Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
SD-kaart wordt geherkend door mijn HTC, ik zie het opslag capiciteit etc. Maar zodra ik iets wil opslaan staat er onvoldoende intern geheugen. Lijkt me logisch als er maar 150mb intern geheugen opzit. Maar, hij slaat niets op de SD-kaart? 8)7

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Nu online

TommieW

Numa numa.

Ik heb vandaag even geen glazen bol, dus wat meer informatie zal wel leuk zijn.
Wat wil je opslaan?
Kan je überhaupt dingen op de SD kaart zetten?
Kan je met een app als ES File Explorer bij de SD kaart?

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 17 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Verwijderd

Topicstarter
Ookal geen glazen bol! :)
Ik wil applicaties opslaan, die pakt hij automatisch op het interne geheugen wellicht. En krijg ik constant de melding geheugen vol terwijl de SD kaart erin zit en voldoende capaciteit heeft. Lijkt me wel dat er dingen op de SD kaart kunnen toch? anders zat er geen sleuf in lijkt me ;) Dat laatste mag je me even uitleggen!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2013 16:51 ]

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21-11 10:46
Sommige applicaties kunnen niet op de SD-kaart worden geinstalleerd (bijv Whatsapp, Facebook, etc).
Je zou handmatig bij Instellingen > Opslag eens moeten kijken hoeveel ruimte je hebt en je applicaties 1-voor-1 naar de SD-kaart moeten verplaatsen (kan weer bij Instellingen > Apps)

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Nu online

TommieW

Numa numa.

Inderdaad wat CappieL zegt. Aardig wat apps willen niet op de SD kaart.
Je zou wel kunnen overwegen om het toestel te rooten, en via een andere manier apps installeren op je SD kaart.

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 17 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat ik hem maar ga rooten. Want ik schiet totaal niet op. Weet je toevallig een handige handleiding hoe ik het beste de HTC chacha kan rooten om zo toch de applicaties op de sd kaart te kunnen installeren?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Begin aub even met zelf zoeken naar een handleiding. We verwachten namelijk wel wat meer eigen initiatief dan wat je hier laat zien. Als je er niet uitkomt kun je uiteraard hier vragen.

Verwijderd

Topicstarter
Uiteraard zit ik niet stil, ik heb heel youtube (ook voordat ik post) al nagekeken. Maar ik kan geen geschikte handleiding vinden. Ik post het niet voor niets. . . .

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Leg dan eens uit wat je precies gevonden hebt en waarom het niet lukt. Hier kunnen we nog steeds niets mee. Als ik een simpele Google-opdracht intik vind ik namelijk een hele hoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hoe je een mobiel root begrijp ik. Daar kun je veel voor vinden. Maar het gaat mij erom hoe je hem root, als je als hoofdredenen wilt hebben dat hij voortaan de applicaties op de SD kaart plaatst of dat ik van het probleem af ben dat hij normaal whatsapp erop kan plaatsen. Zelfs deze werkt niet. Ik kan nog geen eens 3 apps installeren of het bestand zit al vol. Straks voer ik een root uit, en zit ik met het zelfde euvel.

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-11 13:02

Plato112

Da is toch nie normaal!

Misschien is het dan verstandig om eerst het advies van CappieL op te volgen en dan met name wat hij als laatste noemt:
CappieL schreef op maandag 30 december 2013 @ 16:53:
Sommige applicaties kunnen niet op de SD-kaart worden geinstalleerd (bijv Whatsapp, Facebook, etc).
Je zou handmatig bij Instellingen > Opslag eens moeten kijken hoeveel ruimte je hebt en je applicaties 1-voor-1 naar de SD-kaart moeten verplaatsen (kan weer bij Instellingen > Apps)

Speed limits are like herpes.

Verwijderd

Topicstarter
Plato112 schreef op maandag 30 december 2013 @ 17:08:
Misschien is het dan verstandig om eerst het advies van CappieL op te volgen en dan met name wat hij als laatste noemt:

[...]
Dan krijg ik de meldingen er zijn geen apps die verplaatst kunnen worden naar de SD kaart, omdat er vrijwel niets op staat?
Pagina: 1