heren en dames,
Ik ben op zoek naar een NAS systeem voor maximum een 200 euro.
enkele functies die ik zou willen :
-DLNA: miss wel de belangrijkste functie voor het stream naar philips smart tv's en radio
-gigabit poort
-usb server
-print server
-verbruik ,moet natuurljk 24/24 draaien.
Qua grote is 1Tb het minimum maar wel voldoende ,1 bay is ook goed voor mij.HDD moet wel te vervangen zijn natuurlijk.
ik heb zelf al eens gekeken op de price watch maar dan kom ik bv uit bij:
-WD my cloud 2Tb : Is zo de standaard "huis-tuin" nas , en dit vind ik dan weer verdacht . heeft geen print server.Maar is qua prijs dan weer zeer goed.
- synology diskstation ds112j: heeft maar 1 tb en dit vind ik dan weer wat weinig voor de prijs van 200Tb
Momenteel ben ik aan het spelen met een usb drive aan mijn tp-link wn1043d router, maar dat systeem werkt niet voor het streamen naar de tv.
heb op dit moment geen NAS en ken er dan ook weinig van dus...
alle tips zijn welkom.
Ik ben op zoek naar een NAS systeem voor maximum een 200 euro.
enkele functies die ik zou willen :
-DLNA: miss wel de belangrijkste functie voor het stream naar philips smart tv's en radio
-gigabit poort
-usb server
-print server
-verbruik ,moet natuurljk 24/24 draaien.
Qua grote is 1Tb het minimum maar wel voldoende ,1 bay is ook goed voor mij.HDD moet wel te vervangen zijn natuurlijk.
ik heb zelf al eens gekeken op de price watch maar dan kom ik bv uit bij:
-WD my cloud 2Tb : Is zo de standaard "huis-tuin" nas , en dit vind ik dan weer verdacht . heeft geen print server.Maar is qua prijs dan weer zeer goed.
- synology diskstation ds112j: heeft maar 1 tb en dit vind ik dan weer wat weinig voor de prijs van 200Tb
Momenteel ben ik aan het spelen met een usb drive aan mijn tp-link wn1043d router, maar dat systeem werkt niet voor het streamen naar de tv.
heb op dit moment geen NAS en ken er dan ook weinig van dus...
alle tips zijn welkom.
wp:Pana 9H pv: 13.4kWp