rechterknop van logitech muis (optical en cordles)

Pagina: 1
Acties:

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
hallo ik heb hier dus die muis net gekocht en nu heb ik een vraag en of probleem:

de rechtermuisknop klik anders dan de linker, de linker heeft gewoon net zoals een normale muis de klik en de aanduwkracht, de rechter beduidend minder, en deze klikt ook niet qua geluid, wel op contact, hoort dit zo of heb ik een brak model? ook de derde knop bij je duim kilikt zoals de linker muisknop..

alvast bedankt!

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

Heel hard op geslagen misschien? Ik zag op tweakers.net ook al een topic dat 25% van de computergebruikers hun pc mishandelen >:)

Maar lijkt me niet normaal toch? Gewoon naar de winkel en een nieuwe halen

Verwijderd

Hoort niet zo, ik heb dezelfde muis en hier klikt alles hetzelfde.
Ik zou er ff mee terug gaan.

Verwijderd

My Logitech Optical Mouseman wheel rulez EN klikt op elke knop hetzelfde . Ik zou je dus idd aanraden je garantie te gaan innen .

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
UPDATE:

ik ben idd net nog terug geweest naar de winkel, en mijn beklaag gedaan, na een beetje wantrouwend van het winkelpersoneel,heb een ander gekregen die het wel doet..

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.