PS4 headset + verschil usb en 3.5mm jack

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jakehh
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09-09 19:27
Hey,

Ik ben opzoek naar een goede gaming headset voor mijn PS4 met een budget van onder de €100,-. Na eens goed op het web te hebben gezocht lijkt mij de Plantronics GameCom 780 7.1 ideaal, alleen vind ik het echt jammer dat er een usb aansluiting aanzit ipv een 3.5 mm jack.

Nu is mijn vraag, raden jullie mij een andere headset aan die beter is? En stel dat ik een kabeltje koop van usb naar 3.5 mm jack merk ik dan veel verschil (is het zonde)?

Mijn eisen voor een headset zijn:

- PS4 compatible
- Surround sound (het liefst want wil echt goed geluid hebben)
- Met microfoon

Alvast bedankt voor het helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenan82
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14-04-2024
Volgens mij hebben alle headsets voor ps3/4 met microfoon een usb aansluiting. Zelfs een draadloze headset heeft een usb ontvanger. Misschien is de Sony PlayStation 7.1 wireless headset iets? Binnen het budget, goede reviews op coolblue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jakehh
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09-09 19:27
Kenan82 schreef op zondag 29 december 2013 @ 03:01:
Volgens mij hebben alle headsets voor ps3/4 met microfoon een usb aansluiting. Zelfs een draadloze headset heeft een usb ontvanger. Misschien is de Sony PlayStation 7.1 wireless headset iets? Binnen het budget, goede reviews op coolblue.
Bedankt voor je reactie. Heb gehoord dat die nog niet helemaal werkt op de PS4, pas na een update die ergens dit jaar komt..

Ziet er opzich wel goed uit, maar wellicht dat ik liever een andere haal die nu al werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:17

InFamous

excommunicado

En stel dat ik een kabeltje koop van usb naar 3.5 mm jack merk ik dan veel verschil (is het zonde)?
Gaat niet werken, USB is een powered aansluiting en 3,5mm Jack is een non powered aansluiting. Die headsets hebben meestal het powered gedeelte nodig voor het aansturen van het geluid.
correct me if im wrong

Formerly known as Ragdoll