Mobile aankoop advies forum

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Hallo,

dat forum behelst tablets & smartphones. Ik kijk daar eigenlijk nooit om iemand van advies te voorzien (niet dat ik daar geschikt voor ben, maar dat is een ander verhaal). Maakt iemand zo'n topic in bijvoorbeeld het tablet forum dan komt er vaak ook meer respons.

Is het niet een idee om binnen de juiste topics een subforum met aankoopadvies te creeeren?
Mij lijkt dat handiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

De AA-forums zijn er juist onder andere omdat de mensen in die losse forums het een beetje zat werden om de voor hun interessante topics te moeten zoeken tussen de vele aankoopadviesvraagjes. Losse fora voor mobile en tablets lijkt me ook niet erg zinnig vanwege de overlap in interesses, maar misschien dat de mobile-modjes daar anders over denken. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Onder Mobile valt zowel tablets als telefoons, waardoor we dus deze ook in het aankoopadviesforum hebben gecombineerd. We gooien aankoopadvies juist niet tussen het andere spul omdat we graag een scheiding brengen in de verschillende zaken die op GoT worden besproken. De een wil aankoopadvies, en de ander wil juist ervaringen lezen. Weer een ander wil weten wanneer het toestel verkrijgbaar is en tegen welke prijs. Dat houden we graag vindbaar :)