[PS4] Het grote kroeg / slowchat topic! Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 89 ... 107 Laatste
Acties:
  • 328.177 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet dat het een beetje offtopic is, maar vond het zonde hier een heel nieuw topic voor aan te maken:

Op ibood staan vandaag Sandisk SSD's in de aanbieding, met oa. een 256 gb voor €99,95. Ze zijn wel refurbished. http://www.ibood.com/nl/n...rlinks&utm_campaign=flash

Heeft iemand hier misschien ervaringen mee? Misschien een idee om in de ps4 te stoppen, al is 256 gb nog vrij klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rrikkert
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 02-09 05:59
robn1994 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 12:59:
[...]

om nog specifieker te zijn: fut (fifa ultimate team) seizoenen :)
Hangt er vanaf, Ultimate team is een hele andere modus waarbij je je eigen team samen kan stellen (kopen met muntjes die je moet verdienen) terwijl je bij de 'gewone' Seizoenen modus elk willekeurig bestaande team kan kiezen en automatisch gekoppeld wordt aan iemand in dezelfde Divisie (begin divisie 10, 1 is het hoogst) en ongeveer een gelijke kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-09 15:47
Verwijderd schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 13:01:
Ik weet dat het een beetje offtopic is, maar vond het zonde hier een heel nieuw topic voor aan te maken:

Op ibood staan vandaag Sandisk SSD's in de aanbieding, met oa. een 256 gb voor €99,95. Ze zijn wel refurbished. http://www.ibood.com/nl/n...rlinks&utm_campaign=flash

Heeft iemand hier misschien ervaringen mee? Misschien een idee om in de ps4 te stoppen, al is 256 gb nog vrij klein.
Moet niet groter zijn dan 2,5 inch maar 256GB is echt te weining.
Kun je beter een SSHD kopen van 1TB die kost ongeveer 80 euri!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand iets over hoelang de lijst is bij MM Heerlen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-09 12:42
Jay47 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 13:07:
[...]

Moet niet groter zijn dan 2,5 inch maar 256GB is echt te weining.
Kun je beter een SSHD kopen van 1TB die kost ongeveer 80 euri!
Die SSD's hebben mooie prijzen maar de staat ervan is hetvolgende

Staat: Refurbished

Die gaat er dus bij mijn PS4 niet in

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
Ienni1983 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 13:39:
[...]

Die SSD's hebben mooie prijzen maar de staat ervan is hetvolgende

Staat: Refurbished

Die gaat er dus bij mijn PS4 niet in
Idd zou ik het niet doen is ook te duur! SSHD's hebben zelfde eigenschappen als een SSD maar dan veel goedkoper!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
nou ik had laatst een mail gekregen van mycom over wijzigen van mijn ps4 bestelling want ze konden de ps4 met 2 DS4 en camera + killzone niet meer leveren.

nou een reactie krijgen van die mensen is een regelrechte drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De nieuwe aanwinst :

Zonder geluid op een of andere manier.

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShiftHappenz
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-09 16:05

ShiftHappenz

PSN: GameOfTrophies

Intertoys heeft gereageerd op Twitter :

@Intertoys: @Patjeee_ We verwachten begin februari een nieuwe levering, we weten echter nog niet wat de aantallen zijn die we ontvangen.

I Don't want to sound like a badass but I eject my USB without removing it safely...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guids
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12:03
Verwijderd schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 12:28:
Heren, wie helpt deze vader even uit de brand?
Mijn zoontje wil een losse, vriendschappelijke online wedstrijd spelen met Fifa 14 tegen een willekeurige tegenstander, dit lukt hem helaas niet, dat komt zegt hij omdat hij geen "vrienden" heeft, is dat zo?
Op de xbox360 was het gewoon iets van online wedstrijd aanklikken en dan speelde je random tegen iemand die bijvoorbeeld uit het buitenland kwam…….

Kortom, ik heb er geen verstand van maar wie helpt ons even op weg?
Ik was er zelf ook opzoek naar, maar die functie hebben ze er helaas uitgehaald. Echt ongelovelijk. Season en season cup blijven over. maar die zijn dus ranked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Dj.Restyle schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 14:04:
Intertoys heeft gereageerd op Twitter :

@Intertoys: @Patjeee_ We verwachten begin februari een nieuwe levering, we weten echter nog niet wat de aantallen zijn die we ontvangen.
Ik gok zelf dat het er niet zo heel veel zullen zijn. Ze (Sony) zullen waarschijnlijk wel voorraad willen achterhouden voor de Japanse lancering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik neem aan dat je aanbetaling natuurlijk terugkrijgt als je een pre-order annuleert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Verwijderd schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 14:46:
Ik neem aan dat je aanbetaling natuurlijk terugkrijgt als je een pre-order annuleert?
jep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zakaro
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-12-2024
Verwijderd schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 13:59:
De nieuwe aanwinst :

[video]

Zonder geluid op een of andere manier.

:(
ziek spel.je ziet die spieren gwn aanspannen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HaskoF schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 10:55:
aah jammer :D

Ik wil de net bestellen

NFS Rivals voor 38 euro + 10 importkosten en + 10 verzendkosten dus in totaal 58 :D
Ik zou bij Videogamesplus.ca bestellen, ligt natuurlijk aan de wisselkoersen maar meestal 40euro voor een spel en dan 5 euro verzendkosten, heb er zeker 5 spellen besteld en nog nooit gezeur gehad met invoerkosten. Ze zetten vaak ook 'Gift' op het pakje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 23:01
Is er geen Amerikaanse website waar je ps4 games als dowload link kan bestellen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben net bij de media markt in Leeuwarden geweest om er 1tje te reserveren. Ze vertelde me dat ze tweede week februari 150 ps4's krijgen, waarvan er nu 40 gereserveerd zijn. Er komen dus zoon 100 extra in de winkel te liggen.

Wellicht heeft iemand er wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reinierkramer schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 15:35:
Is er geen Amerikaanse website waar je ps4 games als dowload link kan bestellen ?
Je kan alleen uit de PS-Store downloaden als je dit bedoelt. Je kan echter wel een Amerikaans account maken en dan uit de Amerikaanse PS-Store downloaden, moet je wel even van een site Amerikaanse pre-paid kaarten halen want als je het via de creditcard doet denkt het bedrijf dat je creditcard wordt gebruikt in het buitenland en kunnen ze hem blokkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb vanmiddag een kale PS4 besteld bij Amazon UK. "In stock 4 february 2014". Verwachte thuisbezorgdatum in bestelbevestiging enkele dagen later. Ben benieuwd.

[ Voor 4% gewijzigd door BamSlam_ op 30-01-2014 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JensFC
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-08 12:12
reinierkramer schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 15:35:
Kan alleen via de Playstation store. Volgens mij kun je wel gewoon een Amerikaanse PSN account maken en daarmee de games voor Amerikaanse prijzen kopen, maar dat heeft ook zijn nadelen volgens mij.

EDIT:
Verwijderd schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 15:32:
[...]

Ik zou bij Videogamesplus.ca bestellen, ligt natuurlijk aan de wisselkoersen maar meestal 40euro voor een spel en dan 5 euro verzendkosten, heb er zeker 5 spellen besteld en nog nooit gezeur gehad met invoerkosten. Ze zetten vaak ook 'Gift' op het pakje.
Klinkt niet verkeerd! Hoelang duurt het dan voordat je pakketje er is meestal? 5 euro verzendkosten klinkt behoorlijk laag als het helemaal uit Canada moet komen.

[ Voor 40% gewijzigd door JensFC op 30-01-2014 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JensFC schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 15:39:
[...]

Kan alleen via de Playstation store. Volgens mij kun je wel gewoon een Amerikaanse PSN account maken en daarmee de games voor Amerikaanse prijzen kopen, maar dat heeft ook zijn nadelen volgens mij.

EDIT:

[...]

Klinkt niet verkeerd! Hoelang duurt het dan voordat je pakketje er is meestal? 5 euro verzendkosten klinkt behoorlijk laag als het helemaal uit Canada moet komen.
5 werkdagen meestal, ja vond ik ook maar het is echt het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 10:12
Binnen de komende 2,5 uur ontvang ik mijn PS4 dan eindelijk. Niet via mijn preorder, maar een goede medetweaker die nog een preorder kon ophalen bij de Gamemania in Zeist heeft deze voor kostprijs doorverkocht aan mij :) (wel al enkele jaren samen actief op de Battlefields ;))

VoS033, nog superbedankt ;) Ik zal een fotootje toevoegen zodra hij is gearriveerd :) :P

Met mijn aanbetaalde 25 euro bij de lokale MM zal ik een spel of mss een controller of camera aanschaffen :P

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeSeRT104
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-01-2022
Nice.
Ik wacht het nog fftjes lekker af. Weinig aanbod kwa games. Wacht op een Watchdogs bundel.
Maar hou het in de gaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:24
Verwijderd schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 15:38:
[...]

Je kan alleen uit de PS-Store downloaden als je dit bedoelt. Je kan echter wel een Amerikaans account maken en dan uit de Amerikaanse PS-Store downloaden, moet je wel even van een site Amerikaanse pre-paid kaarten halen want als je het via de creditcard doet denkt het bedrijf dat je creditcard wordt gebruikt in het buitenland en kunnen ze hem blokkeren.
Kan je niet net als de xbox one je paypal aan een americaans adres koppelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvthul84
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-02-2023
MaxICT had een release op hun site staat voor 01-02-2014, heb ik ze een bericht op Facebook gestuurd, krijg ik dit terug:

Beste X,

Bedankt voor je bericht! 1 februari 2014 is de releasedatum van de Playstation 4. Dit betekent echter niet dat wij dan direct voorraad hiervan hebben, helaas. Er is nog geen concrete datum waarop wij een eerste voorraad mogen verwachten.

Ik hoop dat ik je heirmee voldoende heb geinformeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 23:01
Verwijderd schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 15:38:
[...]

Oké bedankt voor je antwoord zal eens rond kijken. Of het de moeite waard is. 😋

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JensFC
Ik heb hier een PS+ jaarabonnement liggen en wilde deze alvast activeren zodat ik Don't Starve en Resogun niet misloop, maar toen ik deze activeerde via de website van PSN kreeg ik de melding: This code cannot be redeemed on PC. Nu moet ik dus op iemand anders zijn ps3 of vita mijn code gaan activeren voor de 5e, lekker handig.

Ik kon ook nog een 14 dagen proefabonnement nemen, maar dan moest ik mijn creditcard nummer invullen en dat heb ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JensFC schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 16:14:
Ik heb hier een PS+ jaarabonnement liggen en wilde deze alvast activeren zodat ik Don't Starve en Resogun niet misloop, maar toen ik deze activeerde via de website van PSN kreeg ik de melding: This code cannot be redeemed on PC. Nu moet ik dus op iemand anders zijn ps3 of vita mijn code gaan activeren voor de 5e, lekker handig.

Ik kon ook nog een 14 dagen proefabonnement nemen, maar dan moest ik mijn creditcard nummer invullen en dat heb ik niet.
Slim ook om een jaarabonnement aan te schaffen zonder PS4 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Zijn er meerdere mensen die de PS4 bij MyCom besteld hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
JensFC schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 15:39:
[...]
Nooit van Amazon gehoord zeker? Je kan via Amazon US ook PS4 games digitaal aanschaffen. Dan krijg je een code die je in de PS Store kan inwisselen. Sommige games zijn dan zelfs goedkoper wegens kortingen. Dit geld ook voor sommige PS3 games en PSN tegoed.

Ik heb zelf AC IV digitaal voor de PS3 via Amazon gekocht voor $29. Kreeg gelijk de code te zien, die ik dan in de store kon inwisselen via de PS Store website. Daarna even de upgrade naar PS4 gekocht voor $10, en de game op mn PS4 gedownload. Was uiteindelijk €29 kwijt voor AC IV voor mn PS4 dus ;)

Er zijn meerdere games die ze via Amazon digitaal verkopen. Waaronder Killzone, COD Ghosts, Lego Marvel Super Heroes, Knack, Injustice en NBA2K14 (die heb ik ook gekocht voor omgerekend €36). Sommige games zijn via Amazon dus nog goedkoper dan in de US Store. Zo heb ik dus AC IV voor €29 en NBA2K14 voor €36 via Amazon DIGITAAL gekocht 8)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JensFC
Verwijderd schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 16:16:
[...]

Slim ook om een jaarabonnement aan te schaffen zonder PS4 8)7 8)7
Hoezo? Ik zit waarschijnlijk in de volgende levering dus als ik hem voor 5 februari activeer benut ik dus het hele abonnement op de eerste 1-2 weken na terwijl ik toch nog Don't Starve en Resogun gratis heb :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaaoie17 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 15:56:
[...]

Kan je niet net als de xbox one je paypal aan een americaans adres koppelen?
Nee want je kan niet met Paypal betalen in de PS-Store? Lijkt me trouwens sterk dat dat wel op de Xbox kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Verwijderd schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 16:27:
[...]

Nee want je kan niet met Paypal betalen in de PS-Store? Lijkt me trouwens sterk dat dat wel op de Xbox kan.
PayPal gebruiken in uw Xbox LIVE-account - Xbox.com

En

No credit card? Having trouble adding funds to your wallet with a credit card? You can now use PayPal to fund your PSN wallet
voor de PS wallet moet je aanmelden bij sonyentertainmentnetwork.com, naar accountbeheer en selecteer bedrag.

via ideal is ook mogelijk trouwens

[ Voor 14% gewijzigd door Ienni1983 op 30-01-2014 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
ASNNetworks schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 16:26:
[...]

Nooit van Amazon gehoord zeker? Je kan via Amazon US ook PS4 games digitaal aanschaffen. Dan krijg je een code die je in de PS Store kan inwisselen. Sommige games zijn dan zelfs goedkoper wegens kortingen. Dit geld ook voor sommige PS3 games en PSN tegoed.

Ik heb zelf AC IV digitaal voor de PS3 via Amazon gekocht voor $29. Kreeg gelijk de code te zien, die ik dan in de store kon inwisselen via de PS Store website. Daarna even de upgrade naar PS4 gekocht voor $10, en de game op mn PS4 gedownload. Was uiteindelijk €29 kwijt voor AC IV voor mn PS4 dus ;)

Er zijn meerdere games die ze via Amazon digitaal verkopen. Waaronder Killzone, COD Ghosts, Lego Marvel Super Heroes, Knack, Injustice en NBA2K14 (die heb ik ook gekocht voor omgerekend €36). Sommige games zijn via Amazon dus nog goedkoper dan in de US Store. Zo heb ik dus AC IV voor €29 en NBA2K14 voor €36 via Amazon DIGITAAL gekocht 8)
Je kunt meerdere accounts op je PS4 hebben? Dus een EU en een US?

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
Peter_Aragorn schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 16:30:
[...]

Je kunt meerdere accounts op je PS4 hebben? Dus een EU en een US?
yep ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ienni1983 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 16:29:
[...]

[...]

voor de PS wallet moet je aanmelden bij sonyentertainmentnetwork.com, naar accountbeheer en selecteer bedrag.

via ideal is ook mogelijk trouwens
Oh haha, weer wat geleerd nu ik erover na denk is het wel logisch want je hebt de site natuurlijk die je voorheen nog niet had. Maar ik koop altijd gewoon een kaartje van $50 en een van $10 bij Pcgamesupply.com is ongeveer 50euro en werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Verwijderd schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 16:38:
[...]

Oh haha, weer wat geleerd nu ik erover na denk is het wel logisch want je hebt de site natuurlijk die je voorheen nog niet had. Maar ik koop altijd gewoon een kaartje van $50 en een van $10 bij Pcgamesupply.com is ongeveer 50euro en werkt prima.
Dus je gaat voor 60 dollar je psn wallet vullen voor ongeveer 44.2368 euro?

Hoezo niet gewoon voor 50 euro aanvullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ienni1983 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 16:49:
[...]

Dus je gaat voor 60 dollar je psn wallet vullen voor ongeveer 44.2368 euro?

Hoezo niet gewoon voor 50 euro aanvullen?
Hoe zou jij dit willen doen dan ? Die codes zijn regiogebonden aan de PS-Store waar jij je op bevind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee waar ik in Leeuwarden een ps4 kan regelen voor de volgende levering? Of een andere snelle manier

Mvg. Henk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
En, hebben we allemaal genoten van de webshop linkjes die online kwamen vandaag?
Voel aan mijn water van niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zakaro
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-12-2024
Verwijderd schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 17:53:
Iemand een idee waar ik in Leeuwarden een ps4 kan regelen voor de volgende levering? Of een andere snelle manier

Mvg. Henk
marktplaats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 17:53:

Mvg. Henk
Voor de volgende levering zou ik naar de MM gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• impy101
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-11-2024
Kijk, dit krijg je nou als je naar geruchten zonder bron zoals Lwdx luistert. Voorspelde voor vandaag een linkje waar je PS4's kunt bestellen omdat een aantal filialen een levering zouden krijgen... :') nu heb je hier de hele dag mensen die op zo'n linkje staan wachten. Niet luisteren naar die popiejopie.

Er komt GEEN illegale link vandaag. Wellicht schopt Bart Smit, als ik de klantenservice mag geloven, weer hun oude link open volgende week. Blijkbaar komen er 100 PS4's binnen.

Modbreak:Iets neeter moet wel de volgende keer

[ Voor 8% gewijzigd door Gropah op 30-01-2014 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Inderdaad, je kunt beter gokken op Amazon UK :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• impy101
BamSlam_ schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 18:12:
Inderdaad, je kunt beter gokken op Amazon UK :)
Je kunt beter wachten. Waarom nu nog +/- 50 euro extra betalen? Over 2 dagen zitten we alweer in Februari?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Immortaly007
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 29-05 08:51
Dit is natuurlijk al lang bekent maar ik dacht laat ik het nog eens bevestigen:
ik was vandaag bij GameMania Delft, en daar is de wachtlijst ongeveer 90 mensen, en ze krijgen er ongeveer 5 per week binnen. Dus dan als je dat extrapoleert: 18 weken = 3 maanden wachttijd (dat is wel ervan uitgaand dat iedereen zijn reservering houdt, maar dat is waarschijnlijk niet zo: je kunt gratis en vrijblijvend reserveren daar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Immortaly007 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 18:16:
Dit is natuurlijk al lang bekent maar ik dacht laat ik het nog eens bevestigen:
ik was vandaag bij GameMania Delft, en daar is de wachtlijst ongeveer 90 mensen, en ze krijgen er ongeveer 5 per week binnen. Dus dan als je dat extrapoleert: 18 weken = 3 maanden wachttijd (dat is wel ervan uitgaand dat iedereen zijn reservering houdt, maar dat is waarschijnlijk niet zo: je kunt gratis en vrijblijvend reserveren daar)
Als je 1 van de eersten bent bij een GameMania heb je geluk.... maar je lijkt wel gek dat je bij hun gaat reserveren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Immortaly007
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 29-05 08:51
Ienni1983 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 18:17:
[...]

Als je 1 van de eersten bent bij een GameMania heb je geluk.... maar je lijkt wel gek dat je bij hun gaat reserveren....
Nou ja reserveren kost ook niks, dus er is niet echt een reden om het niet te doen :P Misschien krijgen ze volgende week opeens een enorme levering (à la release dag levering, dan is de wachtlijst er in een keer doorheen). Ik weet geen grote kans maar een man kan hopen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:35
Mediaoffer heeft m op voorraad voor "slechts" €599,95 8)7 . Daar krijgt zelfs de gemiddelde marktplaats verkoper de hik van :+

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Immortaly007 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 18:24:
[...]

Nou ja reserveren kost ook niks, dus er is niet echt een reden om het niet te doen :P Misschien krijgen ze volgende week opeens een enorme levering (à la release dag levering, dan is de wachtlijst er in een keer doorheen). Ik weet geen grote kans maar een man kan hopen xD
Dan bestel ik hem nog liever bij game.co.uk voor wat meer maar goed, dan zit je ook weer tegen de hogere prijs van de pond naar euro te hikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guids
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12:03
[...]

Kun je dan op amazon kopen, en de code invoeren in de Nedelandse PSN store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
skreppiedoe schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 18:24:
Mediaoffer heeft m op voorraad voor "slechts" €599,95 8)7 . Daar krijgt zelfs de gemiddelde marktplaats verkoper de hik van :+
Dat zal je altijd houden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ook besteld bij game mania omdat ik voor 200 euro aan tegoed bonnen heb. 3 weken geleden besteld toen stond ik 33e. Volgens de game mania hier krijgen ze +/- 7 tot 8 stuks per week dus valt uiteindelijk wel mee. Moest trouwens wel 50 Euro aanbetalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jer0entjeh88
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 14:10

Jer0entjeh88

display: grid;

[...]

Wanneer ik dit probeer via de Amazon US site krijg ik de melding: Only available for US customers. Kun je eens beschrijven hoe je dit doet?

"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PersianBoy
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-01-2022
Hallo,

weet iemand of de Logitech K400 draadloze toetsenbord werkt met de PS4?

ik heb op internet gezocht maar ik krijg geen informatie van de PS4, wel de PS3 en smart tv's

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tannay60
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20-08 19:04
Iemand al PS4 Tomb Raider Definitive voor een leuk prijsje gescoord? Ik las op budgetgaming dat iemand voor 35 euro bij de Mediamarkt Maastricht heeft gekocht. http://i.imgur.com/0bx1xhM.jpg . Jammer te ver voor me, hopelijk in Anrhem ook voor een mooi bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
Jer0entjeh88 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 20:11:
[...]
Wanneer ik dit probeer via de Amazon US site krijg ik de melding: Only available for US customers. Kun je eens beschrijven hoe je dit doet?
Ja, gebruik een US billing adres :) Kan gewoon met mn NL credit card kopen, zolang de billing adres US is. Even een random adresje zoeken in Montana (belastingvrij) en je kan PS4 games digitaal aanschaffen. Vervolgens de code inlossen op je US PS account, en spelen met je eigen NL account :)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:33
Tannay60 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 20:59:
Iemand al PS4 Tomb Raider Definitive voor een leuk prijsje gescoord? Ik las op budgetgaming dat iemand voor 35 euro bij de Mediamarkt Maastricht heeft gekocht. http://i.imgur.com/0bx1xhM.jpg . Jammer te ver voor me, hopelijk in Anrhem ook voor een mooi bedrag.
hopelijk ook bij andere mediamarkten/saturn voor die prijs te krijgen. wou hem sowieso al aanschaffen :) er zijn nog te weinig vette games..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopsel
  • Laatst online: 19-02-2022
Hoe is de voorraad in Duitsland eigenlijk neem aan wanneer je daar koopt ook alles naar behoren werkt in NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tannay60
El_V schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 21:11:
[...]

hopelijk ook bij andere mediamarkten/saturn voor die prijs te krijgen. wou hem sowieso al aanschaffen :) er zijn nog te weinig vette games..
Ja precies, ook mijn gedachte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeldude
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-09-2024
Mopsel schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 21:13:
Hoe is de voorraad in Duitsland eigenlijk neem aan wanneer je daar koopt ook alles naar behoren werkt in NL
Als grenswerker heb ik hem hem maar hier in DE besteld. Bij een kleine Expert hier in de stad. ik zou daar 30 op de lijst staan, Maar duurde toch nog stel 6 weken. Verder heb ik nog niet gekeken. Persoonlijk heb ik er ook niet veel haast mee gezien de diverse kinderziektes en het minimale game aanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Tannay60 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 20:59:
Op wowhd is hij €38,39 :)

http://www.wowhd.nl/games...on-4/dp/36877751/64085173

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:59
Mopsel schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 21:13:
Was iets beter. Maar nu ook minder goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Pakketjes van WowHD worden er door de douane (volgens shop reviews) de laatste tijd veel uitgepikt. Houd dan dus rekening met extra kosten... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tannay60
Uniciteit schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 21:43:
[...]
Pakketjes van WowHD worden er door de douane (volgens shop reviews) de laatste tijd veel uitgepikt. Houd dan dus rekening met extra kosten... ;)
Daarnaast ben ik er ook niet zo kapot van om spellen uit de UK te laten komen. Paar keer meegemaakt dat post stukken gewoon niet aan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Tannay60 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 21:46:
[...]

Daarnaast ben ik er ook niet zo kapot van om spellen uit de UK te laten komen. Paar keer meegemaakt dat post stukken gewoon niet aan komen.
Als het uit de UK kwam, zou het geen probleem voor de douane zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tristan93
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18-11-2020
Toevallig zijn mijn KontrolFreeks ook bij de douane eruit gehaald vorige week. Op een bestelling van €30,00 toch €18,00 betaald helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tannay60
Peter_Aragorn schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 21:47:
[...]

Als het uit de UK kwam, zou het geen probleem voor de douane zijn...
Ah heb wat reviews al gelezen, schijnt gewoon uit azie te komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Ik heb er ook vaker besteld en nooit problemen gehad met cdwow. Alleen ben je een dag of 10 verder voordat je je bestelling binnen hebt,maar daar heb ik verder geen moeite mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayesh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-08 07:56
8)
tristan93 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 21:56:
Toevallig zijn mijn KontrolFreeks ook bij de douane eruit gehaald vorige week. Op een bestelling van €30,00 toch €18,00 betaald helaas :(
Ik vind het jammer dat de verzendkosten zo duur zijn.
En in de nederlandse shops zijn ze ook 20 euro.
Anders had ik ze ook al besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tristan93
jayesh schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 22:32:
8)
[...]

Ja klopt, had gelijk die 3 pack besteld. Had ook niet op die kosten gerekend eigenlijk voor zo'n kleine envelop. Moet zeggen dat ik nu nog niet zo onder de indruk ben van de prestaties maargoed dat zal wel wennen zijn. Voor mijn gevoel ben ik nou minder snel met Call of Duty dan voorheen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jayesh schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 22:32:
8)
[...]

Zijn die grips van hama niks? €10,- bij Gamemania en MM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tristan93
Verwijderd schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 22:36:
[...]

Zijn die grips van hama niks? €10,- bij Gamemania en MM.
Gebruik nu ook nog de ORB grips, zeker een aanrader die lage. Werkt een stuk fijner:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom duurt het zo lang met die MM? Als die volgende week niet in de filialen komt dan word ik toch wel gek..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JensFC
tristan93 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 22:37:
[...]

Gebruik nu ook nog de ORB grips, zeker een aanrader die lage. Werkt een stuk fijner:)
Is dit aan te raden? Mij lijkt het natuurlijk het lekkerst spelen zonder grips, maar die ORB grips zien er wel redelijk goed uit. En kun je die ook bij GameMania krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tristan93
JensFC schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 22:52:
[...]

Is dit aan te raden? Mij lijkt het natuurlijk het lekkerst spelen zonder grips, maar die ORB grips zien er wel redelijk goed uit. En kun je die ook bij GameMania krijgen?
Ja vindt ze echt fijn. Speelde eerste zonder iets maar kreeg wat last van me duim ervan. Je krijgt bij zo'n pack 2 verschillende soorten, een wat hogere en een soort 'cover' met puntjes (of hoe je dat ook noemt). Hierdoor heb je veel meer grip op je thumbstick en gaat het (bij mij) wat sneller.

http://www.bol.com/nl/p/o...ips-ps4/9200000021764880/

http://www.amazon.co.uk/O...rips-4-Pack/dp/B00GH7UA32

Als je liever in Nederland besteld zou ik Bol kiezen, anders is Amazon de goedkoopste:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• impy101

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JensFC
tristan93 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 23:22:
[...]

Ja vindt ze echt fijn. Speelde eerste zonder iets maar kreeg wat last van me duim ervan. Je krijgt bij zo'n pack 2 verschillende soorten, een wat hogere en een soort 'cover' met puntjes (of hoe je dat ook noemt). Hierdoor heb je veel meer grip op je thumbstick en gaat het (bij mij) wat sneller.

http://www.bol.com/nl/p/o...ips-ps4/9200000021764880/

http://www.amazon.co.uk/O...rips-4-Pack/dp/B00GH7UA32

Als je liever in Nederland besteld zou ik Bol kiezen, anders is Amazon de goedkoopste:)
Hmm, zeker het overwegen waard. Heb liever eigenlijk de gewone sticks, maar het schijnt dat die vrij snel stuk gaan. Ik kijk eerst wel eens hoe die het uithouden bij mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vliango
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-11-2021
Zo! Ik dacht het goed gezien te hebben.. Maar ps4 tomb raider stond gister toch (bijna) zeker weten voor 27 euro op Wowhd.. Nu alweer 38.. Eerst maar Black Flag uitspelen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
Vliango schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 03:53:
Zo! Ik dacht het goed gezien te hebben.. Maar ps4 tomb raider stond gister toch (bijna) zeker weten voor 27 euro op Wowhd.. Nu alweer 38.. Eerst maar Black Flag uitspelen dan.
Er is helaas geen verschil tussen PS3 en PS4 versie qua graphics....is gewoon een port :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Jay47 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 07:55:
[...]

Er is helaas geen verschil tussen PS3 en PS4 versie qua graphics....is gewoon een port :(
Uuuuhm, nee. Er zit heel veel verschil in qua graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphoman
  • Laatst online: 28-07-2023
Jay47 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 07:55:
[...]

Definitive Editions zijn toch juist géén ports!?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
Peter_Aragorn schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 08:00:
[...]

Uuuuhm, nee. Er zit heel veel verschil in qua graphics.
Damn je hebt gelijk had niet goed gekeken ziet er idd beter uit. PS4 versie ziet er zelfs beter uit dan de PC versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tannay60
Jay47 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 08:18:
[...]

Damn je hebt gelijk had niet goed gekeken ziet er idd beter uit. PS4 versie ziet er zelfs beter uit dan de PC versie.
Op youtube heb je van die vergelijkings filmpjes. Ziet er best mooi uit, alleen ergens zegt mn gevoel dat het net geen nextgen is. Als ik bijv infamous zie, is dat wel het geval. Maar toch ga ik Tomb Raider kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jay47 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 08:18:
[...]

Youtube zegt niks hoor ;) het is voorbeeld van hoe het eruit kan zien.
Het ligt er ook aan wat voor pc je hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
Verwijderd schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 08:56:
[...]

Youtube zegt niks hoor ;) het is voorbeeld van hoe het eruit kan zien.
Het ligt er ook aan wat voor pc je hebt
Dat weet ik maar zag wel een PC met goede specs, tenminste dat zeiden ze haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoufiax
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-03-2024
Hmm, PS4 + controller voor 479 (normaal 400) bij Bol, maar levertijd 3-5 dagen?
http://www.bol.com/nl/p/s...troller/1004004013539792/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-05-2024
Zoufiax schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 09:00:
Hmm, PS4 + controller voor 479 (normaal 400) bij Bol, maar levertijd 3-5 dagen?
http://www.bol.com/nl/p/s...troller/1004004013539792/
Hol.com is echt slecht bezig prutsers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoufiax
Ik heb hem daar al eeuwen in de pre-order staan voor 399, als ik vanuit mijn bestelling (waar gewoon 399 staat) doorklik kom je bij die van 479 8)7. Inderdaad prutsers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
Zoufiax schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 09:04:
Ik heb hem daar al eeuwen in de pre-order staan voor 399, als ik vanuit mijn bestelling (waar gewoon 399) staat doorklik kom je bij die van 479 8)7. Inderdaad prutsers.
Oplichters! Maar ik ben blij dat Bol mijn PS4 op 29 nov had geleverd en sindsdien maar 1 uur aan gehad :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoufiax
Hoe dat zo? Heb je er nog geen leuke games bij kunnen vinden? Op welke games wacht je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sowieso is bol.com slecht bezig..wacht ook al sinds 12 januari op de sony ds4 charger a 32,99 euro.
verwachte levertijd toen 01-02-2014, bel dus mooi klantenservice gisteren om te vragen of dat klopt, jaaa meneer geen zorgen, want de 7 weken levertijd die er nu staat is als je nu bestelt..

net email binnen: uw levering is vertraagd: uiterlijk 04 maart 2014 binnen..

big Fail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphoman
Net gebeld met Bol.com klantenservice, er gaat iets fout met inkopen waardoor deze link online staat, ze sturen een mail zodra er bekend is waarom hij online staat en voor die prijs.

Tot die tijd kunnen ze geen extra info geven.

Ik geef het natuurlijk door zodra de info binnen is :)

[ Voor 11% gewijzigd door Ralphoman op 31-01-2014 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Ralphoman schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 09:11:
Net gebeld met Bol.com klantenservice, er gaat iets fout met inkopen waardoor deze link online staat, ze sturen een mail zodra er bekend is waarom hij online staat en voor die prijs.

Tot die tijd kunnen ze geen extra info geven.
Ze hebben zeker een lading geimporteerd bij een andere winkel ofzo :P

Hoe dan ook, ik heb hem voor de grap maar gereserveerd.

Wie niet waagt die niet wint.

[ Voor 9% gewijzigd door Ienni1983 op 31-01-2014 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Effe denken zo een groot bedrijf en zulke blunders; begint wel op de politiek te lijken...of spelen ze een spel met ons? zo van hmm: kijken hoeveel mensen er nu gaan bestellen voor 480 euro ... begin ze aardig te verdenken van optie 2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Verwijderd schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 09:22:
Effe denken zo een groot bedrijf en zulke blunders; begint wel op de politiek te lijken...of spelen ze een spel met ons? zo van hmm: kijken hoeveel mensen er nu gaan bestellen voor 480 euro ... begin ze aardig te verdenken van optie 2...
Ik heb er 1 besteld, maar ik zal ze vertellen als ze met een rekening komen van 479 dat ik mooi maar 400 betaal, beetje iedereen 399 laten betalen en de rest van het gros 479.

Tenzij er een game + extra controller bij zit wat niet op de pagina vermeld staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphoman
Ienni1983 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 09:24:
[...]

Ik heb er 1 besteld, maar ik zal ze vertellen als ze met een rekening komen van 479 dat ik mooi maar 400 betaal, beetje iedereen 399 laten betalen en de rest van het gros 479.

Tenzij er een game + extra controller bij zit wat niet op de pagina vermeld staat.
Niet iedereen doet aan een laagste prijsgarantie...
Je kan niet iets bestellen en dan zelf beslissen dat jij recht heb op een lagere prijs.

Ik gun je een PS4 maar deze houding/actie zou ik je persoonlijk afraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Ralphoman schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 09:26:
[...]

Je kan niet iets bestellen en dan zelf beslissen dat jij recht heb op een lagere prijs.

Ik kan zoveel houdingen/acties afraden van bepaalde bedrijven, o.a.de " persoonlijke link" van Bart Smit.

Maar zou jij het betalen als je ziet dat ongeveer elke bestelling de man maar 399 euro kostte en die van jou dan op dat ene moment 479 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Hij heeft er een voor 400 besteld en krijgt een rekening van 479?
Zo werkt het natuurlijk niet he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• impy101
[...]

Ik zou de console gewoon 12 dagen lang gebruiken en op de laatste dag terugsturen (daar heb je recht op). Over 2 weken heb je vast wel meer aanbod qua Playstation 4 :)
Pagina: 1 ... 89 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."

Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.