Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• ixcetotis
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09-03 11:27
Geachte tweakers,

Ik ben op zoek naar een vervangende tablet voor mijn zusje van 9. Op het moment heeft ze een tablet van Kruidvat, een cherry mobility Pro-line 2 M-738 7". Hiervan is echter de oplader aansluiting intern losgekomen van het moederbord, hierdoor laat deze niet/nauwelijks meer op.

Nu ben ik op zoek naar een vervangend model. eisen zijn:
specificaties minstens gelijk aan huidige systeem:
  • 8GB flash
  • 1GB ram
  • 7 inch
  • redeijke processor, zit nu een Cortex A9, 1,6GHz in maar weet niet of er "betere" zijn ondertussen.
  • laatste eis is een ervaringseis, opladen via usbpoort mogelijk. dit is met huidige niet mogelijk en dus een probleem.
op zich geen raar eisenpakket, alleen het budget is het probleem max 100 euro. heb op pricewatch gekeken maar kwam niet echt verder.

Alvast bedankt voor een reactie,

Ixcetotis

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Als ze wat zelf gespaard heeft :

pricewatch: Samsung Galaxy Tab 2 7" WiFi 8GB Titanium
pricewatch: Samsung Galaxy Tab 3 7" Wifi Zwart
pricewatch: Asus Memo Pad HD 7 Grijs
pricewatch: Asus Memo Pad HD 7 Roze

Allemaal boven 100 euro maar misschien iets meer kwaliteit. De nieuwe Lenovo Ideatabs zijn ook niet slecht.

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15:22
@ixcetotis,

Ik zou eens kijken naar 2dehandse nexus 7 tablets.
V&A aangeboden: Asus Nexus 7 16GB Zwart goede staat
Ja het is 30euro te duur. Je zusje gaat er langer plezier van hebben want tis gewoon degelijker.

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000