Ben op zoek naar een zeer goede receiver, waarvan ik enkel de voorversterker wens te gebruiken voor een 2.1 opstelling en mij een zo goed mogelijk stereobeeld neerzet in de stand Stereo (geen Pure Direct).
De reden waarom ik voor een receiver wil gaan, omdat ik wens gebruik te maken van 1 of later 2 subs en waarbij Audyssey Multi XT32 noodzakelijk is voor een betere sub-intigratie.
De voorversterker en Multi XT32, zijn dus de belangrijkste eisen voor mijn stereo opstelling.
Deze receivers met Multi XT32 heb ik gedachten!
- Denon 4311 (einde reeks)
- Denon X4000 (zelfde prijs als de Onkyo)
- Onkyo TX-NR828 (zelfde prijs als de Denon)
Iemand die me hier uit ervaring kan zeggen, welke voorversterker het mooiste plaatje neerzet en of alle Multi XT32 in de receivers wel hetzelfde zijn?
De reden waarom ik voor een receiver wil gaan, omdat ik wens gebruik te maken van 1 of later 2 subs en waarbij Audyssey Multi XT32 noodzakelijk is voor een betere sub-intigratie.
De voorversterker en Multi XT32, zijn dus de belangrijkste eisen voor mijn stereo opstelling.
Deze receivers met Multi XT32 heb ik gedachten!
- Denon 4311 (einde reeks)
- Denon X4000 (zelfde prijs als de Onkyo)
- Onkyo TX-NR828 (zelfde prijs als de Denon)
Iemand die me hier uit ervaring kan zeggen, welke voorversterker het mooiste plaatje neerzet en of alle Multi XT32 in de receivers wel hetzelfde zijn?