Weet je dit 100% zeker? Dan annuleer ik de mediamarkt bestelling en ga ik voor Bart Smit.Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 19:03:
T&T ontvang je uiterlijk binnen nu en voor 9 uur..
als je niet binnen die tijd ontvangt ontvang je de T&T morgen. als je alsnog wilt bestellen, dit kan.
Kies dan voor de optie van afhalen in mijn filiaal'' dan ontvangt je filiaal hem morgen nog. dit omdat de leverdienst pas om 9 uur inladen voor de filiaalen (Heb bij Blokker gewerkt en hun levertijden is dus voor mij op te hoogte)
je kunt hem dan zelf morgen nog ophalen rond een uur of 12
Verwijderd
100% zeker ja, ze lading die dingen in voor 9 uur... dus dat betekend nu bestellen, morgen in je bartsmitsteffeh schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 19:30:
[...]
Weet je dit 100% zeker? Dan annuleer ik de mediamarkt bestelling en ga ik voor Bart Smit.
ik zou nog even wachtensteffeh schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 19:30:
[...]
Weet je dit 100% zeker? Dan annuleer ik de mediamarkt bestelling en ga ik voor Bart Smit.
Verwijderd
is het mogelijk om je voor af betaling terug te krijgen van saturn want de bs begint wel heel aantrekkelijk te worden?
Volgens mij zie je gewoon af van je koop en krijg je dat bedrag terug?Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 19:33:
is het mogelijk om je voor af betaling terug te krijgen van saturn want de bs begint wel heel aantrekkelijk te worden?
Ah oke, thx! Zo bestellen, gaan we daar maar vanuit.Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 19:32:
[...]
100% zeker ja, ze lading die dingen in voor 9 uur... dus dat betekend nu bestellen, morgen in je bartsmit
Verwijderd
Heb om 16:55 besteld en ik bij mij staat hij ook op verzonden, voor de mensen die hem morgen nog willen... bestel hem en laat hem naar je filiaal verzendensteffeh schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 19:35:
[...]
Volgens mij zie je gewoon af van je koop en krijg je dat bedrag terug?
[...]
Ah oke, thx! Zo bestellen, gaan we daar maar vanuit.

Maar ik om 14:10 en ook op filiaal en bij mij is hij nog in behandeling.Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 19:37:
[...]
Heb om 16:55 besteld en ik bij mij staat hij ook op verzonden, voor de mensen die hem morgen nog willen... bestel hem en laat hem naar je filiaal verzenden
Klantenservice van BS is wel echt actief met controleren he!
Track en tracé krijg je dan niet hè.LaNageoire schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 19:38:
[...]
Maar ik om 14:10 en ook op filiaal en bij mij is hij nog in behandeling.
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Verwijderd
Ik heb bij een BS gewerkt maar op digitaal gebied hebben die palingkoppen geen flauw idee waar mee ze bezig zijn in de zin van vraag en aanbod. Dit verbaast me niet.skdevil schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 19:38:
Klantenservice van BS is wel echt actief met controleren he!
Verwijderd
Niemand van Bartsmit leest nu mee, die mensen die op twitter zitten zijn 2 jongens van rond de 20 jaar... hun checken hier en daar wat forums na. ze zeggen dit puur om ervoor te zorgen dat jij gaat denken dat ze er echt iets aan gaan doen zodat jij niet meer gaat bestellen...
Hun order systeem is glashelder, ze hebben er 1000 en kunnen dus ook 1000 mensen voorzien, ze zitten daar lang nog niet op. misschien 630 dus ze zullen leveren.
Hun order systeem is glashelder, ze hebben er 1000 en kunnen dus ook 1000 mensen voorzien, ze zitten daar lang nog niet op. misschien 630 dus ze zullen leveren.
waar kan ik de ps4 nu bestellen?
nothing stops this train
Verwijderd
Wat ik me dus afvraag, 1000 PS4 klinkt veel...maar is het dat ook?Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 19:43:
Niemand van Bartsmit leest nu mee, die mensen die op twitter zitten zijn 2 jongens van rond de 20 jaar... hun checken hier en daar wat forums na. ze zeggen dit puur om ervoor te zorgen dat jij gaat denken dat ze er echt iets aan gaan doen zodat jij niet meer gaat bestellen...
Zou de vraag nu een beetje afnemen, en kan men straks gewoon de winkel binnen lopen zonder weken te moeten wachten, of te veel te moeten betalen op bv marktplaats?
Zijn op
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
Verwijderd
Verwacht nog maar dat er zeker nog wel 5 weken overheen gaan voordat de Playstation 4 in de rekken gaat liggen voor het opraken bij de meeste winkelsVerwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 19:48:
[...]
Wat ik me dus afvraag, 1000 PS4 klinkt veel...maar is het dat ook?
Zou de vraag nu een beetje afnemen, en kan men straks gewoon de winkel binnen lopen zonder weken te moeten wachten, of te veel te moeten betalen op bv marktplaats?

Heerlijk voor bol.com dit. Massaal zullen alle order geannuleerd worden.
Ik vraag me dan ook wel eens af, wat betaald eigenlijk zo'n retailer nou inkoop voor een PS4?
Zo als ook met deze levering van de Bart Smit, 1000 stuks. Denk niet dat de marge meer zal zijn dan 50 euro per console. Maargoed, je zou er maar 1000 hebben in een levering. Leuk ordertje. Om over de games, accessoires, andere consoles en andere producten nog maar te zwijgen.
Ik vraag me dan ook wel eens af, wat betaald eigenlijk zo'n retailer nou inkoop voor een PS4?
Zo als ook met deze levering van de Bart Smit, 1000 stuks. Denk niet dat de marge meer zal zijn dan 50 euro per console. Maargoed, je zou er maar 1000 hebben in een levering. Leuk ordertje. Om over de games, accessoires, andere consoles en andere producten nog maar te zwijgen.
Verwijderd
nee, nog niet...
Maar ze zullen morgenochtend een nieuwe link online gooien, deze link zorgt er echter ook voor dat de oude link niet meer zal werken
http://www.bartsmit.com/nl/bsnl/playstation-4-500gb-43099Kol Nedra schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 19:47:
waar kan ik de ps4 nu bestellen?
Het blijkt wel weer hoe parallel via de diverse kanalen loopt.. nu had bs een lading maar wehkamp heeft al hele lang tijd niks laten horen..
Verwijderd
hoe weet je dat ze niet op zijn?Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 19:50:
[...]
nee, nog niet...
Maar ze zullen morgenochtend een nieuwe link online gooien, deze link zorgt er echter ook voor dat de oude link niet meer zal werken
Bij mij eerst bestelling annuleren en vervolgens wel bij Afterpay aanmelden.Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 19:54:
ik hou van intertoys.
ze geven mij geld niet terug, nu kan ik geen ps4 bestellen.
Defecte bankpas kan nu ook niet bestellen omdat er meer dan 400 euro open staat bij Afterpay.
Rembours ook al geen optie..
Yey!
[ Voor 3% gewijzigd door skdevil op 23-01-2014 19:55 ]
Besteld bij BartSmit, laten leveren bij de lokale BS winkel hier. Ben benieuwd of 'ie er morgen ook echt is : )
Aan iedereen die een aanbetaling heeft gedaan bij de MediaMarkt: je kan je bestelling in de winkel annuleren, daarna krijg je je geld terug.
Aan iedereen die een aanbetaling heeft gedaan bij de MediaMarkt: je kan je bestelling in de winkel annuleren, daarna krijg je je geld terug.
waarom werkt deze snelkoppeling wel maar als ik naar BS site ga en zoek het zelf op werkt het niet?
nothing stops this train
Omdat dit ook echt daadwerkelijk een andere link is.Kol Nedra schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 19:59:
[...]
waarom werkt deze snelkoppeling wel maar als ik naar BS site ga en zoek het zelf op werkt het niet?
Die link krijg je niet als je via de zoekfunctie zoekt.
Ik vertrouw het voor geen meter. Ga geen 400 euro uitgeven aan iets dat ik mogelijk niet eens krijg en dan 10 werkdagen op mn geld moeten wachten. No thnx.
Bij mij staat hij nu net op verzonden maar nog geen TT
Als je de zoekfunctie gebruikt, kun je wel degelijk vinden. Zoek maar eens op 'playstation 4 open'. Dan staat de ps4 twee keer erin, waarvan 1 je wel kunt bestellen.koffieboontje schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 20:03:
[...]
Omdat dit ook echt daadwerkelijk een andere link is.
Die link krijg je niet als je via de zoekfunctie zoekt.
moet je vooraf betalen?? of kan je het betalen in de winkel?Tannay60 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 20:08:
[...]
Als je de zoekfunctie gebruikt, kun je wel degelijk vinden. Zoek maar eens op 'playstation 4 open'. Dan staat de ps4 twee keer erin, waarvan 1 je wel kunt bestellen.
nothing stops this train
Verwijderd
Hebben degene met "verzonden" email van Bart Smit, ook verzonden staan bij postnl, of net als mij; "Zending wordt voorbereid door de verzender"?
Iemand?
Iemand?
Verwijderd
Zelfde als bij jouVerwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 20:12:
Hebben degene met "verzonden" email van Bart Smit, ook verzonden staan bij postnl, of net als mij; "Zending wordt voorbereid door de verzender"?
Iemand?
Ik heb een verzend email gehad en bij mijn staat ook Zending wordt voorbereid door de verzenderVerwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 20:12:
Iemand?
Staat er bij jou ook Zending wordt voorbereid door de verzender?Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 20:15:
Mijn PS4 is verzonden van de Bart Smit! En heb T&T!:D
Verwijderd
Jaa helaas nog wel. Nog even de spanning welpakacom schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 20:17:
[...]
Staat er bij jou ook Zending wordt voorbereid door de verzender?
Ondertussen ook T&T binnen.
Zending wordt voorbereid door verzender, dat dan weer wel.
Zending wordt voorbereid door verzender, dat dan weer wel.
Ik hoop dat we morgen eindelijk op onze ps4 kunnen spelenVerwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 20:17:
[...]
Jaa helaas nog wel. Nog even de spanning wel
Als de bezorg datum gewoon morgen is, dan is het gewoon ok!
Verwijderd
Nou... uit ervaring kan ik je zeggen dat je je daar niet op hoeft vast te pinnen.Tannay60 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 20:19:
Als de bezorg datum gewoon morgen is, dan is het gewoon ok!
Het is gewoon even afwachten totdat we de status "Pakket bevind zich in distributiecentrum"
En als we die niet krijgen... jammer joh
Yeah! om 13:45 besteld en om 19:00 mail gehad met "Bestelling is verzonden" incl een T&T!
Morgen tussen 10 en 2 wordt hij geleverd!
Morgen tussen 10 en 2 wordt hij geleverd!
Verwijderd
Er staat bij mij ook ''zending wordt voorbereid door de verzender''. Er staat verder wel bij dat hij tussen 9 en 11 komt. Het zal denk ik wel goed zitten
Verwijderd
Alles is pas goed zodra er staat "zending is ontvangen door PostNL"
En daarna " postbezorger is onderweg"
Dan kunnen ze hem niet meer terug draaien, nu kunnen ze nog zeggen, we nemen ze terug...
En daarna " postbezorger is onderweg"
Dan kunnen ze hem niet meer terug draaien, nu kunnen ze nog zeggen, we nemen ze terug...
Voor degene die hem morgen gaan ontvangen; Jullie hebben hem dus niet gepreorded?
Verwijderd
Ik vind het echt oneerlijk voor mensen zoals mij die al heel lang wachten op een PS4, maar toch nog niks hebben... Achja zo is 't leven nou eenmaal, maar veel plezier voor de mensen die hem morgen krijgen
Verwijderd
Jawel, vandaaglorriemada schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 20:23:
Voor degene die hem morgen gaan ontvangen; Jullie hebben hem dus niet gepreorded?
Nou ja, ik wacht ook al heel lang hoorVerwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 20:23:
Ik vind het echt oneerlijk voor mensen zoals mij die al heel lang wachten op een PS4, maar toch nog niks hebben... Achja zo is 't leven nou eenmaal, maar veel plezier voor de mensen die hem morgen krijgen
Waarom bestel je er zelf dan niet gewoon 1 bij Bart smit?Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 20:23:
awesomeVerwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 20:21:
ZENDING IS ONTVANGEN DOOR POSTNL :DDD
Als ik het goed zie is er nog steeds voorraad bij Bart smit..... dan hebben ze wel echt een fikse levering gekregen zeg.
Verwijderd
Zou het potverdikke dan toch raak zijnVerwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 20:21:
ZENDING IS ONTVANGEN DOOR POSTNL :DDD
Wat toch een amateurs bij BS! Dat je één keer zo'n fout maakt is al dom, maar ze doen het gewoon weer... (en zo geniet ik ook al vanaf day one van een PS4, zonder pre-order)
Verwijderd
ik krijg morgen 5 ps4 consoles binnen van de bart smit als iemand wil mogen jullie ze meenemen voor 400 per stuk in utrecht.
Groet
Groet
Jij wel Tarzan.Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 20:27:
ik krijg morgen 5 ps4 consoles binnen van de bart smit als iemand wil mogen jullie ze meenemen voor 400 per stuk in utrecht.
Groet
Ik nog niet hoop wel dat straks de status veranderd
Echt ongelofelijk dat er hier nog zijn die het nog altijd niet geloven
In Belgie gebeurt het al weken op die manier via BS
Alles wordt netjes geleverd. Al een paar keer zelf gedaan
Maar goed. Wie het niet gelooft moet maar nog wat komen stressen hier de komende dagen en telkens na het net vissen
Verwijderd
ik ben niet hard in mn kontje genomen door intertoys xD
echt een stelletje flikkers daar.
huh hoe stort ik geld terug? uh Lastig!
echt een stelletje flikkers daar.

huh hoe stort ik geld terug? uh Lastig!

Verwijderd
uhhhh
"Geen zending gevonden met deze barcode. Controleer de 3S-code en probeer het opnieuw. Vandaag besteld? Probeer het na 20.00u nog eens."
Zonet deed ie t nog.......
"Geen zending gevonden met deze barcode. Controleer de 3S-code en probeer het opnieuw. Vandaag besteld? Probeer het na 20.00u nog eens."
Net besteld.
Hoop dat ik hem zaterdag binnen heb, maar ik heb nog niet eens een bevestigingsmail ontvangen...
Hoop dat ik hem zaterdag binnen heb, maar ik heb nog niet eens een bevestigingsmail ontvangen...
had ik net ook, maar dan druk je nog een keer op bevestigen en dan doet hij het weerVerwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 20:32:
uhhhh
Zelfde geintje als met intertoys dus 2 weken geleden. Van beide geen mailtje gehad dat ze weer beschikbaar zijn.
Gelukkig heb ik er 1 opgehaald in de MM 2 weken geleden.....
Gelukkig heb ik er 1 opgehaald in de MM 2 weken geleden.....
nog niet besteld....je moet direct betalen he?? kan ik niet de optie kiezen om hem op te halen bij BS in mijn buurt en dan aan de kassa betalen?
nothing stops this train
Verwijderd
Jawel je kan er ook voor kiezen om hem te laten bezorgen bij een vestiging weet alleen niet of je dan ook daar kan betalen.Kol Nedra schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 20:38:
nog niet besteld....je moet direct betalen he?? kan ik niet de optie kiezen om hem op te halen bij BS in mijn buurt en dan aan de kassa betalen?
Als ik het zo zie kun je gewoon je poen overmaken, iedereen krijgt T&T nummers, dus dat zit wel snor zou je zeggen.Kol Nedra schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 20:38:
Om even overzichtelijk te houden
10 oktober gereserveerd.
Vandaag besteld om 14:50. En om 20:13 bevestiging gekregen dat verzonden is met TNT Post.
Betaalkeuze: CC
p.s. de bs mail zat in me junkmail:S door jullie medetweakers ben ik ga kijken in me mail:)
10 oktober gereserveerd.
Vandaag besteld om 14:50. En om 20:13 bevestiging gekregen dat verzonden is met TNT Post.
Betaalkeuze: CC
p.s. de bs mail zat in me junkmail:S door jullie medetweakers ben ik ga kijken in me mail:)
Zal het morgenvroeg eens hier bij de plaatselijke BS proberen. Volgens een maat van me hadden ze ze er van de week nog liggen in de winkel..
PSN: Ploiink Steam: Ploiink56 (Frankie Fourfinger)
Verwijderd
Ik ga zo KZ: SF bestellen online en nog een game aangezien het een gok was bij BS en ik dus geen geld wou uitgeven aan games voor ik zekerheid had.
Is NFS: Rivals nog wat?
Is NFS: Rivals nog wat?
Verwijderd
Zending is ontvangen door PostNL. ^^
Dat is nog eens een lekker afsluitertje van de week zeg, morgen nog BF4 voor een leuk prijsje zoeken en oldschool achter een console kruipen.
Dat is nog eens een lekker afsluitertje van de week zeg, morgen nog BF4 voor een leuk prijsje zoeken en oldschool achter een console kruipen.
Verwijderd
geweldig? hmmBekSide schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 20:41:
Geweldig in eens veranderd iedereen hier in een GELDLUSTIGE HANDELAAR!:D
De meeste blijven het toch proberen he. Vraag me af hoeveel mensen ze ook daadwerkelijk met meer van €50 winst verkopen.....BekSide schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 20:41:
Geweldig in eens veranderd iedereen hier in een GELDLUSTIGE HANDELAAR!:D
Ik denk dat die van mij niet komt of zijn er nog meer mensen waar de status nog op zending word voorbereid door de verzender?
Is bij mij net veranderd, komt wel goed.pakacom schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 20:43:
Ik denk dat die van mij niet komt of zijn er nog meer mensen waar de status nog op zending word voorbereid door de verzender?
Verwijderd
bij mij staat die daar ook nog op momenteel maar die site heeft wel vaker vertraging met de werkelijke status in mijn ervaring.pakacom schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 20:43:
Ik hoop hetNotSoSteady schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 20:44:
[...]
Is bij mij net veranderd, komt wel goed.
Ligt eraan wat voor afspraken ze met PostNL hebben. Geen idee wat de uiterste ophaaltijd van PostNL is bij BS. Intertoys zit practisch naast de PostNL. Dus die kunnen tot laat door.pakacom schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 20:43:
jaja 1 PS4 besteld
ik laat hem afleveren bij BS in mijn buurt!!
1 ps4 is voldoende voor mij, ik ga ermee gamen en dus niet verkopen zoals sommige hier doen.....
meer mensen die hem laten bezorgen bij een BS in hun buurt?
1 ps4 is voldoende voor mij, ik ga ermee gamen en dus niet verkopen zoals sommige hier doen.....
nothing stops this train
Damn heb geduld, waarom klagen mensen steeds mijn status veranderd niet enzo.pakacom schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 20:43:
Postnl verwerkt duizenden pakketten per dag.
Jeeez wacht gewoon af!

Yup, ik.Kol Nedra schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 20:46:
jaja 1 PS4 besteld![]()
Dit topic is gesloten.
Let op:
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.