OFFICIAL Pebble Smartwatch

Pagina: 1
Acties:
  • 455 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bij deze mijn intreden op het forum van Tweakers!
Reeds al actief geweest op andere diverse fora maar nu dus ook hier :)

Ik weet dat er reeds een topic over Pebble bestaat maar het telt 13 pagina's lang vol met, toch wel interessante informatie. Het werd gelanceerd sinds het Kickstarter project en ik vind dat er een nieuw topic dient gemaakt te worden met samenvattende informatie betreffende bestellingen en ervaringen.

- - - Pebble Smartwatch - - -

Pebble is een smartwatch van Pebble Technology uit 2013. De ontwikkeling en productie werd gefinancierd via de crowdfunding-website Kickstarter.
Pebble kan via Bluetooth 4.0 verbinding maken met een smartphone, waardoor het via verschillende signalen (trilling, tekst of alarm) de gebruiker op de hoogte kan stellen van bijvoorbeeld nieuwe e-mails, binnenkomende oproepen, agenda-afspraken, berichten op sociale media of weeralarmen.

Recent is er een nieuwe SDK en firmware ontwikkeld voor Pebble en een officiële appstore komt begin volgend jaar.

Doel:
Het is daarom interessant voor potentiële kopers, zoals mezelf, ervaringen te lezen die actueel zijn met de laatste nieuwe ontwikkelingen waar toch al veel kinderziektes verholpen zijn.

Graag had ik van jullie per post een beknopte samenvatting over jouw persoonlijke ervaringen met de Pebble en de bestelling (hoe lang duurde dit met welke shipping method)

Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/5/5e/Pebble_watch_trio_group_04.png/266px-Pebble_watch_trio_group_04.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Is al een topic van. Pebble Watch

Daarom ook een topicreport aangemaakt.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Yorin schreef op zondag 29 december 2013 @ 15:04:
Is al een topic van. Pebble Watch

Daarom ook een topicreport aangemaakt.
Doe even de moeite mijn openingspost te lezen, daaruit zal duidelijk worden dat dit topic zal renderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ervaringen horen in dat andere topic en de paar berichten over bestellingen kunnen daar ook wel bij.

Maar we laten de modjes wel oordelen.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Yorin schreef op zondag 29 december 2013 @ 15:09:
Ervaringen horen in dat andere topic en de paar berichten over bestellingen kunnen daar ook wel bij.

Maar we laten de modjes wel oordelen.
Hebt u nog nooit gehoord van vernieuwing of het efficiënt terugvinden van informatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Lol, wat een pedante houding! :D

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Verwijderd schreef op zondag 29 december 2013 @ 15:29:
[...]

Hebt u nog nooit gehoord van vernieuwing of het efficiënt terugvinden van informatie?
Hoe maken meer topics het gemakkelijker om informatie terug te vinden? Knip je ook de encyclopedie altijd in stukjes ? Het lijkt mij dat als de informatie gebundeld is hij gemakkelijker te vinden is?

Er zit op Tweakers ook een zoekfunctie! Bovenaan de pagina.

Verder Welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op zondag 29 december 2013 @ 15:06:
[...]

Doe even de moeite mijn openingspost te lezen, daaruit zal duidelijk worden dat dit topic zal renderen.
Doe even de moeite om de regels te lezen, daaruit zal duidelijk worden dat één topic per onderwerp voldoende is.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.