Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Allround laptop gezocht: maximum 900 euro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Omdat mijn laptop eigenlijk zo goed aan het begeven is, ik heb er meer problemen mee dan positieve momenten: Laptop opstarten lukt vaak niet. (blauw scherm tot hij eindelijk foutenherstel doet) en ook zit hij sinds vandaag gewoon letterlijk vast. ook de internetconnectie doet niet meer wat hij moet doen.

Hoog tijd dus voor verandering! Zelf vind ik het heel proces om een nieuwe laptop te zoeken: laptops zoeken die je aanstaan, reviews zoeken op websites en ga zo maar door.

Zo kwam ik wel al enkele laptops tegen. Bijvoorbeeld Lenovo Y510. Deze laptop werd heel goed beoordeeld op notebookreview enkel één minpuntje waarom ik hem niet ga kopen: de warmte. Deze laptop (dat ik momenteel heb) wordt ook heel snel en zeer warm.

Daarom plaats ik dus nu dit berichtje. Om jullie hulp in te roepen. Om mij te helpen in deze zoektocht. Wie kan mijn "ideale" laptop vinden?

Waarom heb ik een laptop nodig
- Dagelijkse bezigheid: Mail, internet, ...
- School: Office 2010: Word, Powerpoint
- Multimedia: Een goed/helder scherm om films/series op te kijken + er mag wel wat opslagcapaciteit op de laptop zitten.
- Fotobewerking: Photoshop, Illustrator, indesign en eventueel voor videobewerking (Premiere Pro of Sony Vegas Pro)
- Webdevelopment: Dreamweaver of andere software om te kunnen coderen. (dus hij moet wel wat aankunnen)
- Games: aangezien ik een PS4 heb, is gamen niet echt een noodzaak. Toch zou ik wel willen dat de simulatie "No Limits 2" erop kan gespeeld worden. De specificaties vind jehier

Daarnaast moet de laptop draagbaar zijn. Ik wil hem meenemen richting school. (15 inch lijkt mij ideaal?) Daarnaast mag het ook wel een degelijke accuduur hebben als ik hem meeneem richting de les: dan wordt vooral internet en Word gebruikt.

Nu ik dit typ lijkt het wel of ik veeleisend ben. Al denk ik wel dat er een degelijke laptop bestaat dat mijn eisen kan inlossen.

Mijn budget is maximum 900 euro. Met nadruk op maximum. Als er een laptop is dat 100/200 euro goedkoper is dat de kwaliteit heeft van een duurdere, gaat mijn voorkeur dus uit naar de goedkopere.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is wat ik juist wil. qua technisch durf ik niets te zeggen.
Zelf denk ik wel dat er minimum 8gb geheugen nodig zal zijn voor mijn systeem.

Verwijderd

Topicstarter
Iemand die mij wat verder kan helpen?
Ik ben nu deze laptop tegengekomen voor een mooie prijs: http://www.dell.com/be/p/...neId=ratingsAndReviewsTab

Kan dit al mijn verwachtingen inlossen?