Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Ik heb de surface pro 2 aangeschaft, nu heb ik er ook al het een en ander opgetekend in sketchbook, maar ik wil graag een screen protector voor erop halen alvorens er krassen op komen.

Nu zit ik met 1 vraag: welke screen protector is het meeste geschikt voor tekenen op de surface?

Heeft iemand ervaring hiermee,ik vind het gladde nu opzich wel fijn maar ja dat zal minder glad worden met protector lijkt me, maar welke is dan niet te stug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kasuja
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-04-2021
Ik maak animaties op de Surface Pro en heb bewust NIET gekozen voor een screen protector.
het beïnvloed hoe soepel je over het scherm glijd met de stylus. Bang voor krassen ben ik niet. Het een gebruiksvoorwerp. Na een jaartje of twee vervang ik mijn Surface Pro1 voor een Wacom Companion als mobiele werk set. (Net iets groter en ontworpen voor de doeleinden waarvoor ik de Surface Pro 1 nu gebruik.)

Als ik direct op de Surface teken dan doe ik dat het liefst op het glas zonder screen protector. standaard glad vind ik toch het fijnst. Ik heb de eerste week verschillende screen protectors gehad die dichter in de buurt van papier kwamen maar die tekende toch minder fijn. Ik heb ook een Wacom Cintiq 22HD Touch waar ik de Surface dan weer op aansluit (als soort van desktop) Daar heb ik ook juist voor een wat gladdere pen punt gekozen. Ik denk dat dat gewoon voorkeur is.

Hier heb je niet veel aan denk ik. Maar als je een screen protector wilt tegen krassen is het niet direct noodzakelijk. Al hebben ik voor vervoer dan wel een typecover over het scherm zitten.

[ Voor 61% gewijzigd door kasuja op 09-01-2014 13:04 ]