Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik heb sinds een aantal dagen de 42" Sony W655 in huis. Ik wil nu het beeld en geluid van mijn laptop op de TV afspelen. Dit kan normaal gewoon via de HDMI kabel alleen mijn laptop stuurt geen geluid over de HDMI heen.

Nu wilde ik dit dus doen via (koptelefoon aansluiting van laptop) --> (koptelefoon TV)
of via (koptelefoon aansluiting van laptop) --> (rood/witte TV tulp)
Volgens mij zijn dit dus alleen maar audio outs van de TV en kan ik niet het geluid van mijn laptop naar de TV sturen.

Weet iemand misschien hoe ik dit op kan lossen en dus wel het geluid van mijn laptop over mijn TV afgespeeld krijg?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2013 21:06 ]

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-02 14:49
Zet je geluid output eens op de HDMI in plaats van je speakers op de laptop.

[ Voor 34% gewijzigd door Xepos op 28-12-2013 21:08 ]

Verwijderd

Topicstarter
Xepos schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 21:08:
Zet je geluid output eens op de HDMI in plaats van je speakers op de laptop.
Als ik dit probeer staat er NVIDIA HDMI Output met daaronder niet aangesloten in het configuratiescherm onder geluid. Dit is grijs en kan ik niet aanvinken en als standaard instellen.

Ik heb overigens ook een nieuwere laptop van iemand anders aangesloten via de HDMI en hier kwam overigens wel beeld en geluid overheen.

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-02 14:49
Probeer eens de laatste driver updates van je laptop op te halen via de website van de laptopfabrikant.

Steek daarna de HDMI kabel in je TV dan start je laptop opnieuw op.

[ Voor 25% gewijzigd door Xepos op 28-12-2013 21:21 ]

• skipe
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-12-2025
www.sony.nl/product/tv-10...hnische-specificaties#tab

als ik het goed begrijp heb je die tv.. onder tech-specs staat dat er wel analoge ingang is (2x zelfs!) dus toch nog even weer proberen;)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jullie reacties,
het updaten van de drivers heeft niet geholpen helaas. Ik heb het nu gelukkig toch werkend gekregen door een kabeltje van mijn laptop naar de ingang van mijn Logitech Z5500 te trekken, en de Z5500 is via een optische kabel aangesloten op de TV :)

Trouwens via Tweakers ook uitgekomen op de Sony W655A en het is echt een super TV voor deze prijs. Kan hem ook erg aanraden voor andere.
Pagina: 1