meer mensen met een reply problemen!?

Pagina: 1
Acties:

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:52

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
De laatste tijd sinds de crash krijg ik een "pagina kan niet worden weergeven" IE error venster als ik wil replyen in grote topics op got .. Normaal heb ik prefs op 999 topics staan.. Maar nu wil die zelf op 100 replyes niet normaal replyen.. Is dit nu een probleem vanuit mijn kant.. (@home 3,8 Mbit lijntje) of een probleem vanuit got dat de database server het niet helemaal aankan..

Want topics vanaf de 50 replyes heb ik problemen mee,,

Ligt het probleem aan mijn kant of aan de kant van de t.net server.. En als het mijn probleem is .. Hoe kan ik dat dan oplossen.. ¿

AKA Rinkel weblog

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:24

GaMeOvEr

Is een hork.

Hmz.

Ik heb dat alleen bij draden die groter zijn dan >200.

Hoe dan ook, ik vind het irritant, en heb "draad bij reageren laten zien" uitgevinkt.

Aannames zijn fataal.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Ligt denk ik aan allerlei tussen "jou en de servers" liggende time-out problemen...
Een pagina met 50 replies, duurt al relatief lang om in elkaar te draaien en moet dan ook nog es verstuurd worden naar je pc.

Database server, zal het met "grote" pages ook iets lastiger hebben, dan met "kleine".

Ik kan me alleen niet echt voorstellen dat er verschil tussen artemis en apollo zit wat dat betreft.

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:51
Hmmm ik heb draad bij reageren ook uit staan alweer een poosje omdat ik anders niet in "kroegtopics" snelgenoeg kon reageren.

Maar ik heb de laatste tijd wel veel javascript problemen (GoT heeft veel javascript) en toch maar weinig #55s.... :)

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:52

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
Ik kon vroeger zonder veel problemen replyen op treads met 500 replyes.. Dus waarom nu opeens niet meer..

AKA Rinkel weblog