Toon posts:

Problemen Tele2? Instabiele en trage snelheid

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds gisteren en vooral vandaag last van een trage en instabiele downloadsnelheid met Tele2.

Tot dus ver:
PC gereboot
Tracerout programma erbij gepakt om te kijken of er geen vreemde connectie zijn.
Verschillende downloadapps gebruikt om te kijken of het een beetje lekker werk. Niet dus.

Het weer is vandaag een stuk gunstiger dan de afgelopen paar dagen maar wellicht heeft het ermee te maken. Of het probleem ligt bij mij ergens. Daar probeer ik dus achter te komen. Zijn er andere mensen die hier ook momenteel last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:07

D4NG3R

kiwi

:)

WiFi? Bekabeld?

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wifi. Net ook even een andere DNS geprobeerd (van Google) maar ook zonder resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:07

D4NG3R

kiwi

:)

En als je je systeem bekabeld aansluit. Zijn de resultaten dan anders?

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok dit is vreemd. Ik heb net even een kabel gevonden, die erin gestoken, snelheid gaat naar boven, kabel eruit gehaald en de snelheid valt maar een heel klein beetje terug. Wtf? Verder echt nog nooit snelheidsproblemen gehad met wifi.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2013 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
En nu blijft hij het gewoon goed doen. Misschien is het toch de Google DNS die ik er net heb ingezet :S.

Het lijkt er toch op dat het een probleem die schijt router/access point is van Tele2.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2013 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SG >> IH
Pagina: 1