Goedendag,
Ik ben mijn pc een beetje aan het upgraden, Nieuw mobo 'Asrock 970 extreme'
Cpu 'Amd fx6300' 16g ram, blablabla,
Nu komt er ook een nieuwe videokaart aan R9 280/290x, En ben ik mezelf eigenlijk ook verplicht een nieuwe monitor te geven, want de huidige is echt uit het tijdperk baksteen.
En gaat de graphics dus echt niet mooi weergeven.
Echter heb ik dus de ballen verstand van de huidige monitoren, oke het moet een HD zijn, Nou had ik even gekeken naar de bandbreedte van verschillende aansluitingen, en welke er op de grafische kaart zitten,
Mini displaypoort, heel mooi maar niet mijn budget.
Dvi mwah.
Hdmi is, geloof dat de huidige hdmi wel redelijk wat bandbreedte aan kan, want wil wel het maximale uit mijn kaart/monitor halen.
De setup zal voornamelijk voor gamen gebruikt worden, voor films heb ik mijn 2e monitor "tv"
Welke monitor gebruiken jullie, goede ervaringen of aanraders?
Alvast dank!
Ik ben mijn pc een beetje aan het upgraden, Nieuw mobo 'Asrock 970 extreme'
Cpu 'Amd fx6300' 16g ram, blablabla,
Nu komt er ook een nieuwe videokaart aan R9 280/290x, En ben ik mezelf eigenlijk ook verplicht een nieuwe monitor te geven, want de huidige is echt uit het tijdperk baksteen.
En gaat de graphics dus echt niet mooi weergeven.
Echter heb ik dus de ballen verstand van de huidige monitoren, oke het moet een HD zijn, Nou had ik even gekeken naar de bandbreedte van verschillende aansluitingen, en welke er op de grafische kaart zitten,
Mini displaypoort, heel mooi maar niet mijn budget.
Dvi mwah.
Hdmi is, geloof dat de huidige hdmi wel redelijk wat bandbreedte aan kan, want wil wel het maximale uit mijn kaart/monitor halen.
De setup zal voornamelijk voor gamen gebruikt worden, voor films heb ik mijn 2e monitor "tv"
Welke monitor gebruiken jullie, goede ervaringen of aanraders?
Alvast dank!