Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben op zoek naar een goede gaming headset van bijvoorbeeld turtlebeach.
Alleen het probleem is dat ik nu nog xbox 360 game, maar in de toekomst graag wil overstappen naar een ps4, omdat lang niet al mijn vrienden overstappen naar de ps4, wil ik wel graag kunnen switchen tussen beide console's.En nou heeft draadloos toch wel echt mijn voorkeur.

Nu is mijn vraag. is dit mogelijk? dat je zonder al te veel moeite met zo'n headset van toch wel bijna
300 euro op beide console's gebruik kunt maken? en misschien ook nog aan kunt sluiten op je pc?
dat zou wel ideaal zijn. welke headset zou voor mij dan de beste koop zijn? budget tussen de 200-300
Alvast bedankt

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:09

Vos

AFCA

Welke merken/types heb je al bekeken? Dat vergelijkt wat makkelijker...

En staat ook vast wel bij voor welke systemen ze te gebruiken zijn :).

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben vooral aan het kijken bij turtlebeach. dan de xp5 500 51
Daar staat dan bij dat ze geschikt zijn voor xbox 360 en ps3.
en dan staat in de bovenhoek dat je ze kunt upgraden naar ps4.
Ik ben nogal een noobie met headset's en dit wordt dan ook mijn eerste.
Ik zoek een goede headset die makkelijk compatible is met al mn console's
zonder die hele setup die te doen die ik op internet vind.elke keer als ik van console switch

• Flans
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15-11 15:52
Welke 8)7 De XP500 en de XP510 bestaan, maar de XP5 500 51 die bestaat echt niet...

Maargoed... Ik weet niet hoe het bij de Xbox is, maar de PS4 heeft een optische uitgang. Als de Xbox dit nou ook heeft zou je beide op 1 optische ingang van de headset kunnen aansluiten. Je kunt dan wel maar 1 console tegelijk gebruiken, maar dat lijkt me geen heel groot probleem. ;)

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-11 18:10
Ik ben al tevreden met mijn Turtle Beach PX4. Werkt op alle consoles dmv optical of rca. Geluidskwaliteit vind ik prima.

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.