen over het feit dat hij 575 vraagt.
Ben weer op het forum sinds nu laatste bezoek was dat deze topic werd gesloten. Maar mijn vraag is weet iemand waarom Sony zelf geen PS4's meer verkoopt?
Groet
Groet
Ik
Ik heb hetzelfde gekregen toen ik bij amazon FR bestelde.Verwijderd schreef op zondag 02 februari 2014 @ 22:02:
Heey,
Is legit, heb contact gehad met .co.uk die me een zelfde mail stuurde maar dan in het engels.
Komt dus omdat Nederland blijkbaar geen adress gegevens door stuurt meer en ze dus niet kunnen verificeren of je Credit card gestolen of niet is.
Dat werd mij in ieder geval verteld, dit zorge er helaas voor dat mijn delivery niet op tijd door ging dus heb het maar geannuleerd.
Als je het niet vertrouwd, neem even contact op met de live chat bij amazon.
Dat is inderdaad niks nieuws bij het gebruik van een CC, komt geregeld voor bij allerlei bedrijven. Voornamelijk wanneer bepaalde dingen niet overeen komen met de gegevens van de CC maatschappij.
Dit topic is gesloten.
Let op:
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.