Hallo! Ik ben nieuw hier, dus ik heb ook geen idee of dit hier goed staat oid...
Maar ik heb dus een vraag, want mijn computer haalt mij nu toch echt het bloed onder de nagels vandaan.
Het probleem:
Ik wil graag met mijn iPhone/iPad mijn laptop kunnen besturen. Dit moet kunnen, heel leuk en aardig met de Remote Desktop app op de iPad en het programma Extern Bureaublad op de laptop. Na even op internet te hebben gekeken moet je dus op je laptop instellen welke computers/gebruikers toegang mogen tot jouw laptop, voordat dit allemaal kan gaan werken, als ik het goed begrijp.
Dat kun je hier instellen, volgens iedereen op internet

Maar mijn computer denkt daar anders over:

Heeft iemand enig idee hoe ik dit op los?
En hoe ik dan verder moet met die app..? Want ik snap er echt niks van...
Alvast bedankt!!
Maar ik heb dus een vraag, want mijn computer haalt mij nu toch echt het bloed onder de nagels vandaan.
Het probleem:
Ik wil graag met mijn iPhone/iPad mijn laptop kunnen besturen. Dit moet kunnen, heel leuk en aardig met de Remote Desktop app op de iPad en het programma Extern Bureaublad op de laptop. Na even op internet te hebben gekeken moet je dus op je laptop instellen welke computers/gebruikers toegang mogen tot jouw laptop, voordat dit allemaal kan gaan werken, als ik het goed begrijp.
Dat kun je hier instellen, volgens iedereen op internet

Maar mijn computer denkt daar anders over:

Heeft iemand enig idee hoe ik dit op los?
En hoe ik dan verder moet met die app..? Want ik snap er echt niks van...
Alvast bedankt!!