Litecoin artiekel op tweakers vraag

Pagina: 1
Acties:
  • 221 views

• STEAMIT
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 24-07-2024
Op tweakers stond kort geleden een litecoin build. Maar ik ben van plan om deze build ook te gaan bouwen maar ik vond dat daar niet echt op de hardware setup zelf veel informatie werd gegeven dus heb ik nog een paar vraagjes.
1e = wordt er hiet gebruikt gemaakt van een crossfire bridge zo ja hoevel corssfire fingers heeft zo'n kaart want ik zou in de toekomst er wel een 3e kaart willen gebruiken.
2e = De psu van 450 watt lijkt me niet echt handig voor een crossfire opsteling wat raden julie aan daar voor
Bedankt voor julie reactie

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:22

Thomg

Aww yiss

Je hebt geen crossfire bridge nodig, sterker nog, dit wordt afgeraden.
450W is zat voor dubbel 7870 scrypt minen.

Verwijderd

Wat een 7870 om twee 7870 te laten mijnen?
Lijkt mij toch zeer zeer krap wat zeker ook al niet goed is voor de efficiëntie.
Wat je wel kan doen is 1 r9-280x of een r9-290 kopen dan kan je later nog uitbreiden met de inkomsten van het mijnen.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:17

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ahum:
Scrypt minen op AMD gpu's

Actieve topic, stond zowat bovenaan toen je dit topic opende. Voortaan graag kijken (+zoeken, maar was hier niet eens nodig geweest) naar bestaande topics over een onderwerp voor je zelf nog eentje opent.

Dicht ivm dubbel, graag in dat topic verder, voorzover de vragen daar niet al beantwoord zijn.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.