MM Rotterdam beijerlandselaan heeft binnen gekregen, alleen voor reserveringen!
Verwijderd
kom eens met die luie reet van de bank af en ga eens zelf kijkenLonnort schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 17:37:
Als er ook losse verkoop is in Rotterdam Centrum kan iemand dit dan ZO SNEL MOGELIJK melden?
Verwijderd
Nee, ben ook benieuwd is voor mij de dichtsbijzijnde MM...Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 17:39:
Niemand iets over mm eindhoven? Probeer te bellen maar elke keer tevergeefs...
MM breda? MM Eindhoven is ook het dichtste bij voor mij maar daar reserveren was een ramp!Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 17:39:
[...]
Nee, ben ook benieuwd is voor mij de dichtsbijzijnde MM...
Verwijderd
Ik was vanochtend 11 uur in MM Eindhoven. Helaas toen niks. Na mijn werk zo rond 19 uur ga ik er weer even langs. Heb ook een preorder daar lopen. Vind die simplygames.com tip van hier zeer slecht, ik ben bang dat ik nooit iets geleverd ga krijgen want ze reageren ook niet op mails en een internationaal nummer om ze te bellen kan ik niet vinden. Kwalijke zaak.
Verwijderd
Nou geen losse verkoop op dit moment bij MM Leeuwarden. Er is een kans dat er bij de volgende levering (17e) losse exemplaren liggen. Mocht je hem nog willen reserveren, zit je bij de volgende levering. Maar niet te lang wachten dan natuurlijk!Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 15:06:
[...]
Ik ga er rond half 5 heen dus vraag wel even dan.
Succes
Verwijderd
Mediamarkt Meld dat de verkoop van de Playstation 4 echt enorm is sinds vandaag...
Geen wonder
Geen wonder
Mede dankzij TWEAKERS. hahaVerwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 17:42:
Mediamarkt Meld dat de verkoop van de Playstation 4 echt enorm is sinds vandaag...
Geen wonder
Waar melden ze datVerwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 17:42:
Geen wonder
Verwijderd
net gebeld met bepaalde vestigingen, ze kregen dit te horen via hun Intranet meldpunt, dit kon de vrouw me vertellen!
Wel werd er verteld dat de meeste al bijna uitverkocht zijn en pas weer vanaf 17de een nieuwe lading zal binnenkomen
Verwijderd
Nog steeds niks gehoord en stond rond 25-30 en ze zijn nu niet meer te bellen..Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 17:33:
[...]
Ik stond 11e op de lijst, dus jij misschien zometeen ookgelijk eventjes halen haha, succes guys!
Weten jullie al iets over de MM in Zwolle me ouders komen er langs en kunnen misschien 1 oppikken..
Verwijderd
4 uur geleden tweetten ze dat ze nog voldoende voorraad hadden maar het wel hard ging, denk dat het nu uitverkocht is.Joostb11 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 17:47:
Weten jullie al iets over de MM in Zwolle me ouders komen er langs en kunnen misschien 1 oppikken..
Net bij MM Eindhoven een kale PS4 op kunnen pikken in de vrije verkoop!
Er staat niks opgesteld in de winkel, maar na een medewerker gevraagd te hebben mocht ik meelopen naar het magazijn. Daar hadden ze de pallet nog in het plastic staan, allemaal kale versies, naar schatting zo rond de 50. Maar daar moeten de reserveringen ook nog vanaf. Wees snel zou ik zeggen!
Er staat niks opgesteld in de winkel, maar na een medewerker gevraagd te hebben mocht ik meelopen naar het magazijn. Daar hadden ze de pallet nog in het plastic staan, allemaal kale versies, naar schatting zo rond de 50. Maar daar moeten de reserveringen ook nog vanaf. Wees snel zou ik zeggen!
Hallo tweakers,
Heb een eindje terug op dit forum gelezen dat er een redelijk groot aantal ps4's beschikbaar is bij media markt breda. Zijn er mensen die weten of deze info klopt? Ook vroeg ik me af hoe een annulering bij bol.com in zn gang gaat. Hoelang duurt t voordat mn geld is terug gestort en het is toch niet in cadeau bonnen dan ofzo? Dat ik niet straks mn geld niet terug krijg.
Alvast bedankt voor de info!
Heb een eindje terug op dit forum gelezen dat er een redelijk groot aantal ps4's beschikbaar is bij media markt breda. Zijn er mensen die weten of deze info klopt? Ook vroeg ik me af hoe een annulering bij bol.com in zn gang gaat. Hoelang duurt t voordat mn geld is terug gestort en het is toch niet in cadeau bonnen dan ofzo? Dat ik niet straks mn geld niet terug krijg.
Als je nu gaat heb je er misschien nog 1, elke minuut dat je langer wacht is de kans steeds kleiner.Jerom van Dijk schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 17:52:
Hallo tweakers,
M3P 24'
Apart, ik heb vanmiddag gebeld en pas als alle reserveringen nagebeld waren konden ze me wat laten weten, zouden me bellen... Hopen dan maar!LoWang schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 17:51:
Net bij MM Eindhoven een kale PS4 op kunnen pikken in de vrije verkoop!
Paradigm Monitor 7 - Marantz PM6010OSE - LG 55LM671s - Netgear ReadyNas Dual Bay - AC Ryan Playon!HD Mini 2 - Netgear ethernet switch - Playstation 4 - Logitech Harmony 1000 - Pioneer PD-S605 - Humax 5300C
Verwijderd
Ben net in de Saturn in Tilburg geweest. Volgens de verkoopster zijn ze de mensen aan het bellen. Stonden eerst 65 pre orders nu nog 25 open. Verwachting is dat ze de komende 2 weken alles gaan leveren.
Oke dankje, ik stuur ze wel voor de zekerheid heen hahaVerwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 17:48:
[...]
4 uur geleden tweetten ze dat ze nog voldoende voorraad hadden maar het wel hard ging, denk dat het nu uitverkocht is.
Dat had ik niet gevraagd.Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 17:56:
Hoeveel reserveringen hadden ze in Eindhoven?
Verwijderd
Bellen ze met nummer onbekend of niet? Heb wel een gemiste oproep van een onbekend nummer...
Verwijderd
Nee volgens mij niet.Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 17:58:
Bellen ze met nummer onbekend of niet? Heb wel een gemiste oproep van een onbekend nummer...
Verwijderd
weet iemand of er nog vrije voorraad beschikbaar is bij mm rotterdam Alexandrium ??
thanks
ruud
thanks
ruud
Verwijderd
Ja ik!Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 18:00:
Iemand iets van zijn lokale Intertoys gehoord?
Ik heb een insider, ik ken een werknemer die daar werkt ontzettend goed
En die hebben een speciaal systeem
Wanneer ze kunnen zien wanneer de ps4 wordt geleverd
17 januarie of later
Eerder niet.
Verwijderd
Ik neem t risico niet om bijna uur te rijden naar mm Eindhoven voor 50 consoles waar ze bijna allemaal weg gaan aan reserveringen.
Verwijderd
Nope, sta 4e op de lijst en heb nog geen belletje gehad.Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 17:57:
Zijn er nog anderen gebeld door MM R'Dam Centrum ?
Verwijderd
Dan was het dus niet waar, vervelend weer een weekje wachten.Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 18:06:
[...]
Nope, sta 4e op de lijst en heb nog geen belletje gehad.
Verwijderd
losse verkoop??? bij alexandrium??Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 18:05:
[...]
Heeft als het goed is z'n pre-orders al gebeld ?
Verwijderd
Zojuist gebeld door bartsmit...
maar weer een playstation 4 erbij knack bundel
och och
krijg er morgen ook al een
och och
Heb m'n PS4 inmiddels ook binnen op iemand anders zijn reservering, een Knack bundel.
Heeft er iemand enig idee hoe ik voor een mooie prijs NBA 2k14 en een controller kan kopen? Er moeten toch wel ergens code's zijn om die ergens goedkoper te krijgen dan een normale winkelprijs?
Heeft er iemand enig idee hoe ik voor een mooie prijs NBA 2k14 en een controller kan kopen? Er moeten toch wel ergens code's zijn om die ergens goedkoper te krijgen dan een normale winkelprijs?
www.vdzande.com
Net mijn Playstation 4 opgehaald bij mediamarkt middelburg. Wel een knack bundel want mijn pre order kwam niet in aanmerking voor de kale.
Ze hadden er niet heel veel binnen gekregen(30/40 stuks zei de verkoper). Ook vertelde hij dat ze eerst volgende week en de week erop ook nog wat verwachten maar dat nu samengevoegd was en allemaal vandaag was gekomen.
Alle normale bundels waren al opgebeld de knack bundels moesten ze nog opbellen.
Er was geen losse verkoop.
Ze hadden er niet heel veel binnen gekregen(30/40 stuks zei de verkoper). Ook vertelde hij dat ze eerst volgende week en de week erop ook nog wat verwachten maar dat nu samengevoegd was en allemaal vandaag was gekomen.
Alle normale bundels waren al opgebeld de knack bundels moesten ze nog opbellen.
Er was geen losse verkoop.
PS4 gehaald bij mediamarkt akerpoort met dank aan een user hier! Thanks
Geen vrije verkoop daar.
Geen vrije verkoop daar.
Verwijderd
Misschien net niet aan R'Dam Centrum toegekomen? Zou toch te gek voor worden zijn als 2 van de 3 Mediamarkt's in Rotterdam vandaag een levering hebben gekregen en nota bene de grootste van Nederland niet?
Verwijderd
Natuurlijk iedereen veel plezier met de ps4 voor diegene die hem al hebben!
Ik sta te wachten op saturn of bol.com, sta bij saturn spijkenisse op de 15e plaats.
Is hier wat bekend over?
Ik neem aan dat filialen als saturn en bs/intertoys ook een lading krijgen.
Groetjes
Ik sta te wachten op saturn of bol.com, sta bij saturn spijkenisse op de 15e plaats.
Is hier wat bekend over?
Ik neem aan dat filialen als saturn en bs/intertoys ook een lading krijgen.
Groetjes
Verwijderd
Willen mensen die hun PS4 binnen hebben, hun andere orders misschien cancellen?
Zodat andere mensen ook hun besteld product kunnen binnen krijgen..
Dank Jullie
Dank Jullie
Verwijderd
Wanneer had je gereserveerd en was je gebeld, of zelf gebeld?René90 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 18:11:
PS4 gehaald bij mediamarkt akerpoort met dank aan een user hier! Thanks![]()
Geen vrije verkoop daar.
Verwijderd
Vanmiddag (12 uur) langs geweest toen gaf men aan vandaag niets te verwachten maar volgende weekVerwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 18:17:
Media markt Rotterdam centrum telefonisch niet bereikbaar, iemand vanmiddag al gebeld?
En ja hoor T&T code geeft aan dat het pakketje ontvangen is, maar ik heb nog steeds geen PS4 hoor... ongefuckingggloooflijk
Verwijderd
Gast je hebt er 3 en krijgt er nog 2?Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 18:08:
och och
Verwijderd
Inderdaad mensen die al hun PS4 hebben en order hebben openstaan bij Wehkamp of Bol willen jullie het alsjeblieft annuleren...Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 18:16:
Willen mensen die hun PS4 binnen hebben, hun andere orders misschien cancellen?
Dank Jullie
Verwijderd
Precies... en bij andere retailers ook.Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 18:23:
[...]
Inderdaad mensen die al hun PS4 hebben en order hebben openstaan bij Wehkamp of Bol willen jullie het alsjeblieft annuleren...
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2014 18:24 ]
Verwijderd
was denk ik druk op de server. na 5 minuten langer wachten alle sokVerwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 16:45:
graag advies
net ps4 aangesloten en upodate gestart V1.52 323Mb gedownload maar hij blijft maar staan op de melding bezig voorbereiden installatie.....
help
Verwijderd
Vandaag na tip van medetweaker (held!!
) knackbundel opgehaald bij MM Arnhem. Heb nu nog een reservering open staan bij Intertoys Veghel en Bart Smit Oss. Mocht ik daar iets van horen, mag deze voor winkelprijs weg
Verwijderd
Ik heb ook reservering lopen bij Bart Smit Oss. Hoeveelste sta je op de lijst?Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 18:33:
Vandaag na tip van medetweaker (held!!) knackbundel opgehaald bij MM Arnhem. Heb nu nog een reservering open staan bij Intertoys Veghel en Bart Smit Oss. Mocht ik daar iets van horen, mag deze voor winkelprijs weg
Done.Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 18:23:
[...]
Inderdaad mensen die al hun PS4 hebben en order hebben openstaan bij Wehkamp of Bol willen jullie het alsjeblieft annuleren...
Geen commentaar
Hadden wij ook!! Op het verkeerde adres afgegeven. Gelukkig kwam de man van het andere adres hem brengen. Heb wel klacht ingediend bij PostNL. Vind het niet normaal dat ze pakketten gewoon afgeven op verkeerde adressen.!!Freshnezz schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 18:19:
En ja hoor T&T code geeft aan dat het pakketje ontvangen is, maar ik heb nog steeds geen PS4 hoor... ongefuckingggloooflijk
Verwijderd
Ik krijg morgen nog een Playstation 4 Knack binnen, Omgeving Friesland ( Leeuwarden ) af te halen, betreft Ongeopende doos met garantie vanaf morgen!
Stuur maar een bericht als het je interessant lijkt
Stuur maar een bericht als het je interessant lijkt
Verwijderd
Hoe kan dit want er is voor de rest niemand gebeld ?Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 18:38:
Rdam centrum heeft knack bundels staan op palletmijn kale bundel is nu binnen
bigu.nl heeft zojuist mails verstuurd, ik heb 29 juli besteld en nog steeds krijg ik geen ps4!
Dit is echt te belachelijk voor woorden.
Heeft iemand hier misschien nog een ps4 te koop?
Verwijderd
MM Rotterdam centrum heeft net een levering gehad! Net gebeld dat ik 'm kan ophalen. Stond 4e op de lijst.
Haha ik was er net, half uur geleden en zag niks..Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 18:38:
Rdam centrum heeft knack bundels staan op palletmijn kale bundel is nu binnen
NS FC: SW 2742 0448 8213
Verwijderd
Serious?! En ik maar hopen dat ik hem zal krijgen deze dagen. Ik had heb hem 3 september bestelt. Bigu faalt het allerhardst.Schumacher94 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 18:41:
bigu.nl heeft zojuist mails verstuurd, ik heb 29 juli besteld en nog steeds krijg ik geen ps4!Dit is echt te belachelijk voor woorden.
so, dan is er echt al heel veel weg! toen ik er was stond er zeker 7 tot 8 keer zoveelrobbydw schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 17:21:
Zie hier de vrije verkoop stapel in Breda van zojuist.
[afbeelding]
Ongelooflijk toch.. als dat bij mij is gebeurd en diegene komt het niet brengen ben ik de sjaak natuurlijkRiekieMeijer schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 18:37:
[...]
Hadden wij ook!! Op het verkeerde adres afgegeven. Gelukkig kwam de man van het andere adres hem brengen. Heb wel klacht ingediend bij PostNL. Vind het niet normaal dat ze pakketten gewoon afgeven op verkeerde adressen.!!
Verwijderd
Mensen die dit kunnen bevestigen ??Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 18:42:
MM Rotterdam centrum heeft net een levering gehad! Net gebeld dat ik 'm kan ophalen. Stond 4e op de lijst.
Wat moet je met al die dingen? Volgens mij heb je er al een stuk of 4..Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 18:08:
och och
Verwijderd
Zoeits... Maar ik kreeg nou eenmaal een grote levering...HansAnders07 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 18:49:
[...]
Wat moet je met al die dingen? Volgens mij heb je er al een stuk of 4..
Mm in zwolle had er ca 15 nog in vrije verkoop (rond (6.30)
Tijd voor fifa vanavond
Tijd voor fifa vanavond
Net gebeld door rotterdam centrum! Stond 19e en kan hem ophalen!
Verwijderd
Hoeveel ongeveer? Ik moet uur rijden..BekSide schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 18:52:
Mediamarkt Eindhoven volop op voorraad. 1 per persoon max
Zijn er bij MM R'dam Centrum ook losse? dan rij ik er heen maar wil niet voor niks gaan (toch n uur reizen)
Verwijderd
Weet iemand al hoe het gaat met de webshop van Mediamarkt? Op pu.nl stond dat ze deze maand alle pre-orders kunnen afhandelen. http://www.pu.nl/artikele...laystation-4-nog-te-koop/
" CONCLUSIE
De Mediamarkt lijkt op dit moment de beste keus te zijn voor mensen met en zonder pre-order. Ze krijgen in ieder geval nog twee leveringen deze maand, waarmee ze alle pre-orders kunnen wegwerken. En daarna zou je zonder pre-order dus in principe al aan de beurt komen! "
Vraag me af of dit klopt.
Bedankt!
" CONCLUSIE
De Mediamarkt lijkt op dit moment de beste keus te zijn voor mensen met en zonder pre-order. Ze krijgen in ieder geval nog twee leveringen deze maand, waarmee ze alle pre-orders kunnen wegwerken. En daarna zou je zonder pre-order dus in principe al aan de beurt komen! "
Vraag me af of dit klopt.
Bedankt!
Verwijderd
Jongenssss ik heb mijne net kunnen ophalen ik stond 50 ste op de lijst en ze hebben hier ook nog 10 - 15 in de vrije verkoop wat mij nu opvalt is dat de ps4 een klein krakend geluid maakt met de ventilator.. :((( net alsof een klein motortje werkt..
Verwijderd
Zou nog even wachten met gaan want ik stond rond de 27-30 en ben nog niet gebeld ?Niels-88 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 19:03:
Zijn er bij MM R'dam Centrum ook losse? dan rij ik er heen maar wil niet voor niks gaan (toch n uur reizen)
Vandaag een reisje naar MM Zwolle.
12 uur vertrokken en 1 uur aanwezig, stonden er toen nog genoeg! Wel zag je veel mensen 2 of 3 consoles tegelijk meenemen.
Zal wel zo'n beetje uitverkocht zijn nu.
Iemand zin om potje te knallen met BF4. Add me maar op psn: Frankiefrank88
12 uur vertrokken en 1 uur aanwezig, stonden er toen nog genoeg! Wel zag je veel mensen 2 of 3 consoles tegelijk meenemen.
Zal wel zo'n beetje uitverkocht zijn nu.
Iemand zin om potje te knallen met BF4. Add me maar op psn: Frankiefrank88
Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090
Rdam centrum krijgt volgende week pas voor pre orders
Bekend probleem, komt inderdaad voor bij sommige PS4's. Om dat te verhelpen moet je hem richting Sony sturen.Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 19:04:
Jongenssss ik heb mijne net kunnen ophalen ik stond 50 ste op de lijst en ze hebben hier ook nog 10 - 15 in de vrije verkoop wat mij nu opvalt is dat de ps4 een klein krakend geluid maakt met de ventilator.. :((( net alsof een klein motortje werkt..
M3P 24'
Wel zuur dat ee hier nog mensen zijn met reserveringen van juli/sep, heb nu in een maand tijd 5 ps4 kunnen krijgen..
hoe dan en verkoop je er daar nog wat van?Richie.2000 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 19:06:
Wel zuur dat ee hier nog mensen zijn met reserveringen van juli/sep, heb nu in een maand tijd 5 ps4 kunnen krijgen..
Ik hoor alleen een krakend geluidje bij t opstarten is dat normaal?
Verder zo aan ghosts beginnen.
Ben uur bezig geweest om alles in te stellen. Out of de box staatie dus niet op 1080 p
Verder zo aan ghosts beginnen.
Ben uur bezig geweest om alles in te stellen. Out of de box staatie dus niet op 1080 p
Nope, ben net echt gebeld.. wacht het nog maar even af!zlaxor schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 19:05:
Rdam centrum krijgt volgende week pas voor pre orders
Waar staan ze in de losse verkoop..?Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 19:04:
Maar ik sta 12de bij rdam centrum neem toch aan dat ze van boven naar beneden bellen?!
Verschillende lokale bs. Zijn allemaal naar vrienden kennissen gegaan. Heb hem zelf vanmiddag bij arena gehaald.Schumacher94 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 19:07:
[...]
hoe dan en verkoop je er daar nog wat van?
Om 18u stonden er bij MM Rotterdam Alexandrium nog 3 Knack bundels, 1 seconde later nog maar 2. Ik ben voorzien. De rest veel succes met zoeken.
Mocht ik ze nog ergens tegenkomen laat ik dat weten.
Mocht ik ze nog ergens tegenkomen laat ik dat weten.
Verwijderd
Ook net gebeld door MM R'Dam Centrum jongens, het is een feit had de 30ste besteld en zal wel geen losse verkoop zijn.
Dit topic is gesloten.
Let op:
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.