we hebben het hier over Bart Smit en niet IntertoysNostordici schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 22:00:
[...]
Beter lezen als je bestelt, er stond heel duidelijk 8 februari bij, dat van voor 15 uur is gewoon standaard en staat bij elk product.
Verwijderd
Stond er niet!! Jij hebt het over Intertoys en ik over Bart Smit.Nostordici schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 22:00:
[...]
Beter lezen als je bestelt, er stond heel duidelijk 8 februari bij, dat van voor 15 uur is gewoon standaard en staat bij elk product.
Daar stond: voor 15:00 besteld, morgen in huis.
Mensen just chill.......release is 8 feb dus morgen word het verzonden!
Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 22:04:
[...]
Stond er niet!! Jij hebt het over Intertoys en ik over Bart Smit.
Verwijderd
Wij hebben t over Bart Smit.Jay47 schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 22:04:
Mensen just chill.......release is 8 feb dus morgen word het verzonden!
Omdat die vandaag geleverd zou worden, heb ik vandaag de Intertoys laten schieten

Inderdaad chillVerwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 22:04:
[...]
Stond er niet!! Jij hebt het over Intertoys en ik over Bart Smit.
Wetende dat distributie van Bart Smit en Intertoys hetzelfde is, zal er vast wel een correlatie zijn tussen de twee en wordt het ondanks je 15.00 uur bericht gewoon morgen op transport gezet
Verder niet druk maken als je het zelfs (over)morgen niet krijgt, je hebt dan gewoon voorrang zodra ze weer voorraad hebben. Je hebt dan zelfs voorrang op pre-orders
Oh my bad......bij mij is het wel afgeleverd. Hoelaat had je besteld?Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 22:06:
[...]
Wij hebben t over Bart Smit.
Omdat die vandaag geleverd zou worden, heb ik vandaag de Intertoys laten schieten
[ Voor 3% gewijzigd door Jay47 op 06-02-2014 22:09 ]
Bij mij gisteren net voor 13'en dus bij BS, lijkt mij dat er wel chronologisch wordt verstuurd bij beperkte voorraad?Jay47 schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 22:08:
[...]
Oh my bad......bij mij is het wel afgeleverd. Hoelaat had je besteld?
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
Verwijderd
12:14 had ik de bevestiging vd bestelling binnen.Jay47 schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 22:08:
[...]
Oh my bad......bij mij is het wel afgeleverd. Hoelaat had je besteld?
17:58 een mail dat ie verzonden was
Dacht dat anderen later waren, maar weet het niet zeker.
Verwijderd
Denk niet dat de status van BS nog gaat veranderen. Dan maar hopen dat zowel deze als die van IT zaterdag binnen komen.
Wij verwachten de komende paar weken iedere week nieuwe PlayStation 4 voorraad te ontvangen. Helaas weten wij op dit moment nog niet exact hoeveel PlayStations wij gaan ontvangen. Zodra de informatie rondom de vijfde levering bekend is brengen wij iedereen per email op de hoogte. Ook de klanten die buiten de vijfde levering vallen worden per email op de hoogte gebracht
Aldus bol.com
Aldus bol.com
Zo ik heb mij gewaagd aan mijn eerste review ooit: productreview: Sony PlayStation 4 review door DarkElement
Hoor graag op/aanmerkingen :-)
Hoor graag op/aanmerkingen :-)
Media Markt bestelling is onderweg en zal morgen binnen komen.
Verwijderd
Mijn verzending van BS is zojuist weer een dag verschoven naar zaterdag.
Zo maar eens met de klantenservice bellen.
Zie dat de BS-link uit de checker ook naar een nieuwe pagina verwijst voor pre-order verzilvering.
Zo maar eens met de klantenservice bellen.
Zie dat de BS-link uit de checker ook naar een nieuwe pagina verwijst voor pre-order verzilvering.
Ja dat denk ik ook, ik had om 12:12 besteld, en dit was een nieuwe lading. Want deze komen uit Japan en niet uit China. Sommige hebben een chinese ontvangen ik denk dat oude lading was. Waarschijnlijk backup voor kapotte of reservering die niet is opgehaald. Maarja it's just a hunch.C0nscious schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 22:26:
[...]
Bij mij gisteren net voor 13'en dus bij BS, lijkt mij dat er wel chronologisch wordt verstuurd bij beperkte voorraad?
Ik heb me bestelling geanulleerd bij BS.Was een fout in het system.Ze verwachten volgende week pas wat en daar ga ik niet op wachten.Krijg me geld begin van de week terug.
Verwijderd
Hmmm, ik hang net de klantenservice op.zakaro schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 09:11:
Ik heb me bestelling geanulleerd bij BS.Was een fout in het system.Ze verwachten volgende week pas wat en daar ga ik niet op wachten.Krijg me geld begin van de week terug.
Die vrouw gaf aan dat het inderdaad een voorraad probleem was, maar garandeerde me dat ze vandaag nog meer PS4s ontvangen en dat ie dus 100% zeker vandaag verzonden wordt en morgen bij mij bezorgd wordt.
Heb echt 3x gevraagd of ze het 100% zeker wist, omdat ik anders wilde annuleren.
Hopelijk heeft ze gelijk. Ik laat em nog even staan.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2014 09:14 ]
Tsjonge wat een leugenaars.Ach boeien,zoeken het maar uit.Verwijderd schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 09:13:
[...]
Hmmm, ik hang net de klantenservice op.
Die vrouw gaf aan dat het inderdaad een voorraad probleem was, maar garandeerde me dat ze vandaag nog meer PS4s ontvangen en dat ie dus 100% zeker vandaag verzonden wordt en morgen bij mij bezorgd wordt.
Heb echt 3x gevraagd of ze het 100% zeker wist, omdat ik anders wilde annuleren.
Gewoon te laat besteld denk ik, of puur willekeur. Van mij allang binnen.zakaro schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 09:18:
[...]
Tsjonge wat een leugenaars.Ach boeien,zoeken het maar uit.
Zojuist mail van bol.com. Mensen tot 3 november worden geleverd. Die van mij had ik 16 nov besteld.
G
elukkig heb ik 2 weken geleden reservering gedaan bij intertoys, en die kon ik daar gister al ophalen....
G
elukkig heb ik 2 weken geleden reservering gedaan bij intertoys, en die kon ik daar gister al ophalen....
Stand Alone Agent (GITS SAC)
Verwijderd
Hoe laat had jij besteld dan?rvthul84 schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 09:20:
[...]
Gewoon te laat besteld denk ik, of puur willekeur. Van mij allang binnen.
Ik had om 12:14 uur mijn bevestiging binnen.
Nothing personal, maar dan hoop ik dat ze tegen jou gelogen hebben en niet tegen mij.zakaro schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 09:18:
[...]
Tsjonge wat een leugenaars.Ach boeien,zoeken het maar uit.
Maar mijn vermoeden zegt dat het eerder andersom is en ze mijn order nog even proberen te rekken.
We zullen zien.
En dat zei ik een paar Posts ook al terug. Ik meende op woensdag dat een lading ook op vrijdag binnenkomt. Dus vandaagVerwijderd schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 09:13:
[...]
Hmmm, ik hang net de klantenservice op.
[ Voor 4% gewijzigd door pinokkia op 07-02-2014 09:24 ]
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Ik kreeg een bevestiging van BS om woensdag 5 februari 2014 12:34:05rvthul84 schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 09:20:
[...]
Gewoon te laat besteld denk ik, of puur willekeur. Van mij allang binnen.
Dus was alles behalve te laat.
De mijne ook een Japanse versie. Gisteren Tomb Raider en NB 2K14 gedaan. Heb nog niet gemerkt dat die overdreven gaat blazen bij zware taken. So far so good...Jay47 schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 08:26:
[...]
Ja dat denk ik ook, ik had om 12:12 besteld, en dit was een nieuwe lading. Want deze komen uit Japan en niet uit China. Sommige hebben een chinese ontvangen ik denk dat oude lading was. Waarschijnlijk backup voor kapotte of reservering die niet is opgehaald. Maarja it's just a hunch.
Mailtje van bol.com, ze leveren vandaag tot en met 3 november. Ik heb 7 november besteld, lekker weer
. Gelukkig zeggen ze de komende weken iedere week een levering te ontvangen, dus dan moet het niet lang meer duren.

Verwijderd
Kan iemand mij helpen waar ik het best een PS4 kan bestellen ik was te laat voor Intertoys waar kan ik nu het best bestellen?
Marktplaats als je vandaag 1 wiltVerwijderd schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 09:37:
Kan iemand mij helpen waar ik het best een PS4 kan bestellen ik was te laat voor Intertoys waar kan ik nu het best bestellen?
Japanse versie overdreven gaat blazen?? denk eerder dat het andersom zal zijn (als er al verschil is tussen de make van China en Japan)Tannay60 schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 09:28:
[...]
De mijne ook een Japanse versie. Gisteren Tomb Raider en NB 2K14 gedaan. Heb nog niet gemerkt dat die overdreven gaat blazen bij zware taken. So far so good...
Verwijderd
Hmm benieuwd of Wehkamp ook iedere week een levering gaat krijgen.JensFC schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 09:34:
Mailtje van bol.com, ze leveren vandaag tot en met 3 november. Ik heb 7 november besteld, lekker weer. Gelukkig zeggen ze de komende weken iedere week een levering te ontvangen, dus dan moet het niet lang meer duren.
Ze hebben mijn vraag om geld terug te storten op mijn rekening doorgezet naar de back-office. Weet niet of iemand hier ervaring mee heeft?
Je kunt ze beter benaderen via Twitter of Facebook.Verwijderd schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 09:47:
[...]
Hmm benieuwd of Wehkamp ook iedere week een levering gaat krijgen.
Ze hebben mijn vraag om geld terug te storten op mijn rekening doorgezet naar de back-office. Weet niet of iemand hier ervaring mee heeft?
Gegarandeerd succes.
Verwijderd
Heb ik gedaan, en toen stuurde ze mijn berichten door naar de back-office (nadat ze in eerste instantie zeiden dat het niet mogelijk was)rvthul84 schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 09:48:
[...]
Je kunt ze beter benaderen via Twitter of Facebook.
Gegarandeerd succes.
Helaas moet ik 10 dagen wachten tot mijn PS4 eindelijk geleverd is.
http://tinyurl.com/5sdar8p
Verwijderd
Goedemorgen ieder,
Heeft iemand al wat vernomen van it? gister besteld maar nog niks gehoord.
Heeft iemand al wat vernomen van it? gister besteld maar nog niks gehoord.
Er zit geen verschil tussen het is een HOAX!Riddim050 schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 09:47:
[...]
Japanse versie overdreven gaat blazen?? denk eerder dat het andersom zal zijn (als er al verschil is tussen de make van China en Japan)
Nope, ik heb ook gisteren besteld bij IT. Ik verwacht gewoon morgen. (als ik niet thuis ben helaas).
Weet iemand of ze het pakketje dan aanbieden bij de buren? Heb wel een beetje maar niet 400 euro aan vertrouwen in mijn buren
.
Edit: Misschien kan ik het afleveradres nog wijzigen naar m'n werk adres, heb nog geen t&t...
Weet iemand of ze het pakketje dan aanbieden bij de buren? Heb wel een beetje maar niet 400 euro aan vertrouwen in mijn buren

Edit: Misschien kan ik het afleveradres nog wijzigen naar m'n werk adres, heb nog geen t&t...
[ Voor 17% gewijzigd door Lithius op 07-02-2014 10:07 ]
Verwijderd
Gister een mail gekregen van bs dat ze hem verstuurd hebben en dat ik hem vandaag zou krijgen.
Echter is op de T&T code te zien dat het pakketje nog word voorbereid en dat ze hem nog niet hebben verstuurd. En is de deadline dus gewoon een dag is opgeschroven.
Echter is op de T&T code te zien dat het pakketje nog word voorbereid en dat ze hem nog niet hebben verstuurd. En is de deadline dus gewoon een dag is opgeschroven.
Verwijderd
Bel even met de klantenservice... Ben wel benieuwd of ze tegen jou zeggen dat ie morgen komt of dat het langer duurt.Verwijderd schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 10:10:
Gister een mail gekregen van bs dat ze hem verstuurd hebben en dat ik hem vandaag zou krijgen.
Beide opties zijn namelijk al 1x gehoord.
Verwijderd
Zojuist een mail gestuurd. Maar ga er alsnog vanuit dat ik hem vandaag gewoon heb. Immers stuurt BS een mail dat ze hem daadwerkelijk verstuurd hebben.Verwijderd schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 10:11:
[...]
Bel even met de klantenservice... Ben wel benieuwd of ze tegen jou zeggen dat ie morgen komt of dat het langer duurt.
Beide opties zijn namelijk al 1x gehoord.
Als het goed is niet bij IT is handtekening vereist! Bij BS nietLithius schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 09:58:
Nope, ik heb ook gisteren besteld bij IT. Ik verwacht gewoon morgen. (als ik niet thuis ben helaas).
Weet iemand of ze het pakketje dan aanbieden bij de buren? Heb wel een beetje maar niet 400 euro aan vertrouwen in mijn buren.
Verwijderd
Die mail waarin ze beweren dat ie verzonden is, heb ik al vanaf woensdagmiddag 17:58uur.Verwijderd schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 10:16:
[...]
Zojuist een mail gestuurd. Maar ga er alsnog vanuit dat ik hem vandaag gewoon heb. Immers stuurt BS een mail dat ze hem daadwerkelijk verstuurd hebben.
Maar intussen staat de leverdatum al op zaterdag (was oorspronkelijk donderdag en gister vrijdag).
Naja, afwachten maar.

Verwijderd
Oke, heb je ook al contact gehad met hun klantendienst?Verwijderd schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 10:19:
[...]
Die mail waarin ze beweren dat ie verzonden is, heb ik al vanaf woensdagmiddag 17:58uur.
Maar intussen staat de leverdatum al op zaterdag (was oorspronkelijk donderdag en gister vrijdag).
Naja, afwachten maar.![]()
Ik heb gebeld omdat mijn datum ook weer was verschoven en ze geven dus aan dat er vanmiddag nieuwe levering komt, vervolgens word die dan weer verzonden en ontvang je een nieuwe mailtje met daarin dat die verzonden is, ook een nieuwe track en tracé word toegestuurd. Aldus de klantenservice van Bart Smit
Verwijderd
Ja, heb ze vanochtend gebeld.Verwijderd schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 10:20:
[...]
Oke, heb je ook al contact gehad met hun klantendienst?
Ze vertelden mij iets in de trant van:
PatrickDRD schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 10:20:
Ik heb gebeld omdat mijn datum ook weer was verschoven en ze geven dus aan dat er vanmiddag nieuwe levering komt, vervolgens word die dan weer verzonden en ontvang je een nieuwe mailtje met daarin dat die verzonden is, ook een nieuwe track en tracé word toegestuurd. Aldus de klantenservice van Bart Smit
Verwijderd
Jezuuus. Stuur dan niet een mailtje dat hij is verzonden..Verwijderd schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 10:22:
[...]
Ja, heb ze vanochtend gebeld.
Ze vertelden mij iets in de trant van:
[...]
Kon net vrij krijgen van werk ect om hem even goed te testen. Komen ze hun beloftes niet na
Sony.nl webshop levert niet langer Japanse (zijn door de voorraad heen wss), kreeg vandaag gewoon een made en Chine/in China aangereikt
Waarschijnlijk is alles naar BS gegaan, kreeg van BS made in JapanJoosie200 schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 10:42:
Sony.nl webshop levert niet langer Japanse (zijn door de voorraad heen wss), kreeg vandaag gewoon een made en Chine/in China aangereikt
Hoeveel KM valt er nog te halen op 1 stuk?Jay47 schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 10:44:
[...]
Waarschijnlijk is alles naar BS gegaan, kreeg van BS made in Japan
Verwijderd
Heb jij hem wel gekregen deze week van BS? Of had je hem al?Jay47 schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 10:44:
[...]
Waarschijnlijk is alles naar BS gegaan, kreeg van BS made in Japan
Gister ontvangen had het woensdag besteld om 12:12Verwijderd schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 10:47:
[...]
Heb jij hem wel gekregen deze week van BS? Of had je hem al?
Snap je zin niet?rvthul84 schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 10:47:
[...]
Hoeveel KM valt er nog te halen op 1 stuk?
Verwijderd
Oh beter ! Jouw T&T code deed het wel ?Jay47 schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 10:48:
[...]
Gister ontvangen had het woensdag besteld om 12:12
Sorry, wil gewoon weten hoeveel EUR je nog krijgt per PS4 bij verkoop
Verwijderd
helemaal niets meer, zit geen brood meer in.rvthul84 schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 10:49:
[...]
Kan de PS4 beter gratis weggeven....

Ik bied me aan als gratis ontvangerVerwijderd schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 10:51:
[...]
helemaal niets meer, zit geen brood meer in.
Kan de PS4 beter gratis weggeven....
Ik verkoop niet! Ik bestel voor vrienden en fam.rvthul84 schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 10:49:
[...]
Ja die deed het wel.Verwijderd schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 10:49:
[...]
Oh beter ! Jouw T&T code deed het wel ?
Verwijderd
Amen, brother!Jay47 schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 10:55:
[...]
Ik verkoop niet! Ik bestel voor vrienden en fam.
Gezien de berichten hoeft mijn maat niet meer te bellen naar de BS, kan hij mooi morgen spelen met de PS4 :-)
Dus welke playstation 4 is nou beter? made in China of japan?
made in shitpinokkia schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 11:12:
Verwijderd
Die uit Paramaribo....pinokkia schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 11:12:
Er is geen verschil tussen de 2, is gewoon een hoax... waarom blijven mensen deze vraag toch telkens herhalen.
Moeilijk he een normaal antwoord te geven.
bedankt voor je antwoord.Verwijderd schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 11:14:
[...]
Die uit Paramaribo....
Er is geen verschil tussen de 2, is gewoon een hoax... waarom blijven mensen deze vraag toch telkens herhalen.
Hahah alles uit Paramaribo is beter. Eten, vrouwen etc etcVerwijderd schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 11:14:
[...]
Die uit Paramaribo....
Zo ga nu een playstation 4 ophalen voor mijn nicht. Ben net gebeld. Dus blijkbaar klopt het toch wat ik schreef op afgelopen woensdag 5-2-2014. (nieuwe lading komt op vrijdag binnen
)
Ik ga maar even in een hoekje zitten huilen 
vervelende Postbeambtes
vervelende Postbeambtes
Verwijderd
Yes morgen krijg ik dan eindelijk mijn Playstation 4 en wel van Neckermann!
Ik had 9 januari besteld bij Neckermann en de volgende dag kreeg ik een mail dat het "uitverkocht" was.
Ben dus net gebeld en ze hebben gewoon een levering gekregen. Mijn gegevens werden gecontroleerd en de PS4 wordt vandaag verzonden. Lekker gamen vanaf morgen YEAH!
Ik had 9 januari besteld bij Neckermann en de volgende dag kreeg ik een mail dat het "uitverkocht" was.
Ben dus net gebeld en ze hebben gewoon een levering gekregen. Mijn gegevens werden gecontroleerd en de PS4 wordt vandaag verzonden. Lekker gamen vanaf morgen YEAH!
Vervelend is dat het wachten. Hoop dat je het snel binnen krijg.Ienni1983 schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 11:19:
Ik ga maar even in een hoekje zitten huilen
vervelende Postbeambtes
Oh die van mij komt pas 17 februari vanuit Amazon.co.ukpinokkia schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 11:20:
[...]
Vervelend is dat het wachten. Hoop dat je het snel binnen heb.
Dan kan ik meteen losbarsten met Knack en Killzone Shadow Fall.
Die heb ik maar even alvast aangekocht voor de ps4 die ik eigenlijk eergisteren had moeten krijgen.
Net een PS4 van Sony.nl gekregen, made in China!
Verwijderd
Ach je mag een gekregen paard niet in de bek kijkenJay47 schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 11:33:
Net een PS4 van Sony.nl gekregen, made in China!
Verwijderd
Ik heb op woensdag 2 ps4 besetlt bij Bartsmit. Een geleverd gekregen gisteren. Vandaag gebeld met klantenservice de vrouw a/d telefoon zei dat het of vandaag wordt verzonden en morgen geleverd en anders begin van de komende week. Als het goed is krijg je een nieuwe TT code vanmiddag aldus klantenservice. Dus even afwachten. Maar vreemd dat er een wordt geleverd en de andere niet. Ergens klopt er iets niet.
En nee heb ze niet aangeschaft voor doorverkoop. Ze gaan naar maten van me had er zelf al enige tijd een, maar help graag mede gamers.
Kortom geduld mensen het komt eraan.
En nee heb ze niet aangeschaft voor doorverkoop. Ze gaan naar maten van me had er zelf al enige tijd een, maar help graag mede gamers.
Kortom geduld mensen het komt eraan.
Oh ik maak me niet druk er zit geen verschil tussen Japanse en ChineseVerwijderd schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 11:35:
[...]
Ach je mag een gekregen paard niet in de bek kijken
Gisteren mijn order bij Wehkamp geannuleerd (betaald met AH bonnen).
Gewoon netjes 399 teruggestort gekregen.
Dank u
Gewoon netjes 399 teruggestort gekregen.
Dank u
Verwijderd
Als ze vandaag verzenden, dan wordt het morgen volgens mij nog afgeleverd.Verwijderd schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 11:51:
Dat je het ontvangt ipv verzenden *
Verwijderd
Daarvoor is nog tijd genoeg. Ze hoeven em pas eind van de middag bij PostNL aan te bieden.Verwijderd schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 11:58:
Ja, als ze het vandaag verzenden, maar ik ga er inmiddels niet meer vanuit.
Verwijderd
Ja denk dat aangezien ze bij de klantenservice van BS al voorzichtig aangaf dat het anders begin komende week wordt je maar beter daarvan kan uitgaan. Blijft vreemd 1 geleverd gekregen en 1 niet.
zou kunnen. staat nergens aangegeven.Verwijderd schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 12:04:
Mannen,
betrefd dit een ps4??
http://www.bartsmit.com//...ngId=-104&catalogId=10051
Hangt er vanaf wat er gepreorderd is
[ Voor 5% gewijzigd door rrikkert op 07-02-2014 12:08 ]
Verwijderd
Het lijkt er wel op, maar volgens de tekst heb je een of andere kortingscode nodig:Verwijderd schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 12:04:
Mannen,
betrefd dit een ps4??
http://www.bartsmit.com//...ngId=-104&catalogId=10051
Let op: Alleen met een pre-order code kun je de bestelling succesvol afronden!
Je pre-order verzilveren:
1. Stop dit product in je winkelmandje
2. In het winkelmandje kun je je unieke reserveringscode invoeren bij "Kortingscode"
3. Het pre-order product wordt automatisch toegevoegd aan je bestelling.
Haha Netjes van BS ze hebben eindelijk een oplossing voor de "Gehackte linkjes", TOTDAT iemand de verzilveringscode deeltVerwijderd schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 12:08:
[...]
Het lijkt er wel op, maar volgens de tekst heb je een of andere kortingscode nodig:
[...]
Neem aan dat dit een unieke code is, zoals ze al aangeven.HaskoF schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 12:14:
[...]
Haha Netjes van BS ze hebben eindelijk een oplossing voor de "Gehackte linkjes", TOTDAT iemand de verzilveringscode deelthaha
Bij Bart Smit voorlopig dus geen PS4's te koop
Maarja zal zon code voor meerdere gebruikers werken dan?HaskoF schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 12:14:
[...]
Haha Netjes van BS ze hebben eindelijk een oplossing voor de "Gehackte linkjes", TOTDAT iemand de verzilveringscode deelthaha
Lijkt mij van niet.jaaoie17 schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 12:15:
[...]
Maarja zal zon code voor meerdere gebruikers werken dan?
--------------- Wrong topic
[ Voor 84% gewijzigd door eL_Jay op 07-02-2014 12:23 ]
ik dacht aleL_Jay schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 12:22:
--------------- Wrong topic
Ik had bartsmit net geiedergeval ook even gebeld.
Ik had woensdag om 12:15 besteld maar T&T staat nog steeds wordt voorbereid door verzender.
Ze zeiden dat ze vandaag weer een aantal nieuwe zou verwachten of mischien begin volgende week en dat die dan alsnog verstuurd wordt.
Je kreeg geloof ik wel een nieuwe barcode.
Het wordt dus nog even afwachten.
Ik had woensdag om 12:15 besteld maar T&T staat nog steeds wordt voorbereid door verzender.
Ze zeiden dat ze vandaag weer een aantal nieuwe zou verwachten of mischien begin volgende week en dat die dan alsnog verstuurd wordt.
Je kreeg geloof ik wel een nieuwe barcode.
Het wordt dus nog even afwachten.
Link is nooit gehacked geweest, je kon via de site gewoon bestellen zonder persoonlijke link!HaskoF schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 12:14:
[...]
I know hahah, maar volgens hun is het elke keer aan de tel of via twitter "GEHACKT" hahaJay47 schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 12:24:
[...]
Link is nooit gehacked geweest, je kon via de site gewoon bestellen zonder persoonlijke link!
Is gewoon een dom en slap excuus van BSHaskoF schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 12:25:
[...]
I know hahah, maar volgens hun is het elke keer aan de tel of via twitter "GEHACKT" haha
zojuist mn track en trace van IT ontvangen. Gister om 12 uur bested. verwachtte leverdatum; 08-02 tussen 10 en 12.
Verwijderd
Ik ook, wel weer dezelfde status als bij BS. Zending wordt voorbereid door verzenderrrikkert schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 12:31:
zojuist mn track en trace van IT ontvangen. Gister om 12 uur bested. verwachtte leverdatum; 08-02 tussen 10 en 12.
Verwijderd
Heb jij een nieuwe verzonden bevestiging gehad van BS?Verwijderd schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 12:33:
[...]
Ik ook, wel weer dezelfde status als bij BS. Zending wordt voorbereid door verzender
Hoe laat had jij woensdag besteld?
Net gestopt met het refreshen van mijnpakket.nl.
Kan ik nu weer mijn mailbox blijven checken

Verwijderd
Lol... als dat zo is...epic fail BS!Verwijderd schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 12:34:
Net besteld bij BS hoefde geen code in te voeren kon zo bestellen
Hoefde niet.... maar om er 1 te krijgen verwachten ze wel dat je er 1 in moet voeren.Verwijderd schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 12:34:
Net besteld bij BS hoefde geen code in te voeren kon zo bestellen
Hij liegt. je kan niet bestellen bij BS.
Dit topic is gesloten.
Let op:
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.