Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop (ongeveer 650 euro)

Pagina: 1
Acties:

• FrankRicard
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:56
Mijn vriendin wil ongeveer 650 euro uitgeven aan een laptop. Qua grootte ongeveer 15" zodat ze hem nog wel handig mee kan nemen en er tegelijkertijd ook iets op zien.

Ze gebruikt haar laptop nu vooral voor internet en Sims 3, maar wil waarschijnlijk als ze een iets snellere laptop heeft ook andere spelletjes spelen, maar de grafische kwaliteit daarvan maakt niet zo veel uit.

Ze wil het liefst bij paradigit kopen omdat ze daar goede ervaringen mee heeft, maar een webshop is ook prima.

Zelf zat ik te denken aan deze combi
#ProductPrijsSubtotaal
1Asus R510CC-XX439H€ 599,-€ 599,-
1Samsung 840 EVO 120GB€ 80,05€ 80,05
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 679,05

Beide staan vanaf morgen in de folder van de paradigit voor 599 en 85 euro.
De 500 GB harde schijf gaat er dan natuurlijk uit, want ze heeft een externe schijf van 1 TB en kan gebruik maken van mijn nas, dus 120 GB voor windows en een paar spelletjes lijkt mij meer dan genoeg.
Verder leek te laptop mij een prima prijs/kwaliteitsverhouding hebben, maar ik heb al meer dan 13 jaar geen laptop gekocht, dus ik weet er niet heel veel van.

Hebben jullie andere ideeën, betere laptops voor een vergelijkbaar bedrag of andere goede redenen om dit niet te doen?

• lucash
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-11 23:35
Lenovo E540 misschien een idee? Op de website van Lenovo samen te stellen met 10% korting en dan krijg je een i3-4000M, GT 740M, 4GB geheugen en Full HD scherm voor net iets meer dan €600.

• miredom
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 30-11 16:38
Wat dacht je hiervan.
688 euro voor een goede laptop (ik heb hem zelf ook) en CampusShop is een onderdeel van Paradigit.

• lucash
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-11 23:35
En waarom zou die beter moeten zijn dan de Lenovo die ik heb gelinkt?

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11:41
De ASUS laptop die je aanhaalt is, voor wat je vriendin gaat doen, prima. Is het de bedoeling dat de laptop lang op de accu mee moet kunnen?

De ASUS heeft een i7 U variant. Dit zijn de chips die vooral energiezuinig zijn. Een i3/i5/i7 M variant zijn wat krachtiger. In het geval dat accu duur niet belangrijk is, kan je beter de relatief dure U variant laten vallen en kiezen voor een laptop met een M variant. In dat geval is de laptop die Lucash aanhaalt verreweg de meest aantrekkelijke optie.

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

• FrankRicard
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:56
Bedankt voor de tips, dat van die verschillen tussen de m en u variant wist ik bijvoorbeeld niet.
Omdat ik inderdaad voorstander was van een 1080 scherm, maar mijn vriendin niet zo goed wist of ze dat ook wilde zijn we gisteren naar de paradigit gegaan.
Daar hadden ze een MSI staan met een i5 4200, 8GB mem, 1TB HD + 24 SSD, GT740m en een 1080 scherm voor 650 euro. Was een model wat terug was gekomen van de webshop, maar geen gebruiksschade of zo.
EDIT:
deze dus:
pricewatch: MSI GP60 2OD-067NL

[ Voor 12% gewijzigd door FrankRicard op 31-12-2013 17:03 ]

Pagina: 1