Nou ik maak nu gebruik van mijn Acer 5750G. Nu wordt ik dit een beetje zat en wil ik weer terug naar een desktop pc.
En nou wil ik hier graag om advies vragen wat ik zou kunnen aanschaffen.
Ik zal onderstaande vragen zo goed mogelijk beantwoorden om zo goed mogelijk plaatje te geven.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Ik wil graag op mijn nieuwe systeem de standaard werkzaamheden kunnen. Uitgebreid met Dowloaden, en gamen.(GTA, Arma3 enz)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag tussen de 400 en 600 euro kosten.
Dit mag wel eventueel wat uitlopen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Nee deze zijn er nog niet.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb alles nog nodig.
OS heb ik niet nodig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Het goedkoopste met de beste prestatie's ( ik dacht meer richting AMD en Nvidia)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Liefste zo min mogelijk geluid. Normaal formaat van kast. En het energieverbruik mag wel iets verhoogd zijn.
Ik hoop dat ik jullie zo genoeg geinformeerd heb.
Voor meer vragen hoor ik het wel.
Ik hoop dat ik via deze weg mijn desktop krijg samengesteld
En nou wil ik hier graag om advies vragen wat ik zou kunnen aanschaffen.
Ik zal onderstaande vragen zo goed mogelijk beantwoorden om zo goed mogelijk plaatje te geven.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Ik wil graag op mijn nieuwe systeem de standaard werkzaamheden kunnen. Uitgebreid met Dowloaden, en gamen.(GTA, Arma3 enz)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag tussen de 400 en 600 euro kosten.
Dit mag wel eventueel wat uitlopen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Nee deze zijn er nog niet.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb alles nog nodig.
OS heb ik niet nodig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Het goedkoopste met de beste prestatie's ( ik dacht meer richting AMD en Nvidia)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Liefste zo min mogelijk geluid. Normaal formaat van kast. En het energieverbruik mag wel iets verhoogd zijn.
Ik hoop dat ik jullie zo genoeg geinformeerd heb.
Voor meer vragen hoor ik het wel.
Ik hoop dat ik via deze weg mijn desktop krijg samengesteld