Behuizing voor r9 280x toxic

Pagina: 1
Acties:

• davidian22
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 02-09-2020
Hoi,

Ik heb de r9 280x toxic besteld en ik vraag mij af wat voor deze kaart de beste kast is, niet alle kasten passen omdat hij zo ontzettend groot is (308mm). hebben jullie ervaring met kasten die groot genoeg zijn?

Ik zit zelf te denken aan de Bitfenix Shadow maar ik ben er niet zeker van. Graag jullie meningen hierover :)

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-02 12:42
Google is your friend.

Bitfenix Shadow heeft ruimte voor GPU's tot 320mm dus dat gaat wel passen.

Ik gebruik zelf de Sharkoon T28 max GPU lengte = 400mm en een XFX R9 280x DD die maximaal de 66 graden aantikt met BF4 (kast kost 50,- maar smaken verschillen)

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-02 21:46

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Eigenlijk is het vrij simpel voldoet een kast aan de ATX standaard, dan past het altijd, want in een ATX kast zou in pincipe een fulll length kaart geplaatst moeten kunnen worden. Dit zijn kaarten welk van achter geheel naar de voorzijde van de behuizing lopen.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-02 23:46

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

@ Dune:

Maar soms zitten de harde schijven net in de weg (of de bekabeling daarvan) door de positie van de drive cage.

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-02 21:46

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Dan is dat vrij simpel dan voldoet betreffende behuizing niet geheel aan de ATX standaard. Als ik naar mijn eigen behuizingen kijken, voldoet er één geheel niet en twee volledig en een derde daar kan ik een extra drive-bay verwijderen, zodat grote of full lenght kaarten ook gewoon passen.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• Hapkoek
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-02 09:33
Even stiekem offtopic, ik ga deze kaart ook nemen en heb de Coolermaster HAF 912+, gaat dat zo passen? :o

Alvast bedankt en nogmaals mijn excuses. :$

• Foritain
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

Heb zelf net deze week een shadow gekocht / reviewed. 320mm past, dus dat is geen probleem (Ik had er overigens een 4870 Toxic in ;) ), maar hou rekening dat je dan wel 1 of 2 HDD plekjes kwijt raakt. Kan je er nog 5-6 in kwijt, daar niet van, maar het is het vermelden waard.

Veel kasten kunnen zo'n ding gewoon kwijt, staat normaliter bij de specificaties wat je er voor gpu in kwijt kan.

De CM site van de 912 zegt overigens dat hij alleen past als je de HDD bay er uit knikkert.
Pagina: 1