Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Windows 8.1 updates vraag

Pagina: 1
Acties:

• init
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Hallo,

Ik heb net mijn laptop weer terug gekregen na een reparatie. Toen ik de laptop vandaag weer opende heb ik updates geinstalleerd. Tijdens het installeren van de updates viel mij op dat de klok van de laptop nog op 08-12-13 stond terwijl het al 28-12-13 is. Kan dit voor problemen zorgen bij het updaten? Nadat de updates geinstalleerd waren en de laptop opnieuw opgestart heb ik de tijd aangepast. Bij de update geschiedenis staat nog wel dat de updates op 8-12-13 geinstalleerd zijn.

• Strunkie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-10-2024

Strunkie

> Post is rechts!

Dit is geen probleem.

^ Post is hierboven!

• commentator
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-11 22:07
nee, geen enkel probleem. Enige probleem dat je zou gehad kunnen hebben dat bepaalde programma's of sites niet werkten. Die installatie datum is verder niet van belang.

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Op zich wel vreemd dat je computer niet zelf de tijd/datum heeft aangepast naar de correcte instelling. Dat zou voor zover ik weet automatisch moeten gaan zodra je time service een internet tijd synchroniseert.

https://discord.com/invite/tweakers

• commentator
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-11 22:07
redfoxert schreef op zondag 29 december 2013 @ 00:15:
Op zich wel vreemd dat je computer niet zelf de tijd/datum heeft aangepast naar de correcte instelling. Dat zou voor zover ik weet automatisch moeten gaan zodra je time service een internet tijd synchroniseert.
zou moeten ja, helaas te vaak al meegemaakt dat dat niet werkt op het moment dat er meerdere dagen verschil in zitten. Vaak met even apart op de knop sync moeten klikken voor dat dat wel goed ging