Callbacks werken niet in IE op Windows Phone 7.8

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-06 10:51
Het lijkt erop dat de callbacks helemaal niet werken op IE op Windows Phone 7.8. Als ik bijvoorbeeld zoek op het forum en in de resultaten naar de tweede pagina wil gaan dan krijg ik wel de ronddraaiende voortgang te zien. Maar die gaat niet weg, ook niet als ik wat langer wacht. Hetzelfde geldt voor sorteren of navigeren in de pricewatch.

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:43
Ik heb hier even geen WP-toestel bij de hand helaas, maar ik kan me niet herinneren dat deze bug al bekend was. Volgens mij heb ik het werkend gezien. Ervaren andere WP-gebruikers dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Ja, al sinds ik het toestel heb. Bijv. als ik op notificaties en berichten daar rechtsboven klik, of naar het volgende V&A scherm ga (eerste scherm werkt goed). Lumia 800 met wp7.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belindo
  • Registratie: December 2012
  • Nu online

Belindo

▶ ─🔘─────── 15:02

Ik heb hetzelfde probleem op de Lumia 800 met WP7.8

Bij instellingen en notificaties blijft de laad boodschap in beeld staan.

Coding in the cold; <brrrrr />

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-06 16:55
Ik heb hier helaas ook last van. Is wel jammer dat je niet even op een berichtje kan reageren met je WP7.8 toestel, want je komt gewoon niet bij het berichtenscherm.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

IE op WP7.x snapt onze ajax interface blijkbaar (nog steeds) niet... Hopeloze browser...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0ne_97
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-01-2015
Ik heb dezelfde problemen met ook de Lumia 800 WP7.8. Was vanaf het begin ook al zo.
Dit toestel kampt blijkbaar met dit probleem. Dit wordt hopelijk nog opgelost.

[ Voor 11% gewijzigd door 0ne_97 op 07-01-2014 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:43
Microsoft moet gewoon nog even 7.8 fixen })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08:49

Sebazzz

3dp

Sowieso is de website op de Nokia Lumia 800 niet vooruit te branden. Hij laat traag, en als hij nog laadt en scrollt krijg je witte vlakken omdat hij de pagina niet snel genoeg kan renderen.

Ik vind het niet erg, de telefoon zelf loopt immers niet vast en blijft snel reageren. Het is simpelweg de hardware die te oud is. Het is wel hardware van drie of vier jaar geleden die erin zit.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ik heb een 2 jaar oude 7" no-name Android prutstablet waar simpelweg niet mee te browsen valt op het internet. Tweakers is zo'n beetje de enige website die redelijk te doen is daarop. Ik kan me er dus wel iets bij voorstellen, zeker bij nog oudere hardware.

Dat is echter niet iets waar wij direct iets aan kunnen doen. Uiteraard kijken we wel altijd naar mogelijkheden om de laadtijden nog verder te verbeteren, maar vergeleken met andere websites doen we het eigenlijk al heel erg goed denk ik.

[ Voor 23% gewijzigd door crisp op 25-01-2014 13:29 ]

Intentionally left blank

Pagina: 1