Hallo,ik ben kevin ondertussen bijna 30 jaar.Heb al een paar jaartjes hier in de stilte op dit forum rond gedwaald,en leuke projecten gezien.Heb zelf ook al verschillende projecten achter de rug maar nog geen echte casemods.Mijn laaste project was een arcade kast ,Maar deze is alweer verkocht.Vind het klussen altijd leuker
Nu was ik na wat rond zoeken op een powermac G5 gestuit,en laat ik dit nu niet de mooiste kast ooit vinden
.Na wat avonden op het internet zoeken naar wat G5 casemods,heb ik heel wat ideeën opgedaan en begin ik nu ook effectief met mijn eigenste eerste officiële Casemod ,
Hoe mooi de G5 ook is er past geen Atx moederbord in,en laat ik dit nu net willen.Heb nu een backplate en i/o panel besteld bij mountain mods,
het plan dat ik heb is een zo een clean mogelijke kast en zo stil mogelijk
Hardware die ik ga gebruiken is wat ouder,upgrade zit er aan te komen.
-gigabyte ep45ds3
-q6600 undervolt op 3ghz
-8 gig ddr2
-xfx hd 6870 videokaart
-kingston 128 gb ssd
deze hardware zit momenteel in dit kastje dat ook klein beetje"gemod" is

nu de G5,wat een werk om die leeg te maken de build quality bij apple
De voeding voeding moest onder blijven.Nu heb ik hier een melk wit plexiglas voor op maat gemaakt en over de voeding gemonteerd zodat dit wat strakker is.Voor de bekabeling heb ik 2 uitsparingen gemaakt en deze afgewerkt met 2 aluminium plaatjes .

Hierlangs gaan de voedingskabels lopen moet het rode gedeelte nog uitzagen

hierop word dan weer de orginele G5 hdd cage weer gemonteerd hier heb ik aan de voorkant een alluminium profiel gezet voor de cleane look

Ook het Apple logo er uitgehaald het idee heb ik van een tweaker casemod denk dat het Gnoom is overgenomen.Wil het logo laten oplichten aan de hand van de temperatuur in de kast, varierend van blauw naar rood.

Bovenste gedeelte van de kast word ook dicht.Orginele dvd brander en mijn ssd's komen hier achter

dit was het voor mijn Eerste buildlog mochten er opmerkingen zijn let me now
Nu was ik na wat rond zoeken op een powermac G5 gestuit,en laat ik dit nu niet de mooiste kast ooit vinden
Hoe mooi de G5 ook is er past geen Atx moederbord in,en laat ik dit nu net willen.Heb nu een backplate en i/o panel besteld bij mountain mods,
het plan dat ik heb is een zo een clean mogelijke kast en zo stil mogelijk
Hardware die ik ga gebruiken is wat ouder,upgrade zit er aan te komen.
-gigabyte ep45ds3
-q6600 undervolt op 3ghz
-8 gig ddr2
-xfx hd 6870 videokaart
-kingston 128 gb ssd
deze hardware zit momenteel in dit kastje dat ook klein beetje"gemod" is

nu de G5,wat een werk om die leeg te maken de build quality bij apple
De voeding voeding moest onder blijven.Nu heb ik hier een melk wit plexiglas voor op maat gemaakt en over de voeding gemonteerd zodat dit wat strakker is.Voor de bekabeling heb ik 2 uitsparingen gemaakt en deze afgewerkt met 2 aluminium plaatjes .

Hierlangs gaan de voedingskabels lopen moet het rode gedeelte nog uitzagen

hierop word dan weer de orginele G5 hdd cage weer gemonteerd hier heb ik aan de voorkant een alluminium profiel gezet voor de cleane look

Ook het Apple logo er uitgehaald het idee heb ik van een tweaker casemod denk dat het Gnoom is overgenomen.Wil het logo laten oplichten aan de hand van de temperatuur in de kast, varierend van blauw naar rood.

Bovenste gedeelte van de kast word ook dicht.Orginele dvd brander en mijn ssd's komen hier achter

dit was het voor mijn Eerste buildlog mochten er opmerkingen zijn let me now
[ Voor 12% gewijzigd door wobb op 02-01-2014 01:55 ]