Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

windows 8.1 password/ accou naam niet goed is elken keer

Pagina: 1
Acties:
  • 180 views

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-11 13:42

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

Topicstarter
hoi

sinds dezen week zegt mijn windows 8.1 dat bij aan zetten van mijn pc en logt in op windows dat mijn account naam of password niet goed is raar is dat en ik kan dan op Oke drukken en dan zie ik mijn pc naam en waar password in gevuld moet worden en dan vul ik mijn password in en ik druk op oke en hij gaat gewoon veder zo onder probleem alleen ik kan niet vinden waar ik mijn password op new in kan vullen

wand heel lang tijd was dit probleem niet en hij start gewoon op zonder dat ik elke keer dezen melding te krijgen en nu op eens dezen probeem

vast bedankt
robin

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-11 13:42

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

Topicstarter
ik zie nu dat ik dit in verkeerde plek heb geplaats

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-11 15:00
Wanneer je op GoT een topic plaats verwachten we een aantal zaken van je. Deze kan je hier vinden: Het algemeen beleid #quickstart

Ook voor de leesbaarheid stellen we het zeer op prijs dat je je tekst door een spellingscontrole gooit en leestekens gebruikt. Dit is niet leesbaar.

Daarom gaat het topic op slot.

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Dit topic is gesloten.