Ik vind.het idd best gezellig zo.haha
Benieuwd of Wehkamp dan al z'n PS4 bestellingen heeft uitgeleverd.Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 22:17:
ik kijk al uit naar het ''[PS5] het groete kroeg / slowchat topic'' haha
Nee nog niet, ze zijn incompetent want ze leveren random uit!Reiben schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 22:21:
[...]
Benieuwd of Wehkamp dan al z'n PS4 bestellingen heeft uitgeleverd.
Verwijderd
Game mania heeft geen leveringen gehad deze week heb ik via Twitter vernomen. Ze weten ook nog helemaal niks!
Sssst, ze schijnen hier mee te lezen.Jay47 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 22:25:
[...]
Nee nog niet, ze zijn incompetent want ze leveren random uit!
spoiler:
De hufters.
Verwijderd
Ik belde maandag naar game mania landgraaf, zij vertelde dat ze er 3 hadden binnengekregen.Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 22:26:
Game mania heeft geen leveringen gehad deze week heb ik via Twitter vernomen. Ze weten ook nog helemaal niks!
Heeft iemand enig idee wanneer Saturn weer eens wat binnenkrijgt? Ik heb ergens gelezen dat ze 22 januari, wat nu vandaag is, binnen zouden komen. Ik heb 4 januari gepre-orderd. Weet iemand wanneer ik dan een ps4 kan verwachten? Alvast bedankt voor de reactie(s)
Verwijderd
Franchise bedrijven. Staan los van de webshop.Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 22:28:
[...]
Ik belde maandag naar game mania landgraaf, zij vertelde dat ze er 3 hadden binnengekregen.
Verwijderd
game mani koopt ze van media markt als ze in de schappen liggen om hun pre-orders af te werken.
Toch game mania?
Toch game mania?
Verwijderd
Ah er werd gesproken over de webshop, had ik niet in.de gaten. My badVerwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 22:28:
[...]
Franchise bedrijven. Staan los van de webshop.
Verwijderd
Beste gamers,
Velen onder jullie wachten nog op een PlayStation 4 pre-order exemplaar en wij begrijpen dat dit niet prettig is.
We verzekeren jullie echter dat we er alles aan doen om de PlayStation 4 zo snel mogelijk in onze winkels te krijgen. Als de nieuwe leveringsdatum bekend is, zijn jullie gamers de eerste die het van ons horen!
De pre-orders worden afgehandeld op chronologische volgorde. Wie bovenaan de lijst staat, zal dus eerder zijn exemplaar ontvangen en gecontacteerd worden.
Wij bedanken jullie voor het begrip.
Het Game Mania Team.
Velen onder jullie wachten nog op een PlayStation 4 pre-order exemplaar en wij begrijpen dat dit niet prettig is.
We verzekeren jullie echter dat we er alles aan doen om de PlayStation 4 zo snel mogelijk in onze winkels te krijgen. Als de nieuwe leveringsdatum bekend is, zijn jullie gamers de eerste die het van ons horen!
De pre-orders worden afgehandeld op chronologische volgorde. Wie bovenaan de lijst staat, zal dus eerder zijn exemplaar ontvangen en gecontacteerd worden.
Het Game Mania Team.
In mechelen hebben ze er morgen weer genoeg staan.

Verwijderd
is dit nou game mania of een mail die je hebt gekregen?Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 22:33:
Beste gamers,
Het Game Mania Team.
Verwijderd
Fijn hezakaro schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 22:35:
[afbeelding]
Hopelijk kan mn vriend gaan
Verwijderd
Staat op de site na aandringen via Twitter voor duidelijkheidVerwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 22:36:
[...]
is dit nou game mania of een mail die je hebt gekregen?
me zus woont in antwerpen,zij gaat morgen misschien ook voor mij kijken
Verwijderd
Moet game mania Goes maar eens in mechelen gaan shoppenzakaro schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 22:35:
[afbeelding]
Verwijderd
Ik ben heel blij als we eindelijk een hebbenzakaro schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 22:38:
[...]
me zus woont in antwerpen,zij gaat morgen misschien ook voor mij kijken
Kijk eens goed op die foto, die gasten hebben nog wel de killzone bundel, levert Sony die dan alleen niet meer in NLzakaro schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 22:35:
[afbeelding]
Verwijderd
Is de achterkant van de doos van de kale ps4Kroegbaas schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 22:40:
[...]
Kijk eens goed op die foto, die gasten hebben nog wel de killzone bundel, levert Sony die dan alleen niet meer in NL
Ah oke duidelijk, tja dat weet je ook alleen wanneer je die al in je handen hebt gehad, ik helaas nog nietVerwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 22:42:
[...]
Is de achterkant van de doos van de kale ps4
Verwijderd
Heb hem ook nog niet in handen gehad hahaKroegbaas schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 22:44:
[...]
Ah oke duidelijk, tja dat weet je ook alleen wanneer je die al in je handen hebt gehad, ik helaas nog niet
Verwijderd
Ik doe me de oogjes toe. Laat jullie morgen wel weten hoe het in belgie is geweest 
Als dat uberhaupt wat gaat worden...
Als dat uberhaupt wat gaat worden...
In verschillende MM vestigingen bij ons in Belgie kun je al een paar weken af en toe een pallet in vrije verkoop aantreffen. Heb er zelf al een paar op de kop kunnen tikken op die manier
Het is wel zo dat de losse verkoop echt begint los te lopen bij ons. Op de 2dehands markt is er bijna niks meer te verdienen
Verwijderd
Gaat toch nergens over, half nl is deprie omdat ze hier nog niet eens de pre-orders weg kunnen krijgen
Waar kom je zelf vandaan uit België dan?FrE911 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 22:52:
In verschillende MM vestigingen bij ons in Belgie kun je al een paar weken af en toe een pallet in vrije verkoop aantreffen. Heb er zelf al een paar op de kop kunnen tikken op die manierHet is wel zo dat de losse verkoop echt begint los te lopen bij ons. Op de 2dehands markt is er bijna niks meer te verdienen
Verwijderd
Huur een bus, laai een pallet in en doe hier ff een rondjeFrE911 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 22:52:
In verschillende MM vestigingen bij ons in Belgie kun je al een paar weken af en toe een pallet in vrije verkoop aantreffen. Heb er zelf al een paar op de kop kunnen tikken op die manierHet is wel zo dat de losse verkoop echt begint los te lopen bij ons. Op de 2dehands markt is er bijna niks meer te verdienen
Ik woon zelf in Zuid West-Vlaanderen. Maar in Media Markt Zwijnaarde (bij Gent) en vooral Mediamarkt Mechelen (dichtbij Antwerpen) kun je er zeker vinden. Check de Facebook pagina's
Op die van Zwijnaarde waren er met sluitingstijd vandaag nog een 40 tal in de losse verkoop volgens de Facebook pagina. In Mechelen hetzelfde zie ik net.
[ Voor 29% gewijzigd door FrE911 op 22-01-2014 23:05 ]
Vind het risico te groot omdat ik nog 100 km moet rijden dalijk is er niksFrE911 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 23:00:
Ik woon zelf in Zuid West-Vlaanderen. Maar in Media Markt Zwijnaarde (bij Gent) en vooral Mediamarkt Mechelen (dichtbij Antwerpen) kun je er zeker vinden. Check de Facebook pagina'sOp die van Zwijnaarde waren er met sluitingstijd vandaag nog een 40 tal in de losse verkoop volgens de Facebook pagina. In Mechelen hetzelfde zie ik net.
Facebook pagina bekeken? Als er nu nog 40 staan ... Maar begrijp het wel dat het ergens een risico is. In elk geval worden ze heel vlot beschikbaar hier sinds een paar dagen.
Ja wil dan zoiezo naar mechelen maar staan er geen rijen bij jullieFrE911 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 23:08:
Facebook pagina bekeken? Als er nu nog 40 staan ... Maar begrijp het wel dat het ergens een risico is. In elk geval worden ze heel vlot beschikbaar hier sinds een paar dagen.
Neen, die stormloop is al even gedaan. Echt wel
Vorige week stonden er in de Mediamarkt al een pallet van de dag ervoor. Toen ik 's middags aankwam stonden er nog altijd tien en heb er gewoon twee meegenomen.
Waar heb je deze info vandaan als ik vragen mag?zakaro schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 22:35:
[afbeelding]
Facebook pagina mm mechelenBekSide schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 23:19:
[...]
Waar heb je deze info vandaan als ik vragen mag?
Verwijderd
Facebook:BekSide schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 23:19:
[...]
Media Markt België
Media Markt Mechelen
Bekijk de Facebook pagina van Media Markt Zwijnaarde en Mechelen ...BekSide schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 23:19:
[...]
Zie het inderdaad. 2 pallets vol.....Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 23:23:
[...]
Facebook:
Media Markt België
Media Markt Mechelen
Iemand enig idee of hier een max per persoon aan zit;)?
Klopt, ik ben echt een boefje heFrE911 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 23:23:
[...]
Bekijk de Facebook pagina van Media Markt Zwijnaarde en Mechelen ...Maar misschien zeg ik dat beter niet want je komt ze toch maar ophalen om door te verkopen
Verwijderd
Nee geen idee. Ben zelf niet in staat ook om naar België te gaan!BekSide schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 23:23:
[...]
Zie het inderdaad. 2 pallets vol.....
Iemand enig idee of hier een max per persoon aan zit;)?
Hebben jullie recent Marktplaats bezocht? Het krioelt van de oplichters. Denk je een mooie deal te hebben gesloten en wil je de PS4 ophalen, krijg je te horen dat ze of niet thuis zijn de komende dagen of een ander smoesje. Verzenden kan wel, maar wel vooruitbetalen! Ongelooflijk.
Vanochtend ging ik mijn PS4 ophalen, althans dat was de bedoeling. Sta ik voor de deur, niemand doet open. Ik bel die gast, stuur hem een app dat ik voor de deur sta. Helemaal niks! Waar halen die mensen het lef vandaan? Krijg je na een paar uur een leuk appje: 'Ja, excuses', en that's it!
Een en ander (ook de 'barmhartige samaritanen' die met 50-100 euro winst doorverkopen) is het gevolg van de distributiekeuze van Sony en dat is weer terug te leiden op de achterhaalde gedachte dat marktwerking goed is.
Dat moest er even uit. Slaap lekker!
Vanochtend ging ik mijn PS4 ophalen, althans dat was de bedoeling. Sta ik voor de deur, niemand doet open. Ik bel die gast, stuur hem een app dat ik voor de deur sta. Helemaal niks! Waar halen die mensen het lef vandaan? Krijg je na een paar uur een leuk appje: 'Ja, excuses', en that's it!
Een en ander (ook de 'barmhartige samaritanen' die met 50-100 euro winst doorverkopen) is het gevolg van de distributiekeuze van Sony en dat is weer terug te leiden op de achterhaalde gedachte dat marktwerking goed is.
we leven nou eenmaal in een maatschappij van ïkke ikke de rest kan stikken"Mister_Slavko schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 23:35:
Hebben jullie recent Marktplaats bezocht? Het krioelt van de oplichters. Denk je een mooie deal te hebben gesloten en wil je de PS4 ophalen, krijg je te horen dat ze of niet thuis zijn de komende dagen of een ander smoesje. Verzenden kan wel, maar wel vooruitbetalen! Ongelooflijk.
Verwijderd
Media Markt Mechelen
+++ Back in stock! +++
Vanaf morgenochtend zijn er opnieuw PS4-consoles te verkrijgen in onze winkel! Wees er snel bij, want op=op!
Tijdlijnfoto's · 6 uur geleden ·
Volledige grootte weergeven · Versturen als bericht · Foto rapporteren
En wij maar wachten in Nederland!!
+++ Back in stock! +++
Vanaf morgenochtend zijn er opnieuw PS4-consoles te verkrijgen in onze winkel! Wees er snel bij, want op=op!
Tijdlijnfoto's · 6 uur geleden ·
Volledige grootte weergeven · Versturen als bericht · Foto rapporteren
En wij maar wachten in Nederland!!
Verwijderd
Heb ze allebij al klaar liggen! Nog even geduld tot me PS4 er is.....Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 23:49:
Iemand hier met Ghost en/of Fifa 14?
Voeg me toe: xBundac
Hoe lang duurt het trouwens voordat intertoys een bedrag terugstort? Dat vvas nog met die speciale link.Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 23:59:
[...]
Heb ze allebij al klaar liggen! Nog even geduld tot me PS4 er is.....
Kan tien werkdagen in beslag nemen zeiden ze aan de telefoon, dus IT gaat mooi 2 weken rentenierenjaaoie17 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 00:24:
[...]
Hoe lang duurt het trouwens voordat intertoys een bedrag terugstort? Dat vvas nog met die speciale link.
De trend die in België gaande is, zal ook wel naar Nederlands overwaaien. Steeds meer early adopters zijn voorzien. Weldra overstijgt het aanbod de vraag. Denk trouwens dat veel mensen nu bij meerdere sites pre-orders hebben uitstaan, welke niet allemaal geleverd hoeven worden met gunstige gevolgen voor wachttijden. Tip voor de Belgen op het forum, er liggen Nederlandse euro's op jullie te wachten van wanhopige gamers.Mister_Slavko schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 23:35:
Hou ons uptodateVerwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 07:18:
Goodmorning!
Denvin is net vertrokken naar Mechelen *gaap*.
Ben benieuwd!
Gisteren Killzone pack besteld vanuit de UK en staat in mijn T&T op levering morgenmiddag tussen 12:00 en 16:30 met standaard bezorging.
Ben benieuwd..
Ben benieuwd..
Ze lezen hier ook mee dat heeft een medewerker van Wehkamp mij ook verteld!Reiben schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 22:27:
[...]
Sssst, ze schijnen hier mee te lezen.
spoiler:De hufters.
Mijn Amazon.co.uk Knack Pack is reeds aanwezig in NL en wordt bezorgd door UPS.
Dat wordt vanavond uitpakken en gamen
Dat wordt vanavond uitpakken en gamen
PSN: IXI_BUDDHA_IXI
Verwijderd
Waarom lezen ze hier mee dan op die forums? Zijn we zo interessant? Kunnen ze ons anders gelijk niet even informeren over de levertijden als ze toch meelezen...
Verwijderd
Zou mooi zijn als ze het gebruiken om de ratjes eruit te filteren die al 8 playstations doorverkocht hebben. Maar dat zullen ze vast niet doenVerwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 08:42:
Waarom lezen ze hier mee dan op die forums? Zijn we zo interessant? Kunnen ze ons anders gelijk niet even informeren over de levertijden als ze toch meelezen...

Handig dat Intertoys de bestelling annuleert maar wel een Afterpay factuur stuurt
Verwijderd
Bart Smit gaat vandaag ook weer uitleveren! Ze zeggen een redelijke grote levering te hebben.
Bron: https://twitter.com/bartsmitcom
Bron: https://twitter.com/bartsmitcom
Omdat ik gister werd gebeld door hun, want had gevraagd waarom klanten die bijv 16 dec besteld hebben hun PS4 al binnen hebben. En mensen die in nov of begin dec hebben besteld nog niet.Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 08:42:
Hij zei we leveren volgens chronologische volgorde, ik zei ik betwijfel en dat en toen zei hij ik wil er geen uitspraak over doen. Toen zei hij je hebt het zeker van Tweakers, dus ze lezen mee.
Maar ik weet nu zeker dat ze random uitleveren en zo mogen zeggen van niet maar het klopt gewoon niet daar. Of medewerkers profiteren er zelf van door eerst vrienden en fam blij mee te maken!
Maar ik ga cancelen daar, moet niks meer van die ballen tent hebben, terwijl ik daar vaker wat besteld heb, maarja als ze hun klanten zo behandelen dan kunnen ze het krijgen ook!
[ Voor 9% gewijzigd door Jay47 op 23-01-2014 09:07 ]
Verwijderd
Maar waarom zouden ze random uitleveren!!? I don't get it!!Jay47 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 09:06:
[...]
Omdat ik gister werd gebeld door hun, want had gevraagd waarom klanten die bijv 16 dec besteld hebben hun PS4 al binnen hebben. En mensen die in nov of begin dec hebben besteld nog niet.
Hij zei we leveren volgens chronologische volgorde, ik zei ik betwijfel en dat en toen zei hij ik wil er geen uitspraak over doen. Toen zei hij je hebt het zeker van Tweakers, dus ze lezen mee.
Maar ik weet nu zeker dat ze random uitleveren en zo mogen zeggen van niet maar het klopt gewoon niet daar. Of medewerkers profiteren er zelf van door eerst vrienden en fam blij mee te maken!

Omdat ze gewoon niet weten wat ze doen!Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 09:07:
[...]
Maar waarom zouden ze random uitleveren!!? I don't get it!!
Mensen die midden dec besteld hebben het al, mensen die in Okt, Nov en begin dec bestelden nog niet!
Dus dan leveren ze random uit.
Verwijderd
Ik denk dat medewerkers ook in andere winkels wel profiteren hoor. Ik zag gister de lijst van de mediamarkt in Heerlen, hier stonden gebelde mensen op die ze voor de vorige levering gebeld zouden hebben (Ik vroeg ze of ze mij nog niet hadden gebeld, toen opende meneer de lijst en kon ik meekijken, hij zei nog, kijk dit zijn de mensen die voor de vorige levering gebeld zijn), dat waren er maar een stuk of 8?? Dat kan toch niet dan?Jay47 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 09:06:
[...]
Omdat ik gister werd gebeld door hun, want had gevraagd waarom klanten die bijv 16 dec besteld hebben hun PS4 al binnen hebben. En mensen die in nov of begin dec hebben besteld nog niet.
Verwijderd
Je ziet nu wel met deze schaarste welke van de webshops het goed doen en goed zijn. En de webshops die er eigenlijk niks van bakken. Zie je toch de verschillen.
Verwijderd
Als er iemand over aan het denken is om naar België te gaan, het is erg druk op de weg daar. Denvin is van 20 over 7 opweg en nu nog niet daar (zou ander half uur rijden zijn). Hij zegt net dat hij 10 uur waarschijnlijk ook niet gaat halen.
Is maar afwachten of er dan nog wat in de winkel staat...
Verwijderd
Heel Nederland onderweg naar België voor de PS4? XDVerwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 09:16:
Als er iemand over aan het denken is om naar België te gaan, het is erg druk op de weg daar. Denvin is van 20 over 7 opweg en nu nog niet daar (zou ander half uur rijden zijn). Hij zegt net dat hij 10 uur waarschijnlijk ook niet gaat halen.
Kan die niet binnendoor?
Verwijderd
Ik heb werkelijk geen idee haha. Hij heeft de tomtom bij zich. Op maps kan je ook zien hoe het huidige verkeer is en daar staat iets van 10 minuten vertraging.. Klopt dan ook niet.Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 09:18:
[...]
Heel Nederland onderweg naar België voor de PS4? XD
Kan die niet binnendoor?
En zoals ik me de wegen in België nog voor me kan halen, enorm lange wegen door the middle of nowhere zonder afslagen of iets anders...
Of er zijn al meerdere mensen die aan de telefoon aan de topics hier hebben gerefereerd, ik ben iig niet overtuigd.Jay47 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 09:06:
Toen zei hij je hebt het zeker van Tweakers, dus ze lezen mee.
Moet je zelf weten!De Rikster schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 09:28:
[...]
Of er zijn al meerdere mensen die aan de telefoon aan de topics hier hebben gerefereerd, ik ben iig niet overtuigd.
Khoop voor hem dat hij niet door straten is gereden waar hij niet mag komen als niet bewoner -> anders nog een mooie boete erboven op...Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 09:37:
Denvin nu daar, zouden iets van 10 man staan op t moment
Bron: http://www.gva.be/regio-m...gestegen-tot-55-euro.aspx en voor zover ik weet ligt MM Mechelen in zo een Zone ;-)
Bron2: http://www.mechelen.be/5314/content/15793 (gewoon beetje officieler dan een "gazet")
[ Voor 28% gewijzigd door bntjah op 23-01-2014 09:49 . Reden: Bronnen toegevoegd en speling beetje gecorrigeerd ]
K49 '17
waarom betaal je anders wegenbelasting en anders hou je je gwn voor de gek,Ikke niet weten.bntjah schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 09:38:
[...]
Khoop voor hem dat hij niet door straten is gereden waar hij niet mag komen als niet bewoner -> anders nog een mooie boete erboven op...
Belgie he!zakaro schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 09:41:
[...]
waarom betaal je anders wegenbelasting en anders hou je je gwn voor de gek,Ikke niet weten.
Verwijderd
Die mensen behandelen iedere pack met een ander bestel nummer, wie het eerst komt wie het eerst maalt. Ze bellen hun klanten niet om hun order om te laten zetten in bv een bundel. Ze leveren chronologisch en random uit. Ligt eraan met welke maat je meet. Het is niet klant vriendelijk, scheelt hun een hoop werk.Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 09:07:
[...]
Maar waarom zouden ze random uitleveren!!? I don't get it!!
The noob has spoken...
Verwijderd
Dat zou best wel eens kunnen, sinds ik heb ingezien dat mijn preorder bij Gamemania en Bart Smit waarschijnlijk nog een eeuwigheid gaat duren volg ik dit forum om te kijken of er bedrijven met vrije verkoop zijn. Of om te kijken of Sony.nl wat online gooitVerwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 09:54:
Dit forum blijft hetzelfde, the same questions keep on circulating. Het enige wat verandert zijn de players. Volgens mij zit een enkeling hier langer dan een maand.... mensen als lwdx
Ik zit hier ook al een best tijdje hoor heb me ps4 wel al maar kijk nu ook voor vriendenVerwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 09:54:
Dit forum blijft hetzelfde, the same questions keep on circulating. Het enige wat verandert zijn de players. Volgens mij zit een enkeling hier langer dan een maand.... mensen als lwdx
Verwijderd
Same hereJesper vos schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 09:57:
[...]
Ik zit hier ook al een best tijdje hoor heb me ps4 wel al maar kijk nu ook voor vrienden
Sinds je geen linkjes meer mag plaatsen enof doorverkopen met winst zie je Lwdx niet meer.
Hij is bang geworden denk ik,niet meer de favoriet

Verwijderd
Of hij heeft een ban gekregen, zoals gisteravond aangekondigd dat iemand die misschien zou krijgenzakaro schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 09:59:
Sinds je geen linkjes meer mag plaatsen enof doorverkopen met winst zie je Lwdx niet meer.
Verwijderd
That's funny... what about darkelement? Is hij nog hier..... potje gamen dark?zakaro schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 09:59:
Is het een IP ban?Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 10:00:
[...]
Of hij heeft een ban gekregen, zoals gisteravond aangekondigd dat iemand die misschien zou krijgen
Zit hier zelf ook al vanaf eind november.zakaro schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 09:59:
Gewoon aan de regels houden, is er weinig aan de hand. Heb het idee dat er deze week weinig te scoren valt in de NL webshops
Nee joh ik kom uit Friesland,Zuid Limburg??Hoe kom je daarbijVerwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 10:07:
Zakaro jij zuidlimburg toch? Wat speel je voor games?

Verwijderd
Lol... goeiemorgen...... maar toch wat speel je?zakaro schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 10:09:
[...]
Nee joh ik kom uit Friesland,Zuid Limburg??Hoe kom je daarbij
Iemand al een ps4 gescoord?
nothing stops this train
Verwijderd
Zit hier ook al een tijdje (vanaf 29-11 volgens mij) en heb mijn PS4 bij sony.nl bemachtigd 
Iemand hier die BF4 speelt? Voeg me dan toe aan PSN: Acheron538. Had een grote vriendenlijst op de PS3, echter zijn er daar maar 2 van die een PS4 hebben.
En wat betreft de handelaartjes: Ik kan het maar niet begrijpen. En maar blijven zeggen dat ze het voor de community doen en zo iemand blij kunnen maken. Bestel nou eens gewoon geen PS4 en laat iemand anders er voor de normale prijs blij mee worden. Ook 50,- bovenop de prijs drukken is een winst van 12,5%.
Heb al vele mogelijkheden gehad voor het kopen van meerder PS4's, maar doe dit bewust niet aangezien je er dan zelf beter van wil worden over de rug van een ander. Die praktijken doen me denken aan een bepaalde periode van de vorige eeuw.
Iemand hier die BF4 speelt? Voeg me dan toe aan PSN: Acheron538. Had een grote vriendenlijst op de PS3, echter zijn er daar maar 2 van die een PS4 hebben.
En wat betreft de handelaartjes: Ik kan het maar niet begrijpen. En maar blijven zeggen dat ze het voor de community doen en zo iemand blij kunnen maken. Bestel nou eens gewoon geen PS4 en laat iemand anders er voor de normale prijs blij mee worden. Ook 50,- bovenop de prijs drukken is een winst van 12,5%.
Heb al vele mogelijkheden gehad voor het kopen van meerder PS4's, maar doe dit bewust niet aangezien je er dan zelf beter van wil worden over de rug van een ander. Die praktijken doen me denken aan een bepaalde periode van de vorige eeuw.
Verwijderd
Ik ga zo battlefield halen ik voeg je toe later op de dag,Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 10:11:
Zit hier ook al een tijdje (vanaf 29-11 volgens mij) en heb mijn PS4 bij sony.nl bemachtigd
Op het moment alleen Call of Duty Ghost op de laptop.Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 10:10:
[...]
Lol... goeiemorgen...... maar toch wat speel je?
Heb me ps3 onlangs verkocht met 22 spellen en ga met dat geld ps4 halen,wat vvv bonnen erbij en hoppa klein beetje bij betalen.
ik heb me ps4 ook al een maand maar dit forum blijft interessant! En hoor graag hoe Bol en wehkamp falen met de verkoop van PS4
http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785
Verwijderd
Echt oer hollands instinct.... ga je ook ghosts spelen op ps4? Of haal je bf?zakaro schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 10:15:
[...]
Op het moment alleen Call of Duty Ghost op de laptop.
Heb me ps3 onlangs verkocht met 22 spellen en ga met dat geld ps4 halen,wat vvv bonnen erbij en hoppa klein beetje bij betalen.
Verwijderd
Volgens mij mn vriend in Belgie net!Kol Nedra schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 10:10:
Iemand al een ps4 gescoord?
Dit topic is gesloten.
Let op:
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.